Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

241/452 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! :)
Mulla limailut jatkunu jo kaks viikkoo. Tikutin ovista kp8-16, mutta en saanu kontrolliviivan vahvuista viivaa ollenkaa. Nyt sit tein varsin ovistestin kp19, ku limailut jatkuu edelleen. Testiin tuli heti kaks tummaa, vahvaa viivaa! Eli ovis oiski vasta nyt.. Ompa kiva ko kerranki onnistuin tikuttaan oviksen! Pitkä siis tulee tästäki kierrosta, 33-34 päivää niinku kahdesta edellisestäki. Greippimehu ilmeisesti vaikuttanu limoihin ku ne on kestäny näin pitkään... Halujaki ollu tavallista enempi. Siksi tiheät pupuilut. Miehen on pitäny välillä toppuutella ko oon koko ajan sen kimpussa. Pupuiltu on toissa-aamunaki, ja eilen illalla.

Ihmettelin ku ei oo lämmöt noussu, että enkö ovuloi ollenkaa. No, jospa ne ny sit nousis ku oviski on bongattu.

Pahoittelut tippuneille (80Emilia, Silmu89, Henriikka85, Näppis84). Tsemppirutistus ja onnea uuteen kiertoon!

Onnea plussasta Linnea78. <3

Jansku20, mä oon matkustellu raskaanakin. Ihan ongelmitta on sujunut. Oon käyny Bulgariassa rv 12 ja  Arabiemiraateissa rv 33. Ei ollu ongelmia syömisten eikä lentämisen kanssa. Loppuraskaudesta kävely ja kuumuus sai nilkat turpoaan, ja lentokentällä sai toistaa jokaiselle, ettei oo liikaa viikkoja lentämiseen. Nytkin on matka varattuna tammikuulle. Hyvällä onnella oon tuolloin raskaana. :)

Marjanalle voimahali. <3 oon hirveän surullinen teidän puolesta. Toivon että luomuna nyt sitten tärppäisi! :)

Mukava kuulla Marjamiinistakin. Mä kans luin netistä, että tulehduskipulääkkeet ei ole suositeltavia, jos yrittää raskautua. Lääkäri oli juuri määränny mulle öiseen selkäkipuun Voltaren Rapidit (vai olikohan ne Retardit..) mutta en sitten ottanu niitä käyttöön ollenkaan.

Toisaalta tylsää ku ovis on vasta nyt, nii testailua joutuu oottaan vielä pari viikkoo, ei malttais. Mut onneks viikot menee tosi nopeaa. 

Ahdisti tänään kun tuli mieleen, että meillä ois jo helmikuussa vauva, jos ei ois menny kesken. Mutta minkäs teet, turha murehtia, kun ei noihin keskenmenoihin voi hirveesti itse vaikuttaa.

Nyt unosille.

Emotar 19/28(-34)

242/452 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka!!! tein tänä aamuna testin ja negaahan se näytti... mietin vaan että jos menkat olikin silloin kp 27-29 niitä pikku pikku viiruja liman seassa vai mitä ne oikein sitten oli... :O ja jos ne ei ollut menkat niin sitten ne voi vielä tulla tämän ja huomisen päivän aikana... jos siis ne menkat olis ollut silloin mukamas niin kp olisi nyt kp 10/27-37 tai jos ei ollukkaa menkat niin kp olis nyt 36/35-37... jos ei maanantaihin ole menkat alkanu niin sittenhän vois alkaa jo ovista tikuttelee jos kävis ostamassa... mutta me ei päästä muhinoimaan kun vasta (kp 17 alkaen) kun mies on töissä...

lindaliini: toivotaan ettei menkat alkaisi!!! :)

marjamiini: kyllä ei sitä näköjään oikeasti voi raskaaksi tulla kun suunnittelee että nyt olis hyvä ajankohta tms. aikaisemmin tais ollakkin täällä jossain siitä puhetta vai oliko toisessa foorumissa kun en muista tarkkaan... mutta ne joilla elämäntilanne oikeasti sellainen että vähiten siihen vauva enää sopisi niin ne sikiää viimestäpäivää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/452 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuret voimantoivotukset Marjaanalle varmasti hyvin raskaaseen tilanteeseen ja pitkään odotukseen.

