Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

161/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 

Täällä malttamattomana testailtu tänä aamuna ja tietysti nega :( Itsellä käytössä marketin PregCheck liuskatesti. Outoa testauksessa oli se, että pissassa kostuttamisen jälkeen ensin ei tullut edes kontrolliviivaa. Kastoin saman tikun sitten vielä uudelleen ja sitten tuli kontrolliviiva, mutta tosi haalea sellainen. Ja se viiva on katkonainen, ei tasavärinen koko matkalta. Itse näen mukamas tietyssä valossa haamun, mutta eihän siinä todellisuudessa mitään ole! Toki toivo elää niin kauan kun menkat pysyy poissa ja koska oviksesta ei ole 100% varmuutta, niin voihan olla ettei plussa vielä näkyisikään... Mutta järjellä ajateltuna, enköhän kuulu jo heinäkuisiin... :(

Nipa87 28/28-37 yk 3

162/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloo tänne!!! tosiaan tää on huippu palsta!! Saa edes jotenki ajatuksia purettua. ja Emotar! kiva lista, en olisi itse jaksanut edes tollasta väsätä! :D

ostin tänään raskausvitamiinit ja raskaus testin, mutta en taida vielä raskia tehdä sitä... olkoot vaikka viikon vielä kaapissa... hitto noita veri viiruja... eilen tuli ihan kunnon punaisia viiruja ja tänään ei ole tullut mitään... mitään tuntemuksiakaan ei tänään vielä ollut... uimahallissa käyty ja vesikävelyä harrastettu... kylläpä hengästytti pirusti!!! en tiedä mutta uskon olevani raskaana ton hengästymisen takia mutten hirveesti petykkään jos en ole... :D ei nuo miehet naisen anatomiasta tiedä mitään eikä ne myöskään paljoo kuuntele kun niille puhuu... eilen miehen kans heiluteltiin peittoa huvikseen :D niin se vaan kysy että voitko sä nyt tulla raskaaks... sanoin että tuskin... koska joko oon jo raskaana tai sitten alkaa menkat ens viikolla... :D eilen just latelin noista oviksista ym. tietoa sille... tänä aamuna sano että en tiedä haluaako hän sittenkään toista lasta kun ei hän jaksa aamuisin ja öisin herätä sitä syöttämään... tokaisin vaan että eihän sun tarvinnu ensimmäisenkää kanssa heräillä.... joskus saatto pitää rinnanpäällä sen aikaa että kävin lämmittää maidon... sillonki se nukku... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria: Onko Primolutit sopineet sinulle hyvin? Tuntuu, että moni saa niistä haittavaikutuksia. Minä olen nyt parin kierron aikana tutustunut tuohon(kin) lääkkeeseen, eivätkä minulle tehneet muuta kuin vähän ylimääräisiä hikoiluja.

Katem: Onnea! Nyt kaikki tarrasukat sinne päin, että pysyy matkassa. :)

Nipa: Älä menetä toivoasi. Yllätysplussia on ennenkin nähty, vaikka testi tuossa vaiheessa vielä negaa näyttäisi. Onko mitään oireita?

Tuhannesti tsemppiä kaikille muillekin... Nyt tulee omaa turhautunutta napaa:

Olo on kuin tuomiolle menossa! Ultra-aika on nyt aamulla. Siinä päätetään päästäänkö pakastealkionsiirtoa tekemään ja minä päivänä. Ovulaatiotesti ei vaan vieläkään ole antanut positiivista tulosta ja menossa jo kuitenkin kp 15. Lääkärin tarkoitushan oli lyhentää kiertoa Clomifen-lääkkeellä, että kohdun limakalvo olisi parempi(=ohuempi minun tapauksessani). Näinköhän se on siellä yhtään ohuempi, jos ovulaatiota ei vieläkään näy! Vähän pelottaa, että lääkäri sanoo, että PAS:ia ei tehdä tässä kierrossa vaan yritetään seuraavassa kierrossa uudestaan. :/

Olin aivan varma, että tänä aamuna olisi ovistesti antanut plussan, mutta kun ei, niin ei. Ei huvittaisi odottaa yhtään kiertoa enää... Ihan ikuisuusprojekti nämä hedelmöityshoidotkin! Itse hoito on tehty huhtikuun lopulla, jolloin siirrettiin yksi alkio ihan tuoresiirtona. Sen jälkeen ei ole yhtään siirtoa ja nyt on jo syyskuun loppu. 5 kuukautta! Ensin oli poliklinikan kesäsulku. Sitten olikin solumuutoksen poisto, joka siirsi asioita taas kuukaudella... Ja nyt olisi mahdollisuus, niin rupean pian kirkumaan, jos siirtoon ei päästä vieläkään.

