***KESÄKUISET 2014***
Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)
Marjamiini kp 1/26 yk 2
Kommentit (452)
Ei tule alkionsiirtoa. :(
Yksikään seitsemästä alkiosta ei selvinnyt sulatuksesta. Olen niin rikki ja itken täällä silmiä päästäni. :(
Saan iltapäivällä soitettua hoitajalle, että mitäs nyt sitten, mutta kai ne laittaa meidät hoitojonoon ja uutta rumbaa sitten joskus puolen vuoden päästä. Ja se taitaa olla jo viimeinen hoito. :( Minä en kestä tätä. :(
Marjana pahoittelut, suuren suuri voimahalaus sinulle ja jaksamista teille <3
Testattu puhdas nega :( toivottavasti vain liian aikaisin..nyt dpo 11.. Yksi testi odottaa maanantaihin jollei täti kurvaa paikalle sitä ennen..
pahoittelut marjaana :( mul varmaan kierto on vain pitkä ja menkat alkaa tänään tai huomenna.Aamulla ei ollu yhtään huono olo ja taas tulee pyyhittäessä verituhrua.en edes jaksa enää toivoa et olisin paksuna.tarvii varmaan ottaa lääkäriin yhteyttä et onko hormoneissa jotaki häikkää ku mieski on pistäny merkille sen et monta kuukautta on menny niin et n.viikko ennen menkkoja alkaa pahoinvointi niin voimakkaana et haittaa aamun kotitöitä,ja lämmöt on korkeella,eilen aamusta 37,2(normi 36 pintaan) nyt 36,9 joten selvästi lasku suunta.tissitkään ei yllätys yllätys oo enää niin kipeät mitä eilen oli vaik kipeet on nytki.tarvis varmaan saada joku lääke mikä tasaa kierron lopun hormonit normaali tasolle ettei enää tulis noin vahvoja oireita kuukautisten alkamisesta tai kierron loppumisesta :( en siis lähe ostaan testiä ku näyttäs siltä et kyl ne menkat alkaa täs lähiaikoina...V***u
ois vaan ollu ihanaa todeta miehelle että olen raskaana.la ois laskurin mukaan 3.6.14,miehen syntymäpäivänä.
Mä putosin heinäkuisiin. Menkat alkoi aamulla :( Yk 10 lähti käyntiin.
Marjana, voimia teille ja jaksamista, vaikka vaikealta tuntuukin!
Onnittelut kaikille plussanneille! :)
Marjana, pahoittelut ja paljon paljon voima haleja ! <3
Täällä kans äsken testattu puhdas nega.... :( toiveet oli korkeella, vaikka ei mitään ns "oireita" ookkaa ollu.. Nyt taas korkee pudotus omista pilvilinnoista takas maankamaralle.. Pahoin pelkään et minäkin kohta siirryn heinäkuisiin..
Jansku20 kp31/32-45? Yk3
Mulla alkoi maanantaina menkat, päivän etuajassa. Ei ollut mikään suuri pettymys, koska en edes uskonut olevani raskaana. MUTTA - en putoa ketjusta mihinkään, sillä 28 päivällä laskettuna tämän kierron laskettu aika olisi 30.6. Vielä on tsäänssit kesävauvaan :) Oon aika varma, että tää on meidän kierto ;)
Paulita 33 v kp 4/28
Iso halaus niille joille täti on jälleen tullut kylään. Erityisesti Marjanalle <3 Mä olen nähnyt ihmeiden tapahtuvan lähipiirissä ja toivon sitä teille kaikesta sydämestäni!
Hei vielä,
Mulla prisman pregcheck testi näyttää edelleen haaleaa plussaa. edellisessä kierrossahan menkat alkoi 4 päivää myöhässä ja tässä kierrossa luulen ovulaation olleen n. 4 päivää etuajassa. Eli siis jos tuota heittoa ei ottaisi huomioon, nyt olisi menkkojen alkamisaika, mutta jos oikeiden menkkojen alkamisesta niin sitten alkaisi lauantaina. Mitä vaan voi tapahtua siis vielä..
Mulla ei ennen tuota hentoa plussaa ollut juuri mitään oireita. Toisen rinnan ulkosyrjällä oli kipeä kohta joka oli myös viime kierrossa ja ehkä aiemminkin ja yhtenä päivänä nipisteli tosi kovasti alavatsaa toiselta puolelta. Vasta nyt on lämmöt nousseet 37 asti, hikoilen kamalasti ja vatsaan sattuu. Väsyttää ja kuvottaa.. Kp 23-24 oli hyvin hyvin heikkoja haamuja, joita sai tihrustella.
Linnea kp26/28? hento plussa kp25 ja kp26
Tuntuu pahalta Marjanan puolesta. Hurjasti jaksamista. Uskon, että sunkin vuoro tulee vielä!
Juuri kun pääsin ihmettelemästä, miksei ole mitään oireita viikontakaisesta oviksesta, niin tänään on juilinut vatsaa, ollut turvonnut olo ja rinnatkin kipeytyi. Tosin ei nännit, kuten normaalisti, vaan rintakudos. Outoa.. No, viikon päästä sitten selviää, onko vauva matkassa vai ei.