244/452 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä eletään kp5, eli tiputus tuli, odotetusti. Tämä oli tiedossa, tässä kierrossa kaikki epäonnistui... Miehelle tuli niin kovat suorituspaineet, ettei onnistuttu saamaan yhtään talletusta. Hän on niin kauan halunnut sitä vauvaa, että nyt kun sitä sit oikeesti oltais "tekemässä" niin ei vaan onnistu :( Ymmärrän kyllä miestäni, mutta kyllä se vaan muakin harmittaa, kun otolliset hetket olis käsillä, niin... Höh. Ihmismieli on kummallinen :/

Mä ajattelin nyt yrittää jättää nämä vauva-ajatukset toisaalle. Keskitytään miehen kanssa ihan muihin juttuihin, että saatais asiat kuntoon. En missään nimessä halua sellaisesta, jonka piti olla iloinen juttu meidän suhteessa, tulevankin sille taakkaa!

Ehkä ilmaannun vielä jossain vaiheessa vähän positiivisemmilla jutuilla :) Tsempit muille ja onnea plussanneille!

245/452 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips :)

Täällä taustalla oon mielenkiinnolla seurannut teidän juttuja. Itsellä nyt kp9 ja kipeenä olen.. Plääh. Otolliset päivät menee varmaan kuumeen kourissa.. 

Ei silti, varmasti nyt muutama kierto menee mulla ihan vouhottamatta asiasta. Nyt on niin paljon muutakin ajateltavaa, muuttoa ja sellaista :) 

Eka kierto meni ihan pelkästään raskautumista ajatellen. Nyt edellinen oli jo sellainen etten ostanut edes mitään raskaustestejä yms. Ja toivon tämän kierron menevän kans turhia vauhkoomatta.. Mieskin sanoi hyvin, että mitä se testailu muuttaa??? Kyllä se vauva siellä pysyy jos on tarkoitettu ja raskaus kyllä sitten selviää ellei menkat ala... Niin totta :D 

Talletuspäivistä en aijo ottaa stressiä. Laitan kyllä itselle ylös keskikierron talletuspäivät ;) kaiken varalta. on kiva sitten tietää jos tärppää.

Sellaisia omanapa-kuulumisia. Onnea plussista ja paljon lisää plussia toivottelen :)

T: Lintu89  kp9/28

246/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeilija: Minusta kuulostaa siltä, että sinulla on bakteeri-infektio, jos hiivalääke ei tehoa tai oireet palaavat pian. Käyhän lääkärissä, niin saat oikeat lääkkeet tulehdukseen. :) Tai useinhan se on sekatulehdus, jossa on sekä bakteereja, että hiivaa. Ja juuri sen takia hiivalääke saattaa hieman helpottaa oireita, mutta ei poista tulehdusta kokonaan, kun bakteeritulehdus jää hoitamatta.

Tulehduskipulääkkeiden käytöstä pitää kommentoida sen verran, että mikään kovin vahvaa lääkettä ei suositella, eikä tulehduskipulääkekuuria juuri ennen ovulaatiota, mutta yksittäisestä tabletista ei pitäisi olla vielä haittaa. Toki eihän sitä kannata ottaa, jos pärjää parasetamolilla, mutta kyllä se kipu pitää kuitenkin jollain tavalla hoitaa pois. :)

ON: Sain hoitajan kiinni tuossa perjantaina. Nyt mennään sitten kaksi kiertoa siten, että käytän Clomifenia lyhentämään kiertoa ja parantamaan limakalvoa. Ja yritetään siis ihan luomuna. Ilmeisesti tilaan kuitenkin ovistikkuja, niin ei tarvitse arpoa oikeaa ajankohtaa. Mitään kontrolliultraa ei ole, koska olen tuota lääkettä käyttänyt ennenkin ja aina se on kasvattanut minulle korkeintaan 2 munarakkulaa yhtä aikaa. Joillekinhan niitä saattaisi tulla reilusti enemmän, jolloin sitten ei olisi suositeltavaa edes harrastaa seksiä ovulaation aikaan.

