Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin Tylypahkan (Hogwarts) tupaan kuulutte?

Potter-fani N26
19.08.2020 |

Olen tehnyt entisen Pottermoren, nykyisen Wizarding worldin testin useita kertoja ja saan aina Luihuisen (Slytherin). Ymmärrän kyllä toisaalta hyvin miksi, vaikka olisinkin toivonut päätyväni Korpinkynteen (Ravenclaw). Oletteko tyytyväisiä siihen tupaan, johon lajitteluhattu on teidät pistänyt?
Minkä ikäisiä olette ja sukupuolenne? Kuvastaako tupa teitä hyvin, eli osuiko valinta oikeaan?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinkynsi ja koen sen kyllä itselleni sopivaksi. Olen ollut lukutoukka pienestä asti. Olen myös todella utelias ja kiinnostunut vähän kaikesta, välillä aika kummallistakin jutuista. Rakastan opiskelua: jos olisin rikas, opiskelisin itselleni vaikka kuinka monta erilaista yliopistotutkintoa.

Vierailija
42/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinkynsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, odotin enemmän rohkelikkoja.

Vierailija
44/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Olen pesunkestävä jästi, ja ylpeä siitä

Vierailija
45/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin varmaan Puuskupuhiin, koska olen hassuttelija (mm. luukutan täysiä 70-luvun Finnhitsejä ja tanssin näyttävillä koreografioilla) ja nössö. Oikeasti haluaisin ensisijaisesti Rohkelikkoon mutta en pääsisi, sillä en ole yhtään rohkea. Pelkään mm. pimeää, hissejä, autolla ajamista ja keskiyötä (kun kello on 00.00 ja olen yksin kotona) joten ei asiaa Rohkelikkoon. 

Toissijaisesti haluaisin Korpinkynteen, koska siellä ollaan älykkäitä ja opiskeluorientoituneita. Haluaisin olla sellainen, mutta taidan olla liian laiska ja mukavuudenhaluinen tuohon porukkaan.  Siten vaihtoehdoksi jää lähinnä Puuskupuh. Luihusiin en ole tarpeeksi ilkeä. 

Vierailija
46/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut itselleni Korpinkyntä, mutta kuulunkin Rohkelikkoon. :)

Vierailija
47/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luihuiset ole ilkeitä. Ainakaan kaikki...

Vierailija
48/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että ei me Puuskupuhit olla mitään kömpelöä jätekamaa, johon muihin tupiin "pääsemättömät" "joutuu". Me ollaan se hippikommuuni, jossa jokainen saa olla sellainen kuin on, ja meillä on jotain, mitä muilla tuvilla ei ole: hetkessä elämisen taito, joutavilta konflikteilta välttyminen, ja kaikkien yhteisen edun tavoittelu. Meillä on se utopistinen taivas, josta kaikki muut haaveilevat, mutta eivät koskaan pääse sinne, koska heidän persoonansa vaativat uhrautumista asioille, jotka saattavat näyttää tärkeiltä, mutta joilla ei loppujen lopuksi olekaan merkitystä, koska he itse ovat myös luoneet ne asiat, joille uhrautuvat.

Me ollaan altavastaavia, mutta myös edelläkävijöitä. Meidän ei tarvitse taistella mistään, koska meillä on jo kaikki. Vaikka muut luulevatkin, ettei meillä ole mitään...

Voisin nauraa katkeruudella voideltuun partaani, mutta minulla ei ole sellaista. Otanpa uuden kermakaljan ja nostan kuviteltua hattua teille kaikille muille sekavassa taikamaailmassa pyöriskeleville otuksille. *röyh, rauhaa ja rakkautta*

Vierailija
49/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, siitä onkin aikaa, kun olen lukenut HP:t viimeksi. Lapsena/teininä elin ihan jossain omassa Harry Potter kuplassani, aloitin kirjasarjan aina uudelleen kun pääsin loppuun ja katsoin elokuvia usein. Se oli henkireikä koulukiusatulle, jolla ei ollut yhtään kavereita. Joskus vanhempani jopa kielsivät minulta Harry Potterit, elin kuulemma liikaa omassa maailmassani. Täytyykin taas ottaa kirjat esiin ja lukea pitkästä aikaa.

Vierailija
50/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkelikko

N29

Vierailija
51/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi rohkelikko! Testiä aloittaessani tiesin jo että päädyn rohkelikkoon, vaikka olisin halunnut olla puuskupuhilainen 🙄

N29

Vierailija
52/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkelikko, vaikka luulin että olisin PuuskuPuh.

Vierailija
53/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkelikko. Olen tyytyväinen. Oletteko testanneet mihin Usan velhokoulun Ilvermornyn tupaan kuulutte? Siitä sain Ukkoslinnun (Thunderbird).

Vierailija
54/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkelikko, N 32.

Osasin arvata, koska monet luonteenpiirteet sopii. Olen monissa asioissa "rohkea" ja menen mielellään uusia asioita kohti lyhyelläkin varoitusajalla. Harrastan lajeja joissa rohkeudesta ja mielenlujuudesta on hyötyä. Olen myös sosiaalisissa tilanteissa tietyllä tapaa peloton, harvoin jännitän uusia ihmisiä tai yleisön edessä esillä olemista kovasti.

Silti ajattelen, että kiehtovin tupa on Puuskupuh. Minua viehättää juurikin se rento, hyväksyväinen ja huolehtiva asenne kanssaeläjiä kohtaan <3. Siellä ihan oikeasti arvelisin eniten viihtyväni.

Vierailija
55/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkelikko. Olen tyytyväinen. Oletteko testanneet mihin Usan velhokoulun Ilvermornyn tupaan kuulutte? Siitä sain Ukkoslinnun (Thunderbird).

Missä tuon voi tehdä?

Vierailija
56/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, siitä onkin aikaa, kun olen lukenut HP:t viimeksi. Lapsena/teininä elin ihan jossain omassa Harry Potter kuplassani, aloitin kirjasarjan aina uudelleen kun pääsin loppuun ja katsoin elokuvia usein. Se oli henkireikä koulukiusatulle, jolla ei ollut yhtään kavereita. Joskus vanhempani jopa kielsivät minulta Harry Potterit, elin kuulemma liikaa omassa maailmassani. Täytyykin taas ottaa kirjat esiin ja lukea pitkästä aikaa.

Olenko säälittävä, kun tämä on aivan minä, mutta täytän kohta 27-vuotta? :/ HP tuntuu henkireiältä yksinäisyyden ja mt-ongelmien keskellä.

Vierailija
57/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Rohkelikko. Oletteko tehneet sauvatestin myös? Sain ”Elm wood with a phoenix feather core, 10" and brittle flexibility”

Vierailija
58/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Rohkelikko. Oletteko tehneet sauvatestin myös? Sain ”Elm wood with a phoenix feather core, 10" and brittle flexibility”

Ja suojelius-testikin siellä näköjään on. Varpushaukka

Vierailija
59/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen Rohkelikko, tunnen silti olevani enemmän Puuskupuh. Tietty jokaisessa on joku osa jokaista tupaa.

Vierailija
60/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouskommeroon kai

👹