Minusta on tullut stalkkeri :-(
Olin parisen vuotta sitten tosi ihastunut erääseen mieheen, mutta ei siitä milloinkaan mitään tullut, olen itse naimisissa ja mies ainakin seurustelee. Mutta otin miehen katseet ja sanomiset flirttinä ja kiinnostuksen osoituksena ja menin ja ihastuin :-( Nyt huomaan itsestäni että yritän aina osua samoihin paikkoihin että näkisin vilauksen miehestä, olen saanut selville hänen tyttöystävänsä nimen kun aloin tekemään stalkkerointeja facessa. Käyn aina katsomassa tuon tytön facebook-profiilia että onko hänen nimensä muuttunut, että ovatko jo menneet naimisiin tms.
Pelottaa vaan että saako mies selville tätä minun stalkkerointiani ja alanko olla tosi ahdistava tapaus? Lisäksi oma käytökseni, jos joskus satun vahingossa samaan tilaan miehen kanssa, on tosi lapsellista ja panikoivaa. Ihan naurettava tilanne ja miksi tätä jatkuu edelleen??
Kommentit (16)
Ihan varmasti saa selville jotain kautta, varo ettet saa oikeuden määräämää lähestymiskieltoa, nimittäin miehen nykyinen voi sellaisen sulle myös aiheuttaa jos tarpeeksi sitä ärsytät...
Olisiko ideoita miten päästä eroon tuon miehen ajattelusta ja pakkomielteestä mieheen? Haluaisin antaa jo miesparankin olla rauhassa.
Tiedän että tämä johtuu ainakin osittain siitä että jotain jäi kesken ja epäselväksi välillämme.
ap
Soitat miehellä ja kerrot pakkomielteestäsi. Sanot että tarttet yhden huonon panon, että voisit unohtaa hänet.
Lopetat mielisairaan käyttäytymisesi? Voiko se olla kovinkaan vaikeaa?
onko tuo oikeasti mielisairasta käyttäytymistä? Jos on, niin nolottaa vieläkin enemmän. ap
Eikö meissä kaikissa ole hiukan tervettä uteliaisuutta...?
Kyllä tuollainen kyttääminen ja muiden elämään änkeäminen viestii jostakin mielenhäiriöstä. Ei sellaista kukaan henkisesti terve voi harrastaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 17:58"]
Kyllä tuollainen kyttääminen ja muiden elämään änkeäminen viestii jostakin mielenhäiriöstä. Ei sellaista kukaan henkisesti terve voi harrastaa.
[/quote]
Joo, sitä mielenhäiriötä sanotaan ihastumiseksi. Tosin kaikki rakastuneet eivät välttämättä käyttäydy yhtä pakkomielteisesti kuin ap.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:56"]
Soitat miehellä ja kerrot pakkomielteestäsi. Sanot että tarttet yhden huonon panon, että voisit unohtaa hänet.
[/quote]
Ai kauhee:p, tää huono pano onkin hyvä neuvo, toimis ainakin mulla.
Huh, ihana av...
En siis olekaan ainoa hullu. Olen huomannut myös itsessäni samanlaisia piirteitä ja jopa hieman säikähtänytkin omaa käytöstäni: Olen googlannut yhden miehen nimen varmaan päivittäin vain nähdäkseni hänen valokuvansa...Sairasta, mutten pääse tästä eroon :(
Toisaalta eihän mies saa koskaan tietää ihastuksestani, koska en muuten häiriköi häntä millään tavalla.
Siis ethän sinä ap ole tehnyt yhtään mitään. Eikä tuossa edes ole mitään omituista. Sinulla on nyt sellainen elämäntilanne, että tuollaisille aatoksille on tilaa päässäsi. Ne väistyvät vikkelästi, jos kotisi palaa poroksi tai tulee jotain muuta oikeasti urgenttia ajateltavaa. Eli ei mitään ongelmaa.
Ja tällaisia pohdintoja vielä saa lukea aika usein. Te ihmiset problematisoitte hirveästi ja turhaan omia ajatuksianne ja muiden ajatuksia, jotka eivät edes ole johtaneet yhtään mihinkään tai vahingoittaneet ketään.
Jos toiset kertovat elämästään somessa, niin ei se ole ihme että sitä sitten seurataan. Entisaikana olisi voinut olla outoa käytöstä - nykyään ei!
Keskity omaan mieheesi ja oman avioliittosi parantamiseen.
Apua kaipailit pakkomielteeseesi, ap.
Noh, Facebook-tietojen selaaminen ei ole luvatonta, sillä jokainen päättää itse, mitä tietoja päästää itsestään kaikkien nähtäväksi. Tosin itsellesihän sinä siinä hallaa teet. Parempi olisi vain jättää selailu vähemmälle, jotta pääsisit paremmin eroon ihastumisestasi.
Sen sijaan tuo paikalle tunkeminen siinä toivossa, että näkisit ihastuksesi ja tyttöystävän nimen urkkiminen ovat jo hieman epäilyttävää. Itsekin toteat, että käyttäydyt naurettavasti nähdessäsi tämän miehen. Eikö tämä tieto jo auta sinua ryhdistäytymään, nainen? Jotakin selkärankaa nyt ennen kuin teet itsestäsi vielä naurettavamman.
Olet naimisissa ja sinun pitäisi nyt panostaa omaan parisuhteeseesi, jotta saisit muuta ajateltavaa. Mieti, miten voisit yllättää ja ilahduttaa omaa puolisoasi sen sijaan, että sekoilet jonkun puolitutun miehen vuoksi, joka ei välitä sinusta yhtään.
Kannattaa siis olla raadollisen rehellinen tosiasioiden suhteen, jotta pääsisit takaisin maan pinnalle haavemaailmastasi. (Olen ollut siellä ja tullut poiskin, onneksi.)
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:35"]
Ihan varmasti saa selville jotain kautta, varo ettet saa oikeuden määräämää lähestymiskieltoa, nimittäin miehen nykyinen voi sellaisen sulle myös aiheuttaa jos tarpeeksi sitä ärsytät...
[/quote]
Jos nainen pitää FB-profiiliaan julkisesti esillä ja Ap käy sitä vaikka 20 kertaa päivässä katsomassa, ei ap ole syyllistynyt minkään sortin rikokseen.
Facebook-stalkkausta ei lasketa stalkkaukseksi. Itsehän suosin google-stalkkerointia.