Mutta sitten... joulukuun kuukautiset pääsen jo ilmoittamaan poliklinikalle ja niistä lähdetään laskemaan hoitosuunnitelmaa seuraavaan IVF-hoitoon. Ei tuohon hoidon alkamiseen siis edes kovinkaan pitkä aika ole, kun ne lääkitykset näyttäisi äkkilaskemalta alkaa jo joulukuun lopulla. Ja se olisikin sitäki hieno asia, että saisi ne lääkekulut menemään tämän vuoden lääkekattoon. Jos saan lääkkeet ostettua tämän vuoden puolella, joudutaan maksamaan niistä vain 200 euroa ja sitten olisi lääkekatto jo täynnä. Ensi vuoden puolella ostettaessa joutuisi kaikki maksamaan taas itse ja viimeksi se summa oli noin 450e ja sitä edellisellä kerralla yli 700e, riippuen mitä lääkkeitä käytetään. Ja tuossa on siis vasta kelakorvattavat lääkkeet. Lisäksi tulee muita sitten noin 100 eurolla ja polimaksut päälle. Taloudellisesti olisi siis hieno juttu saada ostettua lääkkeet tämän vuoden puolella.

Marjana

247/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tuossa aamuni ratoksi lueskelin teidän kirjoituksianne. Olen kirjoittanut toiseenkin pinoon pari tekstiä. Eli tosiaan olen myöskin kuumeilija. Vauvakuume on iskenyt oikeastaan vasta tämän vuoden puolella. Sitä ennen se on kummitellut päässä lähinnä ajatuksella, että "ehkä joskus vielä".

Meillä kuumeillaan siis iltatähteä. Olen 34v ja mies saman ikäinen. Perheeseen kuuluu kolme koululaista, joista kaksi jo yläkoulussa. Olen tekaissut lapseni nuorena ja nyt juuri kun alkaa helpottamaan (jos teini-iän kotkotuksia ei lasketa), niin naisen mieli tekee sitten tämän. Syli olisi auki pikkuiselle. Onneksi mies on ollut alusta saakka sitä mieltä, että yksi voisi vielä tähän sakkiin mahtua, VAIKKA se tietääkin isompaan autoon vaihtamista (auto menis vaihtoon muutenkin), huoneiden uudelleen miettimistä (tällä hetkellä kaikille lapsosille omat huoneet) ja jossain vaiheessa uuden päivähoitorumban aloittamista (huokaisin jo aikanaan helpotuksesta kun vihdoin kaikki se oli takanapäin).

Aloitimme yrittämisen juuri. Tämä siis ensimmäinen yrityskierto ja tuossa kuun alkupuolella selvinnee, onko odotus alkanut vai ei. Nuorena tärppäsi aina abaut kolmannesta yrityskierrosta, joten en odota (enkä ehkä vielä toivokaan), että tämä ensimmäinen toisi onnistumista. Ja tiedostan hyvin, että näin "vanhana" ei kaikki ehkä menekään niin kuin toivoisi. Meillä on tulossa pari lomareissua, ensin jouluksi keski-Eurooppaan ja sitten toukokuussa Välimerelle. Toivon, että olisin raskaana kevään reissuun mennessä, mutta jos nyt jo tärppäisi, olisi laskettuun aikaan reilu kuukausi reissun ajankohdan tienoilla. Ehkä en vielä niin isona haluaisi olla silloin. Päätettiin kuitenkin aloittaa se yritys jo nyt, joten jos raskaaksi tulen, niin se on sitten tarkoitettu :)

Itse töissä (olen th/klö) olen joutunut olemaan olosuhteiden pakosta tekemisissä pikkuisten kanssa. Aiemmin se ei kovin paljoa ole kuumetta nostanut, mutta nyt kun antaa itselleen luvan kuumeilla, niin kyllähän se toki kuumetta nostaa :)

Aiemmin sitä on ollut niin nuori odottaessaan, että ei siinä ole koskaan mitään ovulaatioita tikutettu tm. Nyt haluan kokea senkin, joten siksi olen nyt ostanut ovulaatiotikkuja ja kerran tikuttanutkin. Plussa tuli heti. Nyt odotellaan vielä reilu viikon päivät kuinka käy.

