***KESÄKUISET 2014***
Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)
Marjamiini kp 1/26 yk 2
Kommentit (452)
Onnea Paulita :) Ja pahoittelut pudonneille. Vaikka tiedän itse ettei siinä mitkään pahoittelut auta. .
Hirmuisen paljon onnea plussanneille :)
Täällä vielä piinaillaan, tänään kp 30/28-30. Koko ajan tunne, että menkat alkaa just nyt, mutta ei pienintäkään tuhrua ole edes ollut... Jos nyt tiistaihin ei kuulu niin varmaan testeilen. Kp 28 testasin puhtaan negan. Katsellaan ja odotellaan. Kovasti kyllä veikkaan, että hirveä stressi mikä on ollut päällä tekee vaan tepposiaan.
Kiva lukea, että loppukuun piinalijoillekin tulee plussia. Onnea hirmuisesti :)
Nyt kp29/27-30 ja tuntuu, että menkkakivut oli ja meni. Huomisen vielä virallisesti piinailen ja odottelen menkkoja. Menkkaolo on siis ollu koko viikon, mutta tänään ei enää mitään tuntemuksia.
Röökiä en oo pystyny polttamaan nyt kahteen päivään, se loppu seinään kun tuli eilen niin huono olo. Tänään oon meinannu pillahtaa itkuun ihan tyhmistä asioista ja en tiedä onko edessä kamalat menkat vai plussa.
Vähän kyllä jänskättää ja toivottavasti ne menkat ei nyt ala.
Siirryin sit heinäkuisiin, kp1 yk5 alkakoon.
Ja taas sama rumba.
LINTU: Siis yhdelle meistä kolmas kerta toden sanoi? <3 Ihanaa, onnea!
Onnea Lintu, aivan mahtavaa! <3
Toivottavasti me loput "kolmoset" plussataan tuolta heinäkuisista:D
Hellurei, ajattelimpa liittyä mukaan ryhmään. Täällä 27v esikoista odottava, ja tällä hetkellä viikkoja vaivaiset 6+2 :) Kauhun, pelon ja epätoivon hetket plussauksen jälkeen ovat vaihtuneet varovaiseen iloon ja jännitykseen, etenkin kun viime torstaina kävin gynellä ja ultrassa näkyi pienen pieni möykky jolla sydänkin jo lepatteli. Hurjaa :) Raskausoireista täällä ei juuri kärsitä, vähän rintoja aristaa ja kaksi kertaa on töissä tullut vähän etova olo, mutta muuten olen lähes elämäni kunnossa. Vatsakipuja tosin on ollut aika lailla, mutta näin endometrioosipotilaana on kuulemma varsin normaalia ja vaaratonta, näin kertoi gyne. Parit viime päivät onneksi ovat olleet senkin suhteen helpompia, joten varovaisesti olen alkanut jo innostumaan asiasta. Kiva päästä muiden kesämasujen joukkoon, nyt vain toivotaan että möykky pysyy mukana loppuun asti :)
Majjj
Heippa! Täällä kesäkuun alun odottaja! Toinen lapsi tulossa, esikoinen on jo 7-vuotias! Onko muita "pitkän ikäeron odottajia"? Viime vuonna sain keskenmenon, nyt sormet ristissä odottelen tuon 12 viikon rajan ylittymistä, että voisi edes vähän huokaista helpotuksesta! Etova olo miltei 24/7 , 5. viikolta asti. Onnittelut teille jotka säästyttte pahoinvoinnilta!
Hei Kaikki! Te kaikki joiden plussautumista saimme kanssanne täällä jännäillä, mitä teille kuuluu nykyään :)
itse voin kertoa että nyt on menossa jo viikko 18+4, huhhuh kun aika menee siivillä! on selätetty pahat mahan turvotukset, pahoinvoinnit, närästykset ja hengenahdistukset ja muut kurjat oireet, nyt jaksaa jo tännekkin kirjoitella :) olisi kiva kuulla kaikista kesäkuisista jälleen :)
Täällä edelleen jännäillään josko nyt tärppäisi :-)
Toivon sinulle Saffelson oikein paljon plussa tuulia :)
tarkoitukseni oli peukuttaa ylöpäin, mutta lipsahti sitten tuo toinen kun on niin pieni ruutu. Sori..
onnea paulita!