Kohtahan tämä selviää, kun marssin sinne poliklinikalle kuulemaan mikä on tilanne ja kommentit... Piti vaan saada purkaa tämä turhautuminen johonkin.

Marjana kp 15/29-30 yk 3,5v.

164/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: toivotaan että polilta tulisi vihdoin hyviä uutisia :D peukut pystyssä täällä!!!

itse tein tänäaamuna nega testin clear blue testillä... niinkuin ajattelinkin. testin tein liian aikaisin... eilen illalla päätinkin siirtää testinteon ainakin sinne ensi sunnuntaihin eli kp 37 mutta viimeyön nukuin niin huonosti ja heräsin aamulla liian aikaisin että päätin testata... sinne meni 15e kankkulan kaivoon :D no menkkoihin vielä aikaa tämä viikko :O pitää käydä uus testi ostamassa sitten jos ei ala menkkoja viikonloppuun kuulumaan... niitä vuotoja jotka oli en voi sanoa menkoiksi olivat vaan kolmena päivänä sellasta haaleeta rantua, yhtenä päivänä vähän punaisempaa rantua ... joten odottelen vielä menkkoja tai plussaa :D mitään muuta oiretta ei ole muutakuin turvonneen oloinen alavatsa ja pissihätä usein.yöllä ei kuitenkaan ole tarvinnut heräillä... yökötykset ym. hävis kun lakkas vaahtoamasta tästä asiasta... :D

165/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin ja kp 31/35-37 yk 1

166/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen päivitys:

Ultrassa käyty. Oikealla puolella näkyi 2cm follikkeli eli ovulaatio ei ollut tapahtunut, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että pistetään Pregnyl käynnistämään ovulaatio ja alkionsiirto torstaina. JEEEE! Limakalvo siis oli hyvä, 11mm.

Nyt sitten paniikissa oloa torstaihin asti, että kestääkö alkio sulatuksen...

167/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Marjanalle siirtoon! Tai mitenköhän se nyt oikein ptäisi sanoa? Iso onnittelu myös Katemille plussasta ja malttia Huhhuijaalle testaamisen odotukseen, toivotaan ettei menkat ilmesty :)

Täällä ollaan kovin levottomin tuntein. Eilen tein negatiivisen raskaustestin, mutta en aamupissasta ja edellisestä vessakäynnistäkin oli vain n. 1,5h, joten vissiinkään olosuhteet eivät olleet muutenkaan mitenkään ihanteelliset. Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, mutta oikeastaan mitään tuntemuksia siihen suuntaan ei ole. Jos niitä ei ala kuulua niin keskiviikkoaamuna testailen sitten taas, kunhan saisin uudet testit kotiin...En tiedä, yhtään ei ole sellainen olo että voisin olla raskaana, mitään oireita ei ole ja tosiaan peittokin on heilunut varsin vähäisesti, joten voisiko ne menkat vaan alkaa? Ainoa vähänkään raskauteen viittava asia on tässä nyt pari päivää vaivannut jatkuva vessassa juokseminen. 

168/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

tulenpa tällekin foorumille odottelemaan odottelua. DPO 8 menossa, testein testattu ja gynekin vahvisti ultralla ovulaation tapahtuneen tuolloin ja limakalvojen kasvaneen oikein. Tänään kokeilin jo malttamattomana herkällä testillä, mutta negatiivista näytti ainakin vielä.

Hip, onnea kaikille meille.

169/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Kukkaislapsi" time="23.09.2013 klo 13:36"]

Moi,

tulenpa tällekin foorumille odottelemaan odottelua. DPO 8 menossa, testein testattu ja gynekin vahvisti ultralla ovulaation tapahtuneen tuolloin ja limakalvojen kasvaneen oikein. Tänään kokeilin jo malttamattomana herkällä testillä, mutta negatiivista näytti ainakin vielä.

Hip, onnea kaikille meille.

[/quote]

Niin, 35-vuotias olen, ensimmäistä yritän ja kolmas yrityskierto käynnissä.

