Mihin Tylypahkan (Hogwarts) tupaan kuulutte?
Olen tehnyt entisen Pottermoren, nykyisen Wizarding worldin testin useita kertoja ja saan aina Luihuisen (Slytherin). Ymmärrän kyllä toisaalta hyvin miksi, vaikka olisinkin toivonut päätyväni Korpinkynteen (Ravenclaw). Oletteko tyytyväisiä siihen tupaan, johon lajitteluhattu on teidät pistänyt?
Minkä ikäisiä olette ja sukupuolenne? Kuvastaako tupa teitä hyvin, eli osuiko valinta oikeaan?
Kommentit (86)
Luihunen, N34. Muuten olen tyytyväinen, mutta pelkään käärmeitä ja eipä tuo puhdasverisyys-ideologiakaan taida olla ihan mun juttu. Luihusten makuu- ja oleskelutilat Tylypahkassa eivät myöskään ole mielestäni yhtä hienot, kuin muiden tupien vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Rohkelikko. Oletteko tehneet sauvatestin myös? Sain ”Elm wood with a phoenix feather core, 10" and brittle flexibility”
Ja suojelius-testikin siellä näköjään on. Varpushaukka
Melkein samiksia, suohaukka täällä :)
Mullakin kans suohaukka!
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö tota testiä varten tehdä joku käyttäjätili kun näyttäisi sähköpostia ja salasanaa vaativan? Vai onkohan joku eri testi..
Periaatteessa pitäisi, mutta tuo testi on myös kopioitu sivustolle, jossa sen voi tehdä tarvitsematta rekisteröityä mihinkään.
Liiiiisa V LörpötpötpötPimPom kirjoitti:
siivouskommeroon kai
👹
Mikset keittokomeroon? Siellä olisi ainakin naposteltavaa 😋
Tom Felton teki testin ja sai Rohkelikon :( Kuitenkin identifoi itsensä luihuiseksi.