Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

261/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Onko kellään kokemusta tosta pregchekin testistä..mulla nyt kahtena aamuna tullu semmoinen hailu viiva kuivuttuaan..mutta menkat vaan ei ala..nyt jo kp 33..ja eilen tuli kaks viikkoo kun oviksen tikutin.. Mahas on kyllä tuntemuksia,mutta enempi on ollu Niit raskausoireita..

262/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KRISTINA82 ja SAAGAMARIA: Nyt tippuu tämäkin kolmonen, ääääh :-(

Pitäkää lippua korkealla tosiaan jotka vielä jäätte...

Ois kyllä kesäkuu ollut kiva kuukausi. Nyt sitten jos tärppää seuraavasta tai lähikuukausista joutuu olemaan helteellä maha pystyssä. Nooh, kai sen hyvästä syystä kestää ;-)

Tsemppiä kaikille ja kiitos seurasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pudonneita, höh:( Pahoitteluni:(

Rima, kyseessä olisi lähes kahden vuoden sijaisuus, toki se pitää laittaa vuoden kuluttua uudelleen hakuun kelpoisuusehdot täyttävän hakijan/työntekijän puuttuessa. Olen päättänyt, että haen joka tapauksessa, tuskin edes saan virkaa mutta tuleepa haettua. Sijaisuus alkaisi vasta tammikuussa, joten vähän on tökeröä kyllä jsos siinä välissä raskaudun, mutta silloin pitää vain reilusti kertoa työnantajalle. Vauvahaaveet kun edelleen korkealla:) Otan sen niin, että jos en saa paikkaa, niin tuleepa helpommin suoritettua opinnot kasaan (vauvahan ei haittaa ollenkaan....;))).

Haaveissa neljäs, ei kai ne kovin usien vääriä positiivisia anna nuo halvimmat testitkään? Vääriä negoja kylläkin. 

Ei kait muuta, flunssaa pukkaa saamari taas. Tietenkin just kun kohta pitäis alkaa olemaan ovispäivät käsillä. -.- Onko täällä paljonkin meitä joilla la olisi ihan loppukuusta? Toivottavasti, ettei ihan taas tarvitse itsekseen höpistä :D

Khalemeon kp 11/29

264/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut pudonneille, ja onnea niille jotka ovat onnistuneet saamaan sen odotetun plussan!! :)

Khalemeon minä ainakin jännäilen sun kanssa, ollaan näköjään ihan samoilla päivillä! :))

ON: tein lauantai-aamuna huvikseni cb:n ovulaatiotestin ja se yllättäen näytti mulle hymynaamaa, en kyllä tiärä miten se ovis näin ajoissa muka oli..? että peitot on heilunu nyt sitten sen mukaisesti, ettei ainakaan siitä kyllä jää raskautuminen kiinni! :D onko jollain muulla käynyt niin että ovulaatio olis jo kp 9-11? et onkohan se jotenki huono juttu?

A-M kp11/28-29

265/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Pahoittelut tipahtaneille *iiiiso hali* ja onnea jo plussanneille <3

Khalemeon: Sinuna hakisin työpaikkaa. Itse teen paljon sijaisuuksia, ja jos kohdalle osuisi pidempi viransijaisuus, hakisin sitä surutta ja ottaisin vatsaankin jos tarjottaisiin. Sulla on kuitenkin oikeus turvata toimeentulo raskauskuukausina :)

Anssukka: Mullakin ovis ajoittuu suunnilleen tuonne kp 8-11 (ainakin luulisin :D). Kierto mulla kyllä on lyhyempi, mut ei paljoo, 25-26. Eli kyllä se voi ihan mahdollsita olla, ja voihan sulla menkat sit alkaa aikasempaan? Eiks se oo just tosta oviksen ajottumisesta aikalailla kii.

ON: Kp23/26, dpo 14 (?) menossa, jännää jännää :) Oireet ollu ihan erilaisia ku viime kierroissa. Rinnat kipeyty vasta nyt, kun yleensä se tapahtuu melkeen heti oviksesta. Puukkoja tuolla alavatsassa on ollu hurjan paljon, rauhottumaan päin kuitenkin viimeset 3 päivää. Suutahtelua ja itkuisuutta ollu, joutuu oikeen tsemppaamaan ettei kosahtele miehelle tai tuolla liikenteessä. Pahin ehkä oli, kun aloin itkemään työhaastatteluun mennessä, koska ohi meni ambulanssi vilkut päällä ja yks auto anto tietä sille :D Että tämmöstä, testailla tekis mieli, mutku mutku.. YRITÄN jaksaa perjantaihin!!

Misuliini

266/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Täällä sitä vielä ollaan, sivusta seuranneena tosin kun saattoi venähtää tuon kuukautisten jännäämisen takia kierto taas.