Mukavaa syksyä kaikille :)

-F

248/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää..eilen apteekin testi nega,tänään pregchek himmee viiva :) muutaman päivän päästä uudestaan..

249/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tippuneille.

Menkat alkoivat perjantaina, olin jo luopunut toivosta ja tietenkin juuri silloin alkoivat täysin odottamatta :D Eli ovis oli kuin olikin silloin pari viikkoa sitten lauantaina, myöhästyttiin tietenkin siitä, koska kierrosta ei ollut mitään hajua, kun edelliset menkat jäi väliin. Eli uskaltaisinko luottaa siihen, että kierto olisi jälleen sen 28-30 päivää? Ajattelin, että jos aloittaisin oviksen bongailun 9.10 vai pitäisikö vieläkin aikaisemmin? 14.9 sain siis todella vahvan viivan ovistestiin, mutta en sitten tiedä onko ovis alkanut jo aikaisemmin. Tuon mukaan kierto olisi kaiketi 26 päivää nyt.

Ärsyttää niin paljon tää kauhea laskeminen ja miettiminen, kaikista eniten pelottaa, että mitä jos ei onnistuta. Mun äidillä on 5 lasta, samoin miehen äidillä. Tiedän ettei ainakaan oma äitini ymmärtäisi ollenkaan tätä stressiä tästä asiasta. Hassua miten sitä on joskus luullut, että raskaaksi tullaan tosta noin vaan.

Tsemppiä meille kaikille nyt! :)

250/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille !

Täti kurvasi sitte eilen kylään... Masentavaa.. 

Ootte ollu mahtava porukka ja kiva oli jutella ja purkaa tuntoja teille ! <3

Mutta nyt tästä sit siirrytäänkii heinäkuisii... Jos ees sit sinnekkää..

Jansku20 kp2/32 yk4

251/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Eikö meistä kolmaskertalaisista sitten kukaan onnistunut? Voi harmi. Nimittäin täällä tuli täti kylään tänään lähes tasan tarkkaan samalla kellonlyömällä kuin kuukausi sitten. Hitsi kun harmittaa, vaikka tähän oli tietenkin varauduttu.

Nyt sitten siirrytään tuonne heinäkuisiin ja varasinpa myös tuon gyne ajan kp. 12-13 paikkeille eli tutkitaan nyt sitten munasolun irtoamista.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti plussauksia tulisi mahd. monelle!!! :)

252/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi heinäkuisiin pudonneita ja negoja saaneita:( Pahoitteluni teille!:( 

Semmoista rupesin nopeasti kyselemään, että voikohan viransijaisuuden ottaa vastaan vaikka olisi raskaana? Sopimus jäisi siis kesken ja joutuisivat palkkaamaan uuden... Lakihan on selvä tässä, syrjiä ei saa.  En ole vielä pätevä sosiaalityöntekijä (gradu puuttuu), mutta todella pieni paikkakunta ja hakijoita tuskin paljon joten minulla oisi mahdollisuus saada paikka. Mutta, kuinka negatiivista palautetta sitten tulee jos raskaudun? Kaverille ei isommalla paikkakunnalla iha hirveästi sanomista tullut. Tiedän, että jos en hae paikkaa raskautumisen toivossa ja sitten en raskaudukaan niin kaduttaa hirveästi. Ja milloin kannattaa kertoa työnantajalle? Puhuttiin miehen kanssa että jätetäänkö vauvahaaveet sikseen, mutta sitä ei kumpikaan kuitenkaan halunnut. 

