***KESÄKUISET 2014***
Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)
Marjamiini kp 1/26 yk 2
Kommentit (452)
Minäkin voisin liittyä tänne jännäilemään ja kuumeilemaan :) Muutamia viikkoja olen keskusteluja seuraillut ja nyt sain vihdoin kirjauduttua.
Olen 33v ja mies saman ikäinen. Pikkusisarusta koitetaan saada 4v esikoiselle.
Oviksen pitäis laskennallisesti (ainakin tuon puhelimen ohjelman mukaan..) olla tänään, on tässä koitettu lähipäivät hyödyntää jotta vauva saataisiin alulle. Nyt siis alkaa kahden viikon jännääminen.. Tämä on toinen varsinainen yk ja tuosta ensimmäisestä kyllä ressasin vähän liikaa. Esikoinen sai alkunsa heti kerrasta, niin kai sitä toivoi että niin olisi käynyt nytkin.
Ehkäpä nyt tärppää, olisihan se ihana saada juhannusvauva :)
Tuubi 17/28-32 yk2
Minä varovasti sanoisin plussanneen,sunnuntaina,eilen ja tänään hailua viivaa,mutta tänään sama testi kuin viime viikolla huvikseen,niin silloin ei kyllä tullut mitään.. Vielä 5 tikkua,katsotaan vahvistuuko vai mitä tapahtuu..
Böö!
Tänään marssin jo apteekkiin ja ajattelin, josko hakisi sieltä testin tai pari. Mutta siis hinta esim sillä herkällä testillä 14 EUROA!!?? Mitä hittoa. Onko noi oikeesti noin kalliita. Oli siellä joku halvempikin, joka oli "vaan" 7€, mutta kallis sekin mun mielestä oli. Huoh. Josko töistä hakis muutaman kertakäyttösen raskaustestin, kun iskee pian pihiys päälle!! Olisin vaan "huvikseni" testaillut. Jotain pientä oiretta on ollut, mutta toisaalta tän kaltasia oireita on muutenkin mulla kierron loppupäässä. Eli rinnat aristelee. Lisäksi mulla on ollu maha sekasin... tai ei varsinaisesti sekaisin, mutta sellanen tunne, että pitäis päästä vessaan koko ajan. Tosin en muista tällaisia oireita edellisissä raskauksissa, joten tuskin liittyy siihen mitenkään.
BUBOBUBO mulla on ainoastaan yhden kerran elämässäni kokemus ovistestistä. Se oli ClearBlue ja silloin testasin hymynaaman. Kertalaakista :) Kun irrotin testipäätä niin kaks viivaa siinä oli vierekkäin. Tämä "plussa"päivä oli 21.9. Mulla on säännöllisen epäsäännöllinen kierto, sellasta vajaata kuukautta. Menkkoja siis odottelen alkavaksi tämän viikon aikana. Mulla siis tulee noin 3 täyttä päivää ruskeeta vuotoa ennen kuin neljäntenä vuotopäivänä hanat aukeaa ja vuotaa sen 5 päivää kunnolla!
Muuten vointi hyvä. Mutta kyllä tää raskautumisasia vaan päässä pyörii. Vähän ristiriitaista, kun haluaisi sen tapahtuvan äkkiä, mutta sitten ei kuitenkaan mielellään vielä tästä kierrosta. Lisäksi mä oon nähny (en onneks tosin hetkeen) monesti painajaisia, jossa odotan. Mulle iskee unessa paniikki, että oon ihan hullu kun hankkiuduin raskaaksi ja niin hirvee ahdistus, että sisintä raastaa. Aamulla on ollu vaan onnellinen, että se oli vain unta.
Ei oo helppoa olla nainen :)
Onnistumista vaan itse kullekin toivottelee
-Finola 22 (tai 25)/ abaut 28, riippuu mistä laskee :)
Heippa!
Pudotin itteni täältä jo aiemmin, mutta nyt tulin virallisesti pudottamaan itseni heinäkuisiin tai kenties vieläkin pidemmälle. Rusehtavaa "valkovuotoa" alkoi tulla perjantaina, mutta menkat eivät mielestäni ole vieläkään kunnolla alkaneet. Perjantaista lähtien tullut mitättömän vähän vuotoa, olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla koko ajan. Pari kertaa pyyhkiessä paperiin jäänyt verinen limaklöntti. Testejä en tehnyt kuin ne kaksi jotka oli negoja, joten nyt ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin laskea tämä mitätön vuoto menkoiksi. En nyt ole lainkaan varma mistä pitäisi laskea kp 1, kun vuoto on koko ajan ollut yhtä mitätöntä. Taidan siis laskea tuon perjantain ekaksi vuotopäiväksi.
