Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin Tylypahkan (Hogwarts) tupaan kuulutte?

Potter-fani N26
19.08.2020 |

Olen tehnyt entisen Pottermoren, nykyisen Wizarding worldin testin useita kertoja ja saan aina Luihuisen (Slytherin). Ymmärrän kyllä toisaalta hyvin miksi, vaikka olisinkin toivonut päätyväni Korpinkynteen (Ravenclaw). Oletteko tyytyväisiä siihen tupaan, johon lajitteluhattu on teidät pistänyt?
Minkä ikäisiä olette ja sukupuolenne? Kuvastaako tupa teitä hyvin, eli osuiko valinta oikeaan?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinkynsi, vaikka olisin valmis tekemään mitä vain päästäkseni Luihusiin.

Vierailija
22/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa finfanfuniin jatkamaan keskustelua.

Terveisin luihuisfikkari.

N45

Oi, enpä tiennytkään sellaisesta! Googletan. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö tota testiä varten tehdä joku käyttäjätili kun näyttäisi sähköpostia ja salasanaa vaativan? Vai onkohan joku eri testi..

Vierailija
24/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinkynsi. Lapsena halusin Rohkelikkoon (tietysti), mutta Korpinkynsi tuntuu nykyään eniten omalta :) Noitana olisin luultavasti fiksu ja taitava sekä panostaisin koulunkäyntiin ja oppimiseen tosissani, mutta ajattelisin ennen toimintaa ja tykkäisin enemmän neuvoa muita tai ns. hääriä kulissien takana kuin heittäytyä rohkeasti taisteluun tai luudalla lentämiseen.

Vierailija
25/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö tota testiä varten tehdä joku käyttäjätili kun näyttäisi sähköpostia ja salasanaa vaativan? Vai onkohan joku eri testi..

Mietin samaa. Voisiko ap laittaa linkin jo testiin :)

Vierailija
26/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tehdä ns Passport eli omalla spostiosoitteella. Jos ei halua pitää sitä tunnusta, vaan tehdä vain testin, sen tunnuksen saa poistettua asetuksista. Todella nopeaa tehdä ja poistaa tili!

Vierailija
27/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.wizardingworld.com/news/discover-your-hogwarts-house-on-wiz…

Tuossa linkki! Tosiaan tili/passport täytyy tehdä sähköpostiosoitteella, jotta testin pystyy tehdä, mutta tilin luominen on nopeaa.

Ap

Vierailija
28/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Korpinkynsi, jos jaksaisin käyttää mittaamatonta aivokapasiteettiani; Rohkelikko, jos jaksaisin taistella muiden puolesta; Luihuinen, jos jaksaisin tavoitella omaa etuani yli muiden.

Eli olen siis Puuskupuh. Reilu, rehellinen ja älykäs, mutta liian laiska suorittamaan elämää. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, mutta ei just nyt kun mä chillaan.

Vierailija
29/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinkynsi. Olin kyllä yllättynyt sillä en ikinä ollut aikaisemmin edes ajatellut tupaa milläänlailla omaksi ja olen kaukana ”viisaasta”, varsinkin pahan lukihäiriön omaamana. Kuitenkin mitä enemmän olen tutustunut kyseiseen tupaan niin periaatteessa kyllähän se aika lähellä omaa persoonaa on. Aikasemmin olin aina ajatellut rohkelikkoa omaksi mutta en ikinä pystyisi rikkomaan sääntöjä samalla tavalla kuin kuuluisa rohkelikko kolmikko.

Nainen 26.

Vierailija
30/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti muuten tuvissakin toistuu fantasiamaailman hahmojen arkkityypit!

Rohkelikot ovat tarinan rohkeat, fyysiseen toimintaan heittäytyvät sankarit, jotka ovat yleensä ihmisiä. Viisaat, korkeassa tornissa sijaitsevassa, hillityllä värimaailmalla sisustetussa tuvassaan oleskelevat korpinkynnet taas muistuttavat haltioita. Puuskupuhit ovat kuin Tolkienin hobitit - mukavia, leppoisia ja arjen luksuksesta nauttivia tyyppejä, joilta kuitenkin löytyy myös rohkeutta ja älykkyyttä, usein hieman yllättävissä tilanteissa. Kivisessä kellarissa majailevat luihuiset puolestaan muistuttavat erilaisissa onkaloissa viihtyviä, joskus pahantahtoisuuteen taipuvia olentoja, kuten hiisiä tai örkkejä, ja tavallista älykkäämmät luihuiset ovat myös kuin voimakkaita velhoja, jotka saattavat kääntyä pimeän puolelle (kuten esimerkiksi Saruman).

Vierailija
31/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, millaisia persoonia Korpinkynteen oikein päätyy ja nyt kun luen teidän vastauksianne, en yhtään ihmettele miksen päässyt Korpinkynteen :D En ole maltillinen, kirjaviisas, enkä jaksa opiskella ahkerasti, vaikka minussa olisi potentiaalia.

Tavoittelen omaa etuani kaikin keinoin, vaikken sitä haluakaan muille myöntää. Olen valmis tekemään melkeinpä mitä vain saadakseni haluamani ja usein saankin. Olen äkkipikainen, omissa oloissa viihtyvä, usein vähän kateellinen muiden menestyksestä. Olen taipuvainen synkkyyteen ja Pimeyden voimat kiehtovat minua kaikista eniten.

Voi kunpa olisin ollut nuoren Tom Riddlen kanssa yhtäaikaa opiskelemassa...😏😁

Ap

Vierailija
32/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajitteluhattu arpoisi minun kanssa Korpinkynnen ja Luihuisen välillä. Ja kumpikin kävisi. Ehkä luihuinen mieluummin.

Vierailija
33/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, en rupea kyllä rekisteröitymään, mutta haluaisin ehdottomasti Luihuiseen. Muut tuvat ovat nössöjä. Ja rakastan vihreää väriä sekä käärmeitä!

Vierailija
34/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raveclawhan ja siitä seuraavaan Death Eatereihin.

Vierailija
35/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuskupuh ja niin olisin sanonut ilman testiäkin. Muut ei sovi minuun yhtään. 

Vierailija
36/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Puuskupuhin keltaisesta väristä, varsinkin kaulaliinana nätti!

Vierailija
37/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallihiki

Vierailija
38/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkelikko. N 70+ . Ja minulla on käytössä Rohkelikkokaulaliina :)

Olisipa sinunlaisiasi enemmän :)

Vierailija
39/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luihuisiin kuulun. Hauskinta tässä on, että myös molemmat (aikuiset) lapseni saavat saman. Useaan kertaan on kokeiltu, aina tulee sama.

Vierailija
40/86 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tylsimys täällä alapeukuttelee