Khalemeon kp 10/29

253/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***KESÄKUISET 2014

päivitetty 29.9.2013***

<3 Plussanneet <3

Katem

Linnea78

Piinailijat:

Jasssu 33v

Nipa87 35/28-37 yk3

Paulita 33v 7/28-30 yk3

Rima84 32/28-46 yk9

Haaveissa neljäs 32/26

Marjamiini 28v 30/26 yk2

Linnea78 29/28-32 yk2

Saffelsson 32v 28/27 yk3

Lindaliini 25v 28/26-27? yk3 tai 4

Piikkitäti 27/(30)32 yk10

NoaNeelia 26v 26/26 yk2

Jonsteri 30v 24/~34 yk 1v9kk

Vauvakuumeilija 20v 23/28-30 yk10

Kristina82 31v 23/26 yk3

Misuliini84 22/25-26 yk2

Emotar 34v 21/28 yk4

Marjana 28v 21/28-30 yk 3,5v

Appletree 28v kp6 yk3

Christabel79

PikkuinenMyy 27v 28/27-28

Vava 25v. Yk3?

Sonle 36v 18/28-35 yk2

Bellapikkuinen 21v yk2 19/29

Kirsikkakarkki yk 1v1kk

Ampperi 33v 26/39

Matildav 31v 23/29-30 yk2

Johanna81 31v 15/28-31 yk7

Bubobubo 29v 16/26-34 yk1

Hupsista 30v 37/33-35 yk5

Lintu89 38/29 yk2

Huhhuijaa87 26v 37/35-37 yk1

Sarafiina 23v 34/28-35 yk9kk

Khalemeon 25v 10/29 yk2

Anssukka 24v 10/29 yk2

Tuukkis 25v 43/36 yk2

Future 23v 9/28-30 yk2

Kukkaislapsi 35v yk3

Finola 34v yk1

Pudonneet:

80Emilia

Silmu89

Henriikka85

Näppis84

Zenyh

Jansku20

Saagamaria

254/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas listan päivitystä. Päivät saattaa olla väärin ku ajatus katosi aina välillä. :/ 

Mulla ovistestin viiva haalennu ja ovis on siis ohitettu ja hyödynnetty. ;) Jos ovis oli pe, niinkö luulen, niin nyt ois dpo2 menossa. Eli kaiken järjen mukaan ei kannata testata vielä ens viikollakaan... Malttas vaan odottaa. Ja turhaahan se testailu muuteki on jos ei tuu selkeitä oireita. Saas nährä miten saan pidettyä näppini irti testeistä, ku ne ens viikolla kolahtaa postilootaan.

Tsemppii ja voimii ja kaikkee mitä kukaki tarttee. <3

Emotar 21/28-34

255/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria: Kyllä täällä kai vielä ainakin Saffelsson ja minä ollaan kolmaskertalaisista:) Toivotaan, että voidaan pitää lippua korkeella kolmaskertalaisille ihan loppuun saakka, vai mitä Saffelsson??

Eilen olin jo ihan sillä fiiliksellä, että nyt tulee plussa, kun oireita tuntui riittävän. Nännit arat ja tummenneet (myös mies mainitsi!), vatsa aivan uskomattoman turvonnut ja nippaili koko päivän. Tein hölmö aamulla testin (nega tietty...haloo vasta kp23 ja viimeksi näkyi vasta kp30!) ja oireet kadonneet, paitsi nännit. Nyt taas pääkoppa on sitä mieltä, että varmaan oli pikkuinen matkassa ja meni kesken. Tää keskenmenon jälkeen jännittely on niin paljon vielä vaikeampaa, kun tietää miltä viimeksi tuntui ja nyt kuvittelee samat oireet... Vatsassakin oli varmaan vaan ilmaa;)