170/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Marjanalle siirtoon! Tai mitenköhän se nyt oikein ptäisi sanoa? Iso onnittelu myös Katemille plussasta ja malttia Huhhuijaalle testaamisen odotukseen, toivotaan ettei menkat ilmesty :)

Täällä ollaan kovin levottomin tuntein. Eilen tein negatiivisen raskaustestin, mutta en aamupissasta ja edellisestä vessakäynnistäkin oli vain n. 1,5h, joten vissiinkään olosuhteet eivät olleet muutenkaan mitenkään ihanteelliset. Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, mutta oikeastaan mitään tuntemuksia siihen suuntaan ei ole. Jos niitä ei ala kuulua niin keskiviikkoaamuna testailen sitten taas, kunhan saisin uudet testit kotiin...En tiedä, yhtään ei ole sellainen olo että voisin olla raskaana, mitään oireita ei ole ja tosiaan peittokin on heilunut varsin vähäisesti, joten voisiko ne menkat vaan alkaa? Ainoa vähänkään raskauteen viittava asia on tässä nyt pari päivää vaivannut jatkuva vessassa juokseminen. 

171/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Marjana, nyt huisisti onnea matkaan!! Täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee kaikilta osa-alueilta hyvin! :)  Nyt vain positiivisin mielin eteenpäin!

Itsellä ei edelleenkään menkkoja kuulu, valkovuoto on tosin paksuuntunut ja lisääntynyt. Vatsa on ollut oudohko jo loppuviikosta, ja se jatkuu edelleen. Vatsa ei ole kipeä, mutta ei myöskään normaali. Semmoinen häiritsevä tunne. En tiiä miten sen selittäisin, se tunne on aikalailla kokoaikainen, voisko sanoo et paineen tunne? En tosiaan osaa kuvailla... Noh, koko ajan ajattelen että menkat alkaa näillä sekunneilla, mutta ainakin tähän asti vuoto on ollut valkkaria...  Niin kauan toivo elää kun täti ei tule kylään! Tosin menetin jo toivoni kun tein eilen aamulla sen negatestin, mutta jos siltikin... Loppuis jo tää piinailu!

Kaikille puhaltelen plussatuulia! :)

Nipa87 kp29/28-37 yk 3

172/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään kp 26,viime kuussa menkat alko näil kp:llä,mut nyt ovis oli testillä 15.9,niin ens sunnuntaihin odotan,ennenku testaan. Kaikkia oireita kyllä on,pe vatsakipu ja selän polttelu,lauantaina vatsakramppeja,eilen rusehtavaa vuotoa yhdynnäsä,tänään huimausta..yöllä saa vaihdella asentoo ku vatsa on outo,painetta..ja hengästyttää..

173/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti viestejä tullut taas:) Totuin viime kuussa hiljasiempaan menoon kun niin loppukuusta la:t :D Pahoitteluni toukokuisista tänne tippuneille, mutta ompahan toisaalta seuraa teistä taas sitten loppukuun jännäilyyn:) 

Katemille paljon onnea plussasta! Nipa, mulla näkyi ekssa raskaudessa vasta 30/28, 28/28 oli vielä nega digitaalisella clearbluella. Ota uusi testi parin päivän päästä:) Marjaana, toivottavasti kaikki menee hvyin! :)

ON: Olin todella kipeä menkoista perjantaina, viimeksi teininä ollut moiset krampit:/ Ekat luomut pillereiden jälkeen ja pillereiden kanssa jäi viimeksi menkat tulematta, joten varmaan sen takia moinen. Nyt neljäs päivä eikä loppua näy. Zoelyjen kanssa oli niin ihanan lyhyet menkat :D

Käytiin viikonloppuna auto-ostoksilla myös, farkku tarttui mukaan niin sittenhän sovitaan ainakin jos saadaan uusi vauva:) 

Pitkä odotus vielä ovikseen, saati testailuun, kärsivällisyys ei asu minussa :D Plussatuulia jännäilijöille!

Khalemeon kp4/29 yk2

174/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou kaikki. Meillä tässä talossa on tunteet menneet nyt aika lailla laidasta laitaan. Itse olen miettinyt että koska uskaltaisi tehdä raskaustestin kun oireet olivat jo aika selviä. Ajattelin kuitenkin odottaa torstaihin. Sunnuntai aamuna sain keskenmenon ja tuli käytyä lääkärillä. Onneksi kaikki on hyvin, ovuloin mutta munasolu ei tarttunut kiinni ja tässä ollaan. Aamulla teki mieli lopettaa koko lapsen yrittäminen.  Mieli maassa ja kyynel silmäkulmassa.tämä siis kp19/27

175/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti tsemppiä Marjanalle!!!! Varpaat ja peukut pystyssä täällä!

