Lastenohjelmien tunnarit
Parhaat ja kauheimmat?
Mua riivaa eniten Kengulahti ja Nalle, Apina ja Ankka. Yhh.
Kommentit (17)
Jos saa muistella omaa lapsuutta no Pokemon on kyllä bängeri ja hirvein se joku nalle luppakorva vai mikä se on jota kaikki 70-luvulla syntyneet rakastaa
Se joku tellut, tellut ja mulle, mulle. Enempää en muista. Koko biisistä ei saa mitään selvää.
Paras on Tähtioppilas, joka pyörii tällä hetkellä Pikku Kakkosessa!
- av
Muistaako joku vielä sitä ohjelmaa jossa joku Ylen juontaja oli veneessä ja puhui japania?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä sitä ohjelmaa jossa joku Ylen juontaja oli veneessä ja puhui japania?
Seitsemän palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän palaa.
Ja ohjelman nimi ilmeisesti Kiinanalainen juttu.
Aivan täydellistä, kiitos, et ymmärrä kauanko oon miettinyt tätä!
Alfred J Kwak on loistava ja opettavainen yhteiskuntakriittinen sarja mutta tunnarit ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Alfred J Kwak on loistava ja opettavainen yhteiskuntakriittinen sarja mutta tunnarit ihan perseestä.
MINÄ LENNÄN POLSKIN JA UIIIN!!
Mitä luulette, säveltääkö noita tunnareita sivutyönä muusikot, joilla myös omaa tuotantoa? Vai ovatko taiteellisella urallaan epäonnistuneita entosiä taiteilijoita? Bängereitä nimittäin ovat monet tumnarit, hyvässä ja pahassa
Ei ole Nils Holgerssonin tunnarin voittanutta. Ikäiseni osaavat myös ulkoa Nalle Luppakorvan-tunnarin, joka on sympaattinen.
Minustakin Alfred J Kwakin tunnari saa kunniamaininnan. Minua myös jostain syystä ärsytti Saara ja Sorsa-ohjelman tunnari sekä Taitosten tunnari. Parhaat taas Bratzeissa, Prätkähiirissä ja Hopeanuolessa.
T. 2000-luvun lapsi
Varjoankka eli Dark Wing Duck oli ihan mahtava tunnari lapsena!
Oktonauttien tunnus on ihan mahtava! Siis siinähän on tyyliin koko oikea sinfoniaorkesteri!
Olipa kerran avaruus, Professori Balthazar, Tohtori Sykerö...onhan niitä.
Tämän teema nousee niistä muistoista aina ekojen joukossa