256/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa :) 

khalemeon: kuinka pitkä sijaisuus olisi kyseessä? Itse olen hakenut myös viransijaisuutta, joka kestäisi n. 12 kk. Olen ajatellut että ehtisin suoriutua siitä ennen kuin tarttis jäädä pois. Siis olettaen että raskautumisessa kestää edelleen... Ja jos tietäisin olevani raskaana työn saadessani (jos edes saisin sen) niin kertoisin siitä kyllä heti, en tiedä onko järkeä vai ei, mutta reilua se minusta olisi kertoa. Tosiaan itse olin jo haaveillut jääväni äitiyslomalle näillä näppäimillä nykyisestä työstäni, mutta eipä mennyt ihan niin. Tiedän että näillä työmarkkinoilla pitäis olla tyytyväinen kun on töitä, mut olen niin täynnä nykyistä työtäni että pakko yrittää saada jotain muuta... Väkisin vain miettii et mitäs jos raskaudunkin heti vaihdettuani työtä ja joudun jäämään pois, mut en jaksa enää välittää... Ihanaa vain jos raskautuisikin, sitähän tässä toivotaan :) olipa sekavaa, sori ;)

Mutta siis itsellä tulee tippuminen :( menkat ei ole vielä alkanut mutta kävin gynellä tällä viikolla ja kaipa hän olisi havainnut josjotakin olis tapahtunut... Sanoi vain että nyt sit ootellaan menkkoja,   paska... Kiva tässä nyt sit ootella 1-2viikkoa vielä kun tietää että ne tulee ja toivo on tässä kierrossa mennyttä... No verikokeisiin se gyne määrää, kattovat kilpirauhasarvot ja jonkun hormooniarvon. Suositteli jatkamaan tämän vuoden loppuun kuten ennenkin ja sitten tarvittaessa laittaa meidät eteenpäin tutkimuksiin... Teroja määräsi kp 15-25 jonka jälkeen alkaa menkat ellei ole raskautunut. Turhauttaa oikeesti nyt vain oottaa menkkoja, jotta pääsee taas uuteen kiertoon, pläääääh. Joo ja r.testitki olen jo tuhlannut yhtä lukuunottamatta, negaa huutavat paitsi se andonin digi anto plussan kaksi kertaa, mutta siihen ei ole luottamista. Sen jälkeen se sama ja kaikki muut negaaaaaa.... Hölmö minä,ku pitää testejä tuhlata tässä vaiheessa, nyt ei kyl enää tartte ku tiiän ettei ole tärpännyt, kun kai se gyne jotain olis nähnyt?!?! Tässä sekoo vaan pää... Ja anteeksi omanapailu. 

Onnea plussista, plussatuulia pudonneille ja plussaonnea piinailijoille :)

Rima

257/452 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Kristina82" time="29.09.2013 klo 22:34"]

Saagamaria: Kyllä täällä kai vielä ainakin Saffelsson ja minä ollaan kolmaskertalaisista:) Toivotaan, että voidaan pitää lippua korkeella kolmaskertalaisille ihan loppuun saakka, vai mitä Saffelsson??

Eilen olin jo ihan sillä fiiliksellä, että nyt tulee plussa, kun oireita tuntui riittävän. Nännit arat ja tummenneet (myös mies mainitsi!), vatsa aivan uskomattoman turvonnut ja nippaili koko päivän. Tein hölmö aamulla testin (nega tietty...haloo vasta kp23 ja viimeksi näkyi vasta kp30!) ja oireet kadonneet, paitsi nännit. Nyt taas pääkoppa on sitä mieltä, että varmaan oli pikkuinen matkassa ja meni kesken. Tää keskenmenon jälkeen jännittely on niin paljon vielä vaikeampaa, kun tietää miltä viimeksi tuntui ja nyt kuvittelee samat oireet... Vatsassakin oli varmaan vaan ilmaa;)

[/quote]

Hei hienoa! Tsemppiä ja onnea teille!!! Eihän kaikki 3-kertalaiset voi millään pudota. :-)

Musta on niiiiiiiiiiin ihana lukea plussanneista. Antaa toivoa itselle, että joskus voi onnistua.

