Miksi ihmiset hipelöi ja kopeloi toisten tuotteita?!
Ostin uuden (siviili- enkä siis työ)kännykän äskettäin, sekä siihen vielä todella kivat, erottuvat kuoret nyt ulkomaanmatkalta. Känny oli pienen hetken pöydälläni kun otin laukusta, ennenkuin ehdin laittaa sen laatikkooni. Heti yksi työkaveri bongasi sen, ja nappasi käteensä ja pyöritteli, sitten seuraava otti sen ja ihmetteli ja kolmaskin, ennenkuin sain takaisin vaikka yritin ojentaa kättäni ja sanoa että "kiitos huomiosta mutta nyt omistaja haluaa sen takaisin" ja silti kähmivät sitä vielä. Hyvä kun eivät alkaneet lukemaan tekstareita!
Tuon jälkeen kännykkä oli täynnä ällöttäviä, jopa tahmeita sormenjälkiä ympäriinsä ja jouduin käydä hinkaamassa sitä pyyhkeellä. Inhottaa etenkin nyt kun täällä on vatsatautia ja flunssaa liikkeellä! (huom: kaksi näistä kolmesta kun eivät vaikuta olevan sieltä hygienisimmästä päästä vaan hikoilevat koko ajan ja suihkun sijasta läträävät puoli desiä hajuvettä päälleen monta päivää putkeen ja olen huomannut etteivät pese käsiään kovin usein jos satumme vessatiloihin samaan aikaan, tai eivät pese niitä ennen ruokailua on moni myös huomannut)
Mitä mieltä te olette tällaisesta, ärsyttääkö teitä kun tutut ja tuntemattomat tarttuvat ja hipelöivät ja kopeloivat teidän tuotteita ja omaisuutta, etenkin uusia sellaisia?
Kommentit (49)
Hah! Miksi joku alapeukuttaa sille että jollakin Vuittoni jota ei halua muiden sotkevan?
Emäkateellista touhua!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:56"]
En rakasta, siksi altistan itseäni sopivassa määrin niille pöpöille että vastustuskyky kehittyy.
[/quote]
Hieromalla niitä myös toisten ihanuuksiin ja aarteisiin? Hyi olkoon.
No hei, meillä kollegat kähmii mua. Tullaan taakse hieromaan hartioita tai letittämään tukkaa kun olen puhelimessa, nappaavat käsikynkkään jos seison toimistossa, hipelöivät huivia kaulassa... Arvatkaa kun tulin raskaaksi ja vatsa alkoi näkyä.. :D hoitoalalla olen ja symppiksiä 40-50v työkavereita mulla, mutta toi hiplaaminen ärsyttää.
Tosin mä ärsyynnyn jos tunkee naaman liian lähelle puhuessaan. Tuntuu että teen töitä kävelemällä takaperin, aina saa olla peruuttelemassa :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:29"]
Vaikutat neuroottiselta ja pakko-oireiselta! Hikeä ja pöpöjä.
[/quote]
rakastatko sinä pöpöjä ja vatsatauteja, ja seurustelet vessanpöntön kanssa useinkin?
[/quote]
En rakasta, siksi altistan itseäni sopivassa määrin niille pöpöille että vastustuskyky kehittyy.
[/quote]
Altistu sinä vaan jos haluat mutta älä viitsi pakottaa muita altistumaan.
terv. toinen joka välittää hygieniasta
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:49"]
Tuollaisia tyyppejä on kiva nolostuttaa, aikuiset ihmiset ojentavat kätensä kuin pikkulapset ottamaan kiinnostavan tavaran mutta en annakaan.
[/quote]
Tiedän kaltaisiasi muutaman.
Et sä siinä sitä toista nolaa vaan itsesi, kun ihmetellään sitten, että miten typerä ihminen tekee jotain tuollaista omasta mielestään niin kovin hassun hauskaa.
Teissä on yksi yhdistävä tekijä, teistä ei pidetä, koska ylimielisyys näyttäytyy muissakin kohdissa kuin vain tuossa.
Yleensä ne tuotteet jotka näyttää muita kiinnostavan, ovat nimenomaan näitä kalliita merkkituotteita. Saatteko te hipelöijät siitä jotain mukavaa tunnetta, että voitte hetken kuvitella että se on teidän oma?
Kuvissa nuo Vuittonin laukut on niin rumia että olisi hauskaa lähemmin ihmetellä mikä niissä kiehtoo. Minä pidän laukuista ja mulla on niitä ihan liikaa mutta en ostaisi laukkua joka ei kestä kosketusta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:16"]
Yleensä ne tuotteet jotka näyttää muita kiinnostavan, ovat nimenomaan näitä kalliita merkkituotteita. Saatteko te hipelöijät siitä jotain mukavaa tunnetta, että voitte hetken kuvitella että se on teidän oma?
[/quote]
Ymmärrän kyllä ap:tä, en mäkään tykkää että vieraammat ihmiset tulevat liian lähelle ja tuo henkilökohtaisen omaisuuden hipelöiminen sisältyy siihen. Kerran työpaikan ruokalassa vieruskaverini tarttui yhtäkkiä tarjottimellani olleeseen sämpylään ja puristi sitä kokeillakseen onko se tuore, että pitäisikö hänen hakea itselleenkin. Mitkä pöytätavat...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:29"]
Vaikutat neuroottiselta ja pakko-oireiselta! Hikeä ja pöpöjä.
[/quote]
rakastatko sinä pöpöjä ja vatsatauteja, ja seurustelet vessanpöntön kanssa useinkin?
[/quote]