Varovaisin mielin siirryn heinäkuisiin ihmettelemään tätä oman kropan toimintaa. Jotenkin en jaksa uskoa että ensi kuussakaan mitään tapahtuisi kun ei edes menkat tule kunnolla, mutta yritän silti pitää lipun niin korkealla kuin tässä ihmetellessä vain voin.
Paljon tsemppiä vielä jännääjille ja plussatuulia! Kiitos ja näkemiin! :)
Nipa87 kp 5/32 yk 4
Auts, täällä tiputtiin :( sattuuhan se, vaikka osas odottaakin tätä, harmittaa niiiiin vietävästi. Tänään menkat alko sellaisten kipujen saattelemana et hyvä kun töihin pääs... Hyväähän tässä on se että tämä kierto jäi vain 33 päivään. Nyt vain uuteen kiertoon ja tarkoitus yrittää bongata ovis tikuttamalla, en ole aikaisemmin tikuttanut sitä tai muutenkaan havainnut niin ihan mielenkiinnosta nyt tikutan :) muutoin jatketaan samaan malliin, nyt en siirry mihinkään kuukauteen kuumeilemaan, vaan kirjottelen varmaan tuonne vauva vuodelle 2014, jos nyt ylipäätään sen vuoden aikana tärppäis :)
paljon tsemppiä teille lopuille, toivottavasti plussia tulis teille <3 ihanaa kun on saanut jakaa näitä asioita teidän kanssa, ihania olette :)
Mistähän johtuu ettei raskaustestin viiva ( david) vahvistu..testasin sillä viime viikollakin,silloin ei testi alueelle tullut mitään ja nyt eilen päivä ja tänään aamupissasta hailu viiva.. Enteileekö Tää nyt sit vaan jotain kemiallista tai kohdunulkoista.. Pitäis varmaan kokeilla muuta testiä,muttaku noit on viel neljä..
PikkuinenMyy: Ei siitä gelee royalesta ja vitamiineista ainakaan haittaa ole, kun ottaa ohjeen mukaan. Tsemppiä heinäkuisiin!
Finola: Kyllä vaan! Ne raskaustestit on kalliita! Netistä saa tilattua aika paljon edullisemmalla, niin voi vähän huvikseenki testailla. Ja tulevat kotiin aika nopeastikin. :)
Haaveissa neljäs: Minulla on sellainen muistikuva, että joku tällä palstalla joskus ihmetteli juuri noiden David-testien (ne taisi olla silloin vielä niitä herkkiä testejä) viivojen heikkoutta, mutta raskaana oli kaikesta huolimatta. Toivottavasti myös sinä olet ja pysyt raskaana. :)
ON: Eih, aamulla ilmaantui pyyhkiessä pientä värillistä vuotoa. Ei vielä mitään selvästi punaista, mutta värillistä kuitenkin. Näinköhän se kierto alkaa sekoilla jo tässä vaiheessa, kun vasta dpo 8 menossa... Tosin sehän voi sekoittaa, että jouduin aloittamaan keltarauhashormonin käytön ennen oletettua alkionsiirtoa, mutta kun sitä ei tullutkaan, lääke lopetettiin 1,5 päivän käytön jälkeen. Se voi sekottaa kiertoa sekin... Ei vaan huvittaisi viikkoa tiputella, jos varsinaiset menkat alkaakin sitten vasta viikon päästä.
Marjana kp 24/30-32 dpo 8 yk 3,5v
Täällä vielä ollaan toiveikkaana. Menkkamaiset jomotukset jatkuu edelleen, mutta valkkaria tulee vielä kuitenkin. Välillä oikein pelästyy kun jotain valahtaa ja pelonsekaisin tuntein ramppaa vessaan. Tänään aamulla taas oksetus olo ennen aamupalaa ja tekee mieli syödä eniten kaikkea raikasta esim.hedelmää. Kauheeta jos oon vaan kuvitellu kaikki oireet. Nää on jotenki niin selkeitä ettei ikinä ennen oo tällasia tullu (tosin näin mä oon aina ajatellu). Ihmisen mieli on kyl niin hassu et kai sitä saa haaveissaan psyykattua vaikka mitä tuntemuksia
Haaveissa neljäs: Viiva se on hailakkakin, siispä paljon onnea plussasta :) ehkä hcg ei oo vielä vaan noussu tarpeeks. En ole varma mutta muistaakseni jostain oon joskus lukenut sen kohoavan ns.sykleittäin. Ehkäpä huomenna saisit tummemman viivan testiin, tai viim ylihuomenna. Kai ne vahvuudet on testikohtaisia, tuota testiä en kyllä ole itse kokeillut.