Siihen liittyen kysyisinki, mistä ja minkämerkkisiä r-testejä suosittelette ostamaan? Mielelläni tilaisin jostain. Yksi clearbluen digitaalinen on jemmassa, mutta en sitä ensimmäiseksi ajatellut "uhrata". Eli alkuun jotain halvempia testejä. Suosituksia? Oon vakaasti päättänyt, että testaan aikaisintaan dpo 14 (tuntemusten mukaan). Tällöin olisi kp 28/30.
Oi ei Marjana!!! Voimahaleja täältäkin teille. Tsemppiä ja jaksamista rankkaan aikaan! Toivon kaikkea parasta teille ja onnistumista tulevaisuudessa!!!
Ja tietysti ihan jokaiselle tällä palstalla!!
Mulla tilanne on se, että primo kuuri loppui eilen. Tää on aika jännää kun elämässä muutenkin tapahtuu paljon ja sitten vielä tämä juttu ja hormonit. Kyllä sitä pohtii välillä, että vaikuttaako nuo primot käytökseen, tuntemuksiin jne. Mutta kun elämässä tapahtuu "suuria asioita koko ajan" ei oikein jaksa enempää jännittääkään.
Mulla menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina jos viime kk:n kierron mukaan mennään (Primot sillonkin käytössä). Kun tämä elämä on ollut nyt hektistä ja kiireistä ei voi sanoa, mistä nyt vaivaava väsymys esim. johtuu. Alavatsassa tuntemuksia ja paineen tunnetta/vihlontaa. Saas nähdä, tänä aamuna taas olin ihan varma että ne menkat sieltä alkaa...no elämä on.
Gyne sano mulle, että ens kierrossa katsotaan munasolun irtoaminen tai jos ei seuraavassa, sitä seuraavassa. Musta on ihanaa, että tuo Gyne ottaa asian näin vakavasti ja lähtee heti tutkimaan kunnolla. Sano, että jos munasolun irtoamisessa ei näy mitään sitten tutkitaan miestä. Meillä siis nyt menossa yrityskerta nro. 3.
Halit Marjanalle! Olen niin pahoillani teidän puolesta! Saatko tukea terapeutilta jostain?
Täällä piinaillaan. Ollut menkkajomotusta. Todnäk. huomenna tai ylihuomenna aukee hanat.
Lindis kp 25/26-28
MARJAANAlle hali <3
SAAGAMARIA: Miksi tutkitaan? Onko teillä jotain hankaloittavia tekijöitä?
Onnea plussanneille, ketkäs kaikki on nyt plussanneet?
Täällä taitaa täti tulla ihan lähipäivinä. Todella ärsyttävää. Hyödynnettiin kuitenkin kp 9-16... Ja ovis ois kaiken järjen, testien ja tuntemusten mukaan ollut kp14. No, ei voi aina onnistua :)
Ja minun "Kolmas kerta toden sanoo" ei nyt sitten toteutunut omalla kohdallani, toivottavasti muilla juuri tämä oli se onnekas kp.
Selailin mitä teille muille yk kolmosille kuuluu..
NIPA87 - ääh? eikö?
JANSKU20 - ei sullakaan? plää..
LINDALIINI - ehkä..?!
KRISTINA82 - mikäs tilanne?
Tää haluis niin kovasti edes jollekin sen Kolmas Kerta Toden Sanoo:n ;-)
Saffelson, meillä ei mitään todettua ongelmaa, sairautta tms. Ihan perusterveitä molemmat. Ainoa mulla on ikä eli 36v...en siis ole ihan nuori enää. Siinä kait syy...
SAAGAMARIA, ok. Itse olen 32 (pian 33) ja miulle sanottiin, että vuoden ihan normaalia ettei tapahdu mitään.
En kyllä jaksaisi vuotta odottaa, edes tietämättä onko mitään ongelmaa..
Moikka,
nyt pikaista tilitystä, ensin kylläkin pahoittelut pudonneille ja onnea plussista jajajaja plussaonnea myös lopuille... itsellä tunne, että tippuminen tulee jälleen...
eli kysyisin onko kellään kokemuksia raskauskeijun sivuilta saatavista andonin digitaalisista r.testeistä?? Piru, että mulla menee hermot niihin ja jooooo en todellakaan tiedä miksi tilasin niitä lisätikkuja toistamiseen, tilasinpahan vaan varmaan omaks kiusaks.... eli siis joo näyttävät varmaan raskauden, jos sellainen on, mutta kun mulle ne tuntuu näyttävän raskauden vaikkei oliskaan.... ja jooooo en tiedä miksi olen jo testaillut, arvasin etten pysty jättää niitä testejä laatikkoon vaan kuitenkin käytän ne heti ja niinhän siinä kävikin :) mutta siis su ja ma tein sen digitestin ja näytti yes, noh, en kyllä uskonut sitä, koska sama testi tehnyt saman tempun aikaisemminkin.... seuraavina päivinä näytti taas no niin kuin nytkin....tiedä sit onko jotakin kiinnittymisyritystä ollut ja siksi plussa ja sitten kun ei ole tarttunutkaan niin tulee se nega... omaa tyhmyyttähän tämä on mennä niitä testejä tässä vaiheessa tekemään, mutta suututtaa se silti..... Anteeksi sekavanpuoleinen omanapailu... lähden tästä käymään siellä gynella, katsotaan mitä siellä sanotaan, epätoivo tässä kyllä alkaa iskeä..... :( mut eikait sekään auta, kun sen vauvan haluaa niin se on vaan jaksettava.....
PALJON tsemppiä kaikille :)
Rima kp 29/28-46 yk 9