Nyt on iloisia uutisia, kun on saatu mieskin innollaa vauvan haaveiluun mukaan:) ei tarvii yksin niin aktiivinen ja saa suunnitella kaksistaan:) <3

Äkkiä nyt vaan päivittelen että täällä ollaan ja mukana fiiliksissä. Ovista tai sen tuntemuksista on kovasti arvailua ja koetettu arvailut hyödyntää ;)

päivitän huomenna vaikka lisää missä mennään..

Tsemppiä kaikille!!! <3

267/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, kp17/26-34. Lueskelen ajan kanssa teidän juttuja, nyt hoppu muihin hommiin...

268/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria & Saffelsson: Voi itku, kun nyt Saffelssonkin... Mä jännäilen vielä ja ainakin hyvä puoli, jos minäkin tipun on, et voidaan yhdessä jännäillä nelosta ;) Tsemppiä uuteen kiertoon!

Bubobubo: Mahtavia uutisia!

Misuliini: Hauskaa, kun muutkin jännäilee samoilla päivillä!

Ketäs muita täällä on näinä päivinä jännäilemässä? Kertokaa kuulumisia! :)

Kristina kp24/25 yk3

269/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina: oon sun kanssa tasan samoilla päivillä menossa. Tosin mulla kierrot 29-30 päivää eli nyt siis 24/29-30. Sähän pääset jo ihan kohta testailemaan! Mulla oli tuntemusten mukaan ovis 20.9. ja aikaisintaan ajattelin dpo14 testata eli ens perjantaina. Jännää on! :) Tänään oli vähän pyörryttävää ja huonoa oloa, mikä meni syömisellä ohi. Toki voi olla ihan pelkkää alhaista verensokeria. Lisäksi lievää menkkamaista kipuilua ja rinnat arat. Oispa raskausoireet selkeemmin erilaisia kuin tuntemukset lähestyvistä menkoista, mutta ei.. No, loppuviikosta tai viimeistään viikonloppuna pitäis sitten selvitä, miten kävi. Yrityksen puutteeseen ei pitäisi ainakaan kaatua.

Yk2 ois siis mulla menossa. Oikeestaan kolmas, mutta en laske sitä yhtä, kun mies oli oviksen aikaan reissussa, niin ei ollu edes mitään mahiksia yrittää..

Myös Misuliinin kanssa näyttäis olevan about samat päivät. Kuinka pitkä sun kierto on ja milloin ajattelit testata?

MatildaV 24/29-30

270/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuliini: nyt kun luin kunnolla, niin olihan toi sun kiertokin tossa. Millon ajattelit testailla?

Muut: mitä r-testejä suosittelisitte? Mietin vieläkin et tilaisinko netistä. Ainakin hinnat ois edullisempia kuin apteekissa. Kantsis varmaan tilata useampia testejä, mut sit taas jos plussa tulee, niin mitä teen 10 testillä.. Vaikka siinä vaiheessahan sillä ei kyllä oo mitään väliä. :)

271/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matildav: Tekis mieli testata jo, oviksesta kuitenki jo 14pv et vois näkyäkkin.. Mut ainakin YRITÄN odottaa perjantaihin, en siinä kyllä varmaan onnistu! Voihan toki olla et menkat tupsahtaa ennen :/

272/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Minä olen myös täällä taustalla ollut koko ajan, mutta ajattelin olla hissukseen tämän kuun... 

Täällä on kuitenkin niin hyvä fiilis taas, että pakko liittyä mukaan kunnolla :)

Varsinkin kun on ollut puhetta meistä kolmoskertalaisista! "kolmas kerta toden sanoo" -mantralla minäkin pääsin yli siitä viime pudotuksesta...saas nähä kuin käy.

Uusille esittelynä: Oon 24v. ja mies 25v. toinen lapsi ollut haaveissa jo muutaman vuoden, mutta nyt vasta yk 3 siis menossa. Esikoinen on syntynyt huhtikuussa 2010. (yksi km on myös koettu tasan vuosi sitten rv 10+ ja lääkkeellinen tyhjennys siitä)

Tipuin korkealta ja kovaa viime kierrosta, vaikka meillä oli toukokuisissa niin hyvä lopputsemppi. Taidettiin sitten kaikki siirtyä lopulta tälle puolelle...

Mä olen myös loppukuulaisia. Nyt on menossa kp 12/28-30. Ovista en ole alkanut tikutella vaan yritetään vaan olla ahkeria peiton alla näinä päivinä ;)

Ainut apu minkä otin nyt käyttöön on greippimehu :D

Safia 24v. kp 12/28-30 yk 3

273/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjanalle paljon paljon voimia! <3 

Olen tosi pahoillani. Mulla oli vahva tunne, että nyt teillä olisi onnea.

Sä vaikutat tosi vahvalta naiselta! Ja toivon todella että se pieni ihme teille suotaisiin!