Tarrasukkia pienelle masu asukille :)
Nötterö kp25/25-27
Huomenta!
Täällä taidetaan kohta tippua ja kovaa... :(
Eilen nimittäin alkoi minun perinteiset " pari päivää ennen menkkoja itkupotkuraivarit -mikään ei ole hyvin- " -olot. Sai mies kärsiä ja kunnolla :( Tämän lisäksi ollut pari päivää menkkajuilintaa alavatsassa ja selässä, vaikkakin menkkakivut ovat alkaneet aikaisemmin vasta vuotopäivänä. Joten tätiä odotellaan kylään hyvinkin pian. Itkuisuus jatkui tänä aamuna, jokaisesta pienestäkin vastoinkäymisestä tippa tulee linssii. Kiva tulla töihin silmät muurautuneena umpeen :D
Mutta toivoa en vielä menetä, en ennen kuin se täti fyysisesti tänne saapuu. Muita oireita ollut parin viimeisen päivän aikana: nännit kipeytyvät kylmässä todella kipeiksi, jatkuva näläntunne, kuvotus; johon auttaa syöminen, alavatsa/selkä kipuja.
Testattu siis Dpo 9,10 ja 11 (tänä aamuna) sofi one step-herkällä negat. yllätys yllätys.
Toivon plussia teille kaikille ja kiitän kun olette jakaneet oireita meidän kanssamme .On auttanut minua huomattavasti paremmin kestämään piinaviikkoni <3
Kiitos kaikille tsempeistä.. Testi friikki kun oon,niin apteekin omaan haamu laimeasta pissasta..uskottava vissiin on :) mutta alkuvuoden keskenmeno kummittelee niin paljon,että tosi varovasti edetään ja toivotaan!!
Elokuuntyttö: toi nännien kipeytyminen kylmässä oli mulla ainoa raskausoire esikoisesta :) Hurjasti plussa onnea, toivottavasti saat vielä ne maagiset 2 viivaa näkyviin.
Haaveissa neljäs: Onnittelut uudemman kerran plussasta! :)
Muillekkin jännäilijöille paljon plussa tuulia!
onnea plussista ja onnea ja paljon peukkuja ovistelijoille ja niille jotka vielä yrittäävät odotella plussaa tai menkkoja!!! Totta kai sitä plussaa enemmin....
ostinpahan kuitenki vielä testin.. tänä aamuna en muistanut sitä tehdä, mutta jospa huomen aamuna muistaisin... menkkojakaan ei kuulu eikä näy... ja ihan kuin silmäni näkisivät hieman tummuneet peilistä myös eri valoissa katsottuna näyttävät tummemmilta... ei kyllä ole yhtään sellanen odottava äiti olo... nälkä muka vaivaa jos en syö säännöllisesti ja alamaha ramppailee... PRKL. taasko tää vainoharhaisuus alkaa... tyhmä minä!!! huomenna näkee!!!
Moikka!
Nötterö: "Menkkamaiset jomotukset jatkuu edelleen, mutta valkkaria tulee vielä kuitenkin. Välillä oikein pelästyy kun jotain valahtaa ja pelonsekaisin tuntein ramppaa vessaan." Ihan ku mun suusta :D Tosiaan vielä viime viikolla vatsassa asusteli joku puukkojunkkari, sit tuli hiljasempaa ja nyt o alkanu noi menkkamaiset jomottelut...
Elokuuntyttö: Toivottavasti kuitenkin onnistais, aina on toivoa kunnes täti tyrmää ;)
Matildav ja Kristina82 joko on uutisia suuntaan tai toiseen?