Ja kuten joku kirjottikin, en mäkään uskonut, että tämä on hankalaa. Äiti kun kertoo onnistuneensa eka kerrasta. Huokaus.... :) ....joopa joo. Tasan ei mene onnenlahjat tässäkään asiassa.

258/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkeli!

Täällä hanat  aukes eilen. Eli oli 27 päivän kierto. En ymmärrä kun mulla oli menkkakipuja viime keskiviikosta asti ja vihloi. Olo on aika pettynyt. Kovat on kivut. Mulla oli kyllä paljon stressiä (ihan muihin asioihin liittyen) nii jospa ne sit viipy sen takia. Ovis oli kyllä kp 14 että kaiken järjen mukaan ne alko just sillon ku piti. 

Sitä ehti jo luulla kaikenlaista.... ArGh!

Plussatuulia muille!

Lindis kp2/27

259/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Pahoittelut, nyt tulee vaan omaa napaa kun on kohta kiire lähteä töihin. Pakko vaan päästä purkamaan ajatukset kun tuntuu, että mieli on taas hermorauniona. 

Nyt menossa kp 35 eikä menkkoja kuuluu, pitkään aikaan ei kierto ole venynyt näin pitkäksi, kuitenkin suht säännöllinen aina ollut. Tein negatiivisen testin kp 31 iltapäiväpissasta, silloin tuntui että maailma romahti. Nyt kuitenkin toivo on herännyt uudelleen kun menkkoja ei kuulu. Tein clearblue digitalin testin ja vasta jälkeenpäin luin käyttöohjeen, jossa sanottiin että purkkiin virtsatessa testipuikon päätä tulisi pitää virtsassa väh 20 sekunnin ajan. Ja minä pidin ehkä noin 5 sekuntia... Rinnat on arat ja välillä tuntuu vilunväristyksiä, ei oikeastaan muuta. Ja ajoittain alavatsalla on outoja tuntemuksia. Ratkaisu tähän olisi tehdä aamupissasta uusi testi, pelkään vaan pettymystä niin paljon niin kuin jokainen meistä kuumeilijoista. Ja tietysti jo tämä jännääminen saa varmaan menkat myöhään.... 

Onko teillä kokemusta vehnänalkioöljyn käytöstä? itse nimittäin otin sitä alkukierrosta, voisikohan sillä olla vaikutusta kiertoon?!?!??!?!

260/452 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa vielä itsekin tänne jännäilemään. Eli olen tippunut edellisistä ketjuista ja nyt on menossa kp9/27-31 yk4. Olen taas näitä jotka jännäilee ketjun viimeisimpinä, koska la olisi aivan kesäkuun lopussa.

Ikää on 27 ja vauva on tervetullut. Mulla tää kuume on tasoittunut ja viime kierto oli niin stressaava , että nyt lopetin pakkomielteisen tikuttelun ja kyttäämisen.

Kierto on ollut pillereiden jälkeen 27-31päivää ja viime menkkoja odottelin tosi jännittyneenä ja ne oli ihan oudot. Kolme päivää ennen vuotoa oli menkkakivut päällä, eikä mulla ole yleensä ikinä mitään kipuja, olo oli aika kamala.

Epäilin jo, että varmaan tuli joku varhainen keskenmeno, kun tuli vaikka mitä ruskeeta tuhrua ja muljua, mutta plussaa testi ei näyttänyt missään vaiheessa. Elimistö alkaa varmaan vasta nyt tajuamaan, että hei täähän ei syökään enää pillereitä. Uskon, että viime kierrossa raskaaks tulo oli todella lähellä, koska olo oli jotenkin niin erilainen.

Tässä kierrossa en siis tikuttele ovista, mutta edellisten kiertojen ja oireiden mukaan ovis oli nyt viikonloppuna. Oviksen osuminen viikonlopulle oli kyllä hyvä juttu, koska kerrankin molemmilla oli energiaa puuhailla.

Onnea kaikille jännäilijöille ja plussatuulia!