Sitten vastaus kysymykseesi. Primolut ei ole mulle aiheuttanut mitään sivuoireita, ei ainakaan hikoilua kuten sulla. :) Mutta tänään viimeksi epäilen herkistääkö se mielialaa helposti reagoivammaksi asioihin. Mutta töissä tilanne "tunnepitoinen" joten sitä mikä vaikuttaa ja mihin en voi sanoa....Mitä oireita olet kuullut Primojen aiheuttavat noin yleisesti?

176/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjanalle tsemppiä tulevaan! Toivotaan että kaikki menee nappiin. <3

Huhhuijaa, oudolta kuulostaa tuommonen veriviiruilu. Oisitpa raskaana. :)

Onnea plussasta, Katem. <3

Mulla tylsä vaihe menossa, ovis tuloillaan tai menoillaan tjtn. Limaillu on jo viikon. Lämmöissä ei muuten muutoksia, mut ku normisti on 36.7 nii tänäaamuna oli vaa 35.5, mut iltapäivällä taas 36.6. Nousua ei siis oo tapahtunu ainakaan vielä. Ovisplussaa ei oo näkyny, vahvoja viivoja monena päivänä, muttei yhtään kontrolliviivan vahvuista/vahvempaa. No, varalta on tykätty usein. Kp7 aamuin-illoin, kp10, kp12, kp13 aamulla x2, kp15. Ja kait se on jatkettava tähän tahtiin ku ei sitä ovista oo saanu varmistettua. Enää yks o-testi jälellä, ja jos se ei näytä plussaa nii sit jää arvailujen varaan. Mä oon keksiny itelle tekemistä ettei elämä pyöri pelkän raskautumisen ympärillä. Töiden lisäksi liikun paljon, kyläillään ja vkl reissataan, aloitin jopa uuden kielen opiskelun, nii sielläki saapi kulumaan yhen illan/vko. 

Tervetuloa uusille kesäkuisille! Toivotaan että kesäkuisia vauvoja saadaan paljon, ku toukokuu jäi niin vailinnaiseks. 

Tsemppiä ja plussatuulia testaajille. <3

Emotar 15/28 

177/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjana: onnea tulevaan siirtoon :D 

primoluteista ei ole ollut haittavaikutuksia minulla.. en kyllä ole tarvinnut syödä kuin yhden kierron ajan että sain 1kk pituiset menkat loppumaan ja teroluteja söin silloin kun ensimmäinen lapsi sai alkunsa ja niitä söin siksi koska pillereitä en halunnut ja jatkuvat alavatsa krampit ja munasarja kivut vaivasivat. :D 

vava: pahoittelut minulta! älä kuitenkaan luovuta, kyllä se sieltä kiinnittyy kun sen aika on <3 

Haaveissa neljäs: samanmoisia oireita mullakin on ollut ainakin tuo hengästyminen (ajatuskin jo hengästyttää)... :D ja paineen tunne. pissihätä usein. mutta ei mittän yökätyksiä tai muuta... silloin oviksen jälkeen 5 päivää oli etovaa oloa ja nenä rekisteröi pahoja hajuja enemmän kuin normaalisti :D mutta ne taisi johtua vaan ajatuksesta :D

onnea plussanneelle katemille!!!

noi mun rinnat ollut tänään vähän aristavat... tai niiden sisään silleen pakottaa...eikä ne tunnu muhkuraisilta niinkuin yleensä ennen menkkoja tuntuu vähän muhkuroita.. :D alavatsaa edelleen pakottelee ja mahallaan en voinut viimeyönä nukkua kun tuntu pahalle, vaikka yleensä nukun mahallaan, oli menkat tai ei. no katsotaan nyt miten käy...

178/452 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

emotar: hymyilyttää noi teidän pupuilut :D ei meikäläinen onnistuis saamaan miestä aamulla hommiin ja ainaskaan en onnistu millonkaan 2x peräkkäin :D aamulla mun mielestä olis just ihan parasta kun on eilesen päivän murheet pois mielestä ja lämmin olo... :D mutta kaikki menee pilalle heti jo siinä kun yks alkaa jotain että pitää mennä kuselle, pitää pestä hampaat, pitää tehä sitä ja tätä... nälkäki on ja väsyttää :D 

tänään ei ole tullut mitään vuotoja... eikä eilen kun uskalsin uimaanki lähtee... pelkäsin että alan sinne altaaseen vuotaa :) valkovuotoa kyllä on tullut...