ON: Huihai ku jänskättelee, onneks on ollu tän viikon töitä nii ei joudu kotona jännäilemään. Tosiaan, mahassa tuntuu välillä hyvinki menkkamaista jomotusta, välillä ei mitään muuta ku pinkee masu. Mieti vaan, et jos en oo raskaana nyt, niin miks ihmeessä mulla on ollu kaks viikkoo näin älyttömiä alavatsakipuja! Perjantaihin enää kaksi yötä, hih :)
Misuliini kp 25/25-26 yk2
***KESÄKUISET 2014
päivitetty 3.10.2013***
<3 Plussanneet <3 :
Katem
Linnea78
Haaveissa neljäs
Piinailijat:
Jasssu 33v
Paulita 33v 11/28-30 yk3
Haaveissa neljäs 36/26
Piikkitäti 31/(30)32 yk10
NoaNeelia 26v 30/26 yk2
Jonsteri 30v 28/~34 yk 1v9kk
Vauvakuumeilija 20v 27/28-30 yk10
Kristina82 31v 27/26 yk3
Misuliini84 26/25-26 yk2
Emotar 34v 25/28-34 yk4
Marjana 28v 25/28-30 yk 3,5v
Appletree 28v kp10 yk3
Christabel79
Vava 25v. Yk3?
Sonle 36v 22/28-35 yk2
Bellapikkuinen 21v yk2 23/29
Kirsikkakarkki yk 1v1kk
Ampperi 33v 30/39
Matildav 31v 27/29-30 yk2
Johanna81 31v 19/28-31 yk7
Bubobubo 29v 20/26-34 yk1
Hupsista 30v 41/33-35 yk5
Lintu89 42/29 yk2
Huhhuijaa87 26v 41/35-37 yk1
Sarafiina 23v 38/28-35 yk9kk
Khalemeon 25v 14/29 yk2
Anssukka 24v 14/29 yk2
Tuukkis 25v 47/36 yk2
Future 23v 13/28-30 yk2
Kukkaislapsi 35v yk3
Finola 34v yk1
Fanu 27v kp12/27-31 yk4
Safia 24v kp15/28-30 yk3
Elokuuntyttö 27v yk1
Nötterö 27v kp27/25-27
Tuubi 33v kp19/28-32 yk2
Pudonneet:
80Emilia
Silmu89
Henriikka85
Näppis84
Zenyh
Jansku20
Saagamaria
Lindaliini
Saffelson
Pikkuinenmyy
Nipa87
Rima84
Marjamiini
Listan päivitys vapaapäivän ratoksi.
rivit näyttää menneen miten sattuu... :(
Mitä kuuluupi heille, jotka ei oo ehtineet tänne kirjottelemaan?
(Jassu, Paulita, Piikkitäti, Noaneelia, Jonsteri, Christabel, Sonle...) Joko saapi lisätä nimiä plussanneitten joukkoon? :D
Itellä piinapäivät menossa. Hitsi ku ei tiiä yhtään millon se ovis oikeesti oli, et onks nyt dbo 11 vaiko vasta 6. En silti vielä oo ottanu ressiä testailusta. Oireitakaan ei isommin oo. Huimausta ja nenäverenvuotoa on ilmenny, mutta saattaa hyvinki johtua flunssasta. Toissailtana oli hirvee repäisykipu, kun nousin äkkinäisesti sohvalta. Mut on ollu vastaavia aiemminki ei-plussakierroissa... Ja väsymys on ollu valtaisaa, käytin tyttöä eeg:ssä ja hänen piti nukahtaa, nii mieki nukahin siihen nojatuoliin. Rattiin meinaan nukahtaa joka päivä töiden jälkeen. Se väsymys on niin järkyttävää. Flunssa varmaan aiheuttaa senkin.
Eipä se auta ku ootella reilu viikko ja testata sit kp 34 jos ei menkkoja näy. (Ja nuilla Davidin testeillä voin testata aiemminki, ku en kuitenkaa malta oottaa viikkoakaan..)
Emotar 25/28-34
Huomenia ja kiitos tsempeistä!
Misuliini84: Mulla on täällä aivan samanlaisia tuntemuksia, että jos en ole raskaana, niin miksi vatsa vihlonnut melkein kaksi viikkoa...? "Virallinen ensimmäinen Testipäivä" mulla myös huomenna, joten jännäillään yhdessä :)
Nötterö: Toivottavasti olisi minullakin raskauden oire. En ole ikinä aikaisemmin huomannut esim. ennen kuukautisia nännien/rintojen kipeytymistä, joten toivoa on. Tänä aamuna itsekin lähdin jo vessaan side kourassa, kun olin aivan varma, että nyt ne menkat alkoivat. Tunne jatkuu, mutta tätiä ei näy.