274/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Saffelsonin puolesta. Enää Kristina kesäkuisista 3 kertalaisista (en tiedä jos oli muitakin..yhtälailla heille tietty) jäljellä kesäkuisissa. Hurjasti onnea ja plussauutisia toivon, antaa todella toivoa kun joku onnistuu!!! Tsemppiä!

Kivuliaat mensut päällä kp 2/28 siis nyt ma. Mulla oli tietynsortin stressivaihe päällä viime kuussa, joka saattoi tietenkin vaikuttaa. Tässä on nyt hyvää aikaa pohtia mitä voin tehdä toisin ja mitä parantaa...vitamiinit, mehut, yms. asiat. 

Oman lyhyen kokemukseni perusteella tämä elämänvaihe on taitolaji monessakin mielessä. On osattava toimia oikein, mutta ei kuitenkaan stressata ja hermostua asiasta liikaa. Otettava sopivan rauhallisesti, jotta "innostus säilyy". Mietin tänään, mistä johtuu että tiedän useampia, jotka luovutettuaan ovat tulleet raskaaksi. Aika mielenkiintoista...

Myös gyne oli aika ankara mulle sen puolesta, ettei ovistikkuja hankittaisi. Olen miettinyt tuotakin asiaa...puolensa molemmissa varmasti on...

Eipä muuta tällä kertaa. Tämän omapohdinnan päätteeksi tsemppitoivotukset kaikille meille ja plussauksia toivon peukut ja varpaat pystyssä ihan jokaiselle!!!

275/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsan!

pahoittelut tippuneille ja onnea plussista ja tsemppiä jännäilijöille!! <3

BUBOBUBO: minäkin haluaisin mieheni suunnittelemaan lastentekoa tarkemmin rinnalleni... nyt vaan joudun salavaivihkaa nopeesti jonkun asian väliin sanoo tämän hetkisen tilanteeni ja vastaukseksi en saa juuri mitään tai sitten vaan "aijaa". :D mutta kyllä sen päässä varmaan raksuttaa monikin asia lapsentekoon liittyen ja toiseen lapseen mut ne ei vaan puhu niistä ääneen :D.

khalemeon: Ainakin jos on kunnallinen paikka niin ei ne siellä yleensä ole niin töykeitä että raskaus vaikuttaisin paikan saantiin. Minäkin olin äitiys lomalla ja sain vakipaikan.. töiden aloittamisenkin sain valita itse :D Ja muutenkin, eikös se joku lakikin jo sano että se ei saa vaikuttaa vaikka ikävästi se monessa paikassa on vaikuttanut...koska onhan se työnantajalle lisää vaivaa tuova asia kun jää äippälomalle ja sitten hakee uudelleen siihen sijaista...mutta ne työnantajat on tyhmiä!! :P 

koko suomi on kohta tyhmä maa ja mulla on ihan tyhmä olo... :D 

no en ole enää sen negan jälkeen tikutellu enkä tikuttele... kai sen huomaa jos maha alkaa kasvamaan kun ei nää menkatkaan ala... ei mulla kyllä ole ollut enää yhtään mikään raskaus olokaan...alamaha vaan jää välillä kramppiin kun kyykystä esim nousee tms. ja eilen sattu alamahaan silleen kovasti menkkamaisesti että ajattelin sieltä näillä minuuteilla tulevan tätiä kuin paloauton sammutusletkusta vettä!!! mutta ei mitään muuta kuin valkkaria :D kyllä mä noista nännin pihoista olen yrittänyt kaikkee mielenkiintoista löytää mutta kylmällä ne nyt muutenki on niin terhakat nännit... 

no... laitampa nyt huvikseen tänne kp 38/35-37 kun siinä uskossa olen ettei se veriviiru ollut menkka vuotoa joka oli ja meni ajat sitten...

276/452 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä yö. Kärvistelin menkkamaisissa kivuissa ja tuntui ihan siltä, että vuoto alkaa. Nyt kuitenkin vasta kp25.. Mulla ei oo ikinä ollu noin lyhyt kierto. En tiedä, enteilikö kipuilu kohta saapuvia menkkoja, mutta vuoto ei ainakaan toistaiseksi ole vielä alkanut. Tällä hetkellä ei kipuile.. Tuntuu kyllä nyt niin siltä, ettei tää ollu meidän kierto, ihan luovuttajafiilis. :( Vaikka kai se niin kauan on toivoa, kun menkat ei ala. Ärsyttävää, kun ei voi ottaa tulehduskipulääkettä, jos sitten kuitenkin raskaus olis alkanu. Mulla ei menkkakipuiluun oo parasetamolista mitään iloa. Menis nyt tää viikko nopsaa et sais tietää, miten tässä kävi! Sori valitus! Onko kellään muulla vastaavaa kipuilua ollut?