179/452 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukkis: Juuri noin se sanotaan. :D Onko sinulla yleensä kierrot olleet miten tasaisia? Tosiaan olet vähän hätäisesti tuon testin tehnyt, jos virtsa oli ehtinyt olla rakossa vain 1,5 tuntia, niin ei välttämättä ole ollut tarpeeksi vahvaakaan. Pidän peukkuja vielä plussan puolesta!

Kukkaislapsi, sinullahan onkin sitten jo jännät paikat siellä! Milloin testaat uudestaan?

Nipa: Kiitos tsemppauksesta. :) Tuo digitaalinen testi ei kai muutenkaan ole ihan herkimmästä päästä, niin aivan hyvin sieltä vielä plussa voi pärähtää.

Khalemeon: Onnea auton ostosta! Sinne voi sitten peräboxin ahtaa täyteen lastenrattaita, hoitolaukkuja yms. :D

Saagamaria: Moni valittaa Primoista huonoa oloa, kauheita tunnekuohuja ja ärtyneisyyttä. Mutta nämähän on onneksi yksilöllisiä, mutta hieman kauhuissani aloitin ne ekan kerran. :D Onneksi ei mitään tullut. Ja onneksi ei sinullekaan. :)

Emotar: ainakin te olette olleet aktiivisia petipuuhissa. :) Hienoa! Ja tosiaan itsensä kiireisenä pitäminen auttaa vähän hallitsemaan vauvakuumetta. Tai ainakin tuo itselle paljon paremman mielen, kun harrastaa asioita, joista pitää. :)

Huhhuijaa: Monihan sanoo huomanneensa raskauden ensimmäisenä rinnoista! Se arkuus on erilainen kuin aiemmin tms. Hyvä merkki siis! :)

ON: Voi itkujen kevät, että tuo Pregnyl on inhottava lääke! Eilen pistoksen jälkeen noin 5 tuntia tuntui siltä, että oksennan hetkenä minä hyvänsä ja päähän koskee ihan jatkuvasti. Onneksi se sitten helpotti. Joskus tuo oireilu on kestänyt päivänkin pistoksen jälkeen ja sitten alkaa jo hermojakin kiristää. Nyt tuntuu enää alavatsalla aika voimakas paineen tuntu, kun tuo lääke kasvattaa sen munarakkulan siellä kuntoon ja huomenna sen pitäisi sitten irrota. Yritän nyt ajatella muita asioita, että aika kuluisi nopeammin torstaihin saakka. :) Olisipa ihana saada pieni kyytiläinen matkaan, vaikka siitähän se kahden viikon piina vasta alkaakin, että tarraako se kiinni. :D

Marjana kp 16/31-32 yk 3,5v

180/452 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin hymyilyttää emottaren pupuilut, siinä on jo asialle omistautumista kun kahdesti aamusta viitsii touhuta. Me ollaan menty enemmän ihan vaan sen mukaan, miten nyt sattuu haluttamaan ja olen päättänyt, että en ala oviksia tikuttamaan tai muutenkaan erityisesti kyttäämään kun tulisin hulluksi siinä touhussa. Ylipäätään tuntuu, että tää vauvantekohomma saa pään ihan sekaisin! Voin vaan kuvitella esimerkiksi Marjanan tai muiden pidempään yrittäneiden fiiliksiä...

Marjana, kierrot palautuivat heti pillereiden lopettamisen jälkeen siihen, mitä muistinkin niiden olevan ennen pillereitä eli varsin tasaisia ovat. Täällä vieläkin piinaillaan. Tänään tulee toivottavasti testit postissa, onkohan enää tässä vaiheessa merkitystä sillä että testaanko aamupissasta kun menkat on jo myöhässä, jos vaan on se väh. 4h edellisestä vessakäynnistä? Tosi ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta tahdon tehdä testin hetinytvälittömästi mutta toisaalta pelottaa, että kyseessä on vaan joku tyhmä hormonihäiriö ja menkat on vaan pari päivää myöhässä. Tässä toivekkaassa olossa on vaan niin mukava velloa ja ahdistaa ajatus pilvilinnojen romahtamisesta, joka tuntuu väistämättömältä. Jotenkin sitä on jo valmiiksi asennoitunut niin, että testissä on ja pysyy yksi viiva...