Olen nyt muutaman kerran testannut Sofi one stepin herkillä (puhtaita negoja), mutta kun olen lukenut niistä niin paljon huonoa, niin en luota yhtään tulokseen. Kenelläkään kokemuksia? Kävin eilen apteekista hakemassa vkl varten clearblun testejä kaksin kappalein. Kannattaisikohan testata aamupissasta vai iltapäivällä? Huomista odotellessa, ellen saa tänään vieraita :)
Plussatuulia <3
Lisäys: elokuuntyttö Kp 26/26-28, Dpo 12, yk1
Elokuuntyttö & misuliini84 meillä taitaa olla kaikilla huomenna testauspäivä?
Ihanaa jännätä muiden kanssa yhdessä.
Miestä kun ei tää hullun homma omien sanojensa mukaan kiinnosta tippaakaan. Ihan turha kuulemma jännäillä. Eilen mies parka oli taas ihan pallohukassa kun sain illalla itkukohtauksen en mistään. Eilen alkoi myös mieletön väsymys. Nukuin jopa päikkärit joita en normaalisti ikinä nuku ja illalla hyvä että sain pidettyä silmät auki BB:n ajan. Ja nyt ei töissä tuu haukotukselta loppua.
Jotenkin sitä toivoo niin paljon tärppiä ja jotenkin on ihan sellanen olo et no kyllä se nyt vaan niin on että olen raskaana! ..sen perään kuitenkin hiipii pelko päähän et mitäpä jos en ookkaan ja tulee taas pettymys tädin kylään tullessa. Haluisin tavallaan jopa pois tästä kuumeilu olosta ja oireiden kyttäämisestä. Kiukuttaa se mieskin! Miten se pystyy olla niin rauhallinen ja mä en!? Argh. olipahan avaus ja omanapailu.
Plussatuulia meille kaikille <3
nötterö 27/25-27
Voi väsymys, *haukotus.. Sitähän mulla oli jo viime viikolla ja jatkuu!! Nyt alkanu pissatus ja janotus.. Tänään rv 4+4..sitä vaan ei millään saa pois mielestä että viimeks kaikki loppu niin lyhyeen..toivottavasti on parempi onni tällä kertaa.. Kovin vähän meit plussanneita vielä,toivottavasti tulee lisää.. Tsemppiä kaikille piinailijoille !
Heipparallaa :)
Liityn minäkin mukaan jännäilemään.
Täällä 27-vuotias uusioperheen äiti, jonka haaveissa olisi toinen (neljäs) lapsi.
Miehellä on ennestään 2 lasta ja mulla 9-vuotias tyttö.
Nyt kp 25/25-27 (dpo13), ja voi että! nyt jännittää mielettömästi!
Ovis bongattu kp12 ja nyt onkin kaikenlaista oiretta ilmaantunut
dpo 7 (kp19) alkoi menkkamainen jomotus. Jomottaa eniten iltaisin, mutta myös töissä. tuntuu välillä jomotus mahassa, välillä iskias tyyppinen särky sälässä / lantion ja pepun seudulla. Paineen tunne kokoajan alavatsassa. Paleltaa, etenkin iltaisin.
dpo9 (kp21) ällö olo. Mulla ei tule ällöä oloa normaalisti vaikka olisin ollut 8h. syömättä, mutta nyt tulee heti kun maha alkaa tyhjentyä / on tyhjä. Huimausta = ajoittain on sellanen olo kuin pääkoppa olisi sisälmykseen ruotsilaivassa kun heittää niin paljon XD ei tuu pelkästään silloin kun nousee ylös aan välillä päässä pyörii jopa makuuasennossakin.
dpo12 (kp24) nänneihin kivistää ulkona kylmä ilma! (tästä tunnistin olevani raskaana viimeksi) Muuten ei juurikaan mitään tuntemuksia tisseissä ole, ehkä pientä kihelmöintiä satunnaisesti. Päivällä masu kramppasi kerran. Mieletön kipu alavatsassa, tuntui hieman supistukselta. Kesti n.30sek. eikä tullut uudestaan.
muita mahdollisia oireita joista en tiedä voiko näitä raskausoireiksi kutsua... Huulet rohtuneet, flunssa, janottaa + kaikki asiat ärsyttää oikein toden teolla sekä itkuherkkyys.
En tiedä kuvittelenko oireet koska haluan niin paljon olla raskaana ja saada lapsen, vai olisiko sitä TÄLLÄ KERTAA oikeasti jo onnistanut XD
Onko täällä muita joilla testaus olisi ajankohtainen tällä viikolla?
Perjantaina ajattelin testata, toivottavasti vaan täti pysyy poissa
Paljon plussaonnea kaikille!