277/452 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ompa surullisen paljon tippuneita nyt kesäkuisissa. :( Plussiaki sais jo rueta ropiseen!

Matildav, mulla oli viime raskaudessa ennen plussaa kovia menkkamaisia kipuja. Mutta vaikia sanoa, saattaapihan ne enteillä menkkojakin. :o

Mulla taitaa tulla aika pitkä kierto. Ovisplussan sain perjantaina, oisko ovis ollu sit sunnuntaina, ku lämmöt nousi vasta tänään! Siis tähän asti ne on ollu ton uuen kuumemittarin mukaan 35.3, ja tänäaamuna oliki 36.3. Menee siis vielä pieni ikuisuus siihen, että kantsii alkaa testaileen. :/ Ja testit tuli jo eilen postissa! Miten saan pidettyä näppini erossa niistä testeistä??? 

Voiko lämmöt nousta vasta 3 päivää oviksen jälkeen? Ku oletin et ovis oli lauantaina... Vaan väliäkö sillä, päivä sinne tai tänne. 

Testejä kyllä riittää vaik testaisin joka aamu, tilasin nimittäin n. 30 testiä. :D

Taas omakas purkaus. Pakko oli jolleki puhua. ;)

Emotar 23/28-34

278/452 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti kaikille plussanneille, tsemppiä kaikille jännäilijöille ja uuteen kiertoon tähtääville!!<3

Niin on paljon tapahtunut sillä aikaa kun minä olen viettäny hiljaiseloa. Tuntu niin musertavalta odotella kktisia kun r-testit alko näyttää negaa jo maximaalisilla kiertopäivillä. On sillä jännäilyllä ja stressillä niin paljon osuutta asiaan..

Ihana lukea teidän juttujanne, osa on kuin suoraan minun elämästä ja tunteita. On se jännä miten naisia yhdistää omat henkilökohtaiset vauva-projektit ja että miten täällä saa purkaa just niitä tuntoja miltä tuntuu, mitään sensuroimatta. Ja toiset jaksaa tsempata, olla olkapäänä ja lohduttaa. KUUNNELLA!! Sitä harva mies jaksaisi kuunnella näitä juttuja mitä täällä on pohdiskeltu naisten kesken:D

Meillä siis vauvahaaveet täysillä käynnissä, ukkokin innolla mukana.

Uusimpana tehokeinona olen juonu greippiä ja ovistestarinkin sain:) Clear Blue. Onko muilla kokemuksia? Kun siinä on ne tikut ja testipää. Kun sen tikutin eilen ja otin tikun pois siitä testipäästä, siinä näkyi vain yksi viiva, testipäässä nimittäin. Vehje sano että ei LH-huippua, ja testipäässä siis vain yksi viiva. Ja ohjeessa sanotaan ettei siitä tikusta saisi tehdä mitään päätelmiä, ElPÄ!:) Ja tänäaamuna kun tein, sano testi taas ettei LH-huippu, mutta siihen testitikkuun oli tullu toinen, mutta selvästi haaleampi viiva. Voisinko siis olettaa että ovulaatio vasta tulossa, vai liekö jo menny? Tyhmä kun aloin testailee vähän liian myöhään, lyhyempää kiertoa ajatelle.. Kp 18/26-34. Limoja on kyllä ollu, rinnat arat ym.. Yhtä tuskailua ja huokailua siis:) Ja ei mennäkään vissiin enää meinigillä "tulee jos on tullakseen", vaan täyttä pupuilua koko homma:D

Anteeksi omanapailu! Missä vaiheessa muut on menossa, jännäilijät, joko on testejä kulutettu? Entä onko kukaan samassa vaiheessa entä allekirjottanut?:)

Mukavaa päivää kaikille!!

bubObubO ko 17/26-34

279/452 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! 

Liitynpä minäkin vielä seuraanne jännäilemään :) Ikää on 27 vuotta ja kovasti olisi toivottu lapsi. Kp noin 26-28 ja yk1. Oletettu ovis 21.9.

Joten tänään siis kp 24/26-28 ja Dpo 10. Paljon erilaisia oireita olen bongannut viimeisen viikon aikana; vatsakipuja ja vihlontaa, menkkakipuja vatsassa ja selässä, nännien arkuutta/kipua, nälkä koko ajan, kuumottaa/kylmä, väsymistä. Eilen ja tänään testattu nega sofi one stepin herkillä testeillä, vaikkakin aivan liian aikaista testaukseen... 

Paljon paljon plussaonnea kaikille +++++!!!

280/452 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipuin heinäkuisiin. Toivon mukaan teistä moni plussaisi! :)

Itse olen pohtinut ottaa seuraavaan kiertoon käyttöön ne gelee royalet ja e-vitamiinin... Tuolla geleellähän huhtikuun? pinostahan plussasi todella moni! Olisko siinä taikaa? :)