Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset hipelöi ja kopeloi toisten tuotteita?!

Vierailija
29.08.2013 |

Ostin uuden (siviili- enkä siis työ)kännykän äskettäin, sekä siihen vielä todella kivat, erottuvat kuoret nyt ulkomaanmatkalta. Känny oli pienen hetken pöydälläni kun otin laukusta, ennenkuin ehdin laittaa sen laatikkooni. Heti yksi työkaveri bongasi sen, ja nappasi käteensä ja pyöritteli, sitten seuraava otti sen ja ihmetteli ja kolmaskin, ennenkuin sain takaisin vaikka yritin ojentaa kättäni ja sanoa että "kiitos huomiosta mutta nyt omistaja haluaa sen takaisin" ja silti kähmivät sitä vielä. Hyvä kun eivät alkaneet lukemaan tekstareita!

Tuon jälkeen kännykkä oli täynnä ällöttäviä, jopa tahmeita sormenjälkiä ympäriinsä ja jouduin käydä hinkaamassa sitä pyyhkeellä. Inhottaa etenkin nyt kun täällä on vatsatautia ja flunssaa liikkeellä! (huom: kaksi näistä kolmesta kun eivät vaikuta olevan sieltä hygienisimmästä päästä vaan hikoilevat koko ajan ja suihkun sijasta läträävät puoli desiä hajuvettä päälleen monta päivää putkeen ja olen huomannut etteivät pese käsiään kovin usein jos satumme vessatiloihin samaan aikaan, tai eivät pese niitä ennen ruokailua on moni myös huomannut)

Mitä mieltä te olette tällaisesta, ärsyttääkö teitä kun tutut ja tuntemattomat tarttuvat ja hipelöivät ja kopeloivat teidän tuotteita ja omaisuutta, etenkin uusia sellaisia?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 14:21"]

Yleensä mitä tummemmat ovat, sitä vanhempi laukku on, ja moni vanhempi stara omistaa juuri sellaiset tosi tummuneet matkakassit ja -laukut ja niistä hotellin työntekijät jo erottavat että kyseessä joku "vanhan rahan rikas" joka ostanut Vuittoneita kymmeniä vuosia ennenkuin uusrikkaat löysivät ne ja alkoivat brassailemaan :)

[/quote]

Nää Joan Collinsin laukut näyttää siltä että ne on ostettu joskus 80-luvulla =D

http://www.pagesdigital.com/wp-content/gallery/louis-vuitton-luggage/joan-collins.jpg

Hianoja ovat, ja näyttää tosiaan aidoilta.

Vierailija
22/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minäkin huomauttelen että "Varovasti, kiitos" niin silti jotkut käyvät täysin kourin tavaroideni kimppuun!

Käytöstapoja siis peräänkuuluttaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! En pidä siitä että ihmiset hipelöivät omaisuuttani. Ostin uuden auton vajaa viikko sitten ja tottakai joku huomasi sen töissä, vaati että esittelen sitä ja kaikkien piti mennä sinne istahtamaan ja pyyhkiä sinne likaiset kenkänsä :(

Vierailija
24/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus päättää omista tavaroistaan ja että kuka niihin koskee, olivat ne kalliita tai ilmaisia. Ei tässä missään neuvostokommunistisessa maassa sentään asuta jossa kaikki yhteisessä omistuksessa!

Vierailija
25/49 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina tehdä niin että esittelen itse esim. uutta kännyä jos joku huomaa sellaisen minulla, niin pitelemällä sitä lujasti omissa käsissäni ja jos joku yrittää tarttua niin laitan sen poispäin hänestä, pöydän toiselle laidalle vaikka ; )

Vierailija
26/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kateusilmiö! Tulee mieleen että halutaan "pikkasen" vahingoittaa toisen tuotetta, tai katsoa että jos ostaisi samanlaisen. Olen ollut töissä ulkomailla eikä siellä kukaan ollut noin päällekäyvä toisten tavaroiden suhteen, vaan korkeintaan ihailivat etäisyydeltä, kuten minäkin teen jos jollain jotain kivaa.

Vierailija
27/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinnostusta esinettä kohtaan, jollaista ei ole ennen nähnyt, ihan vaan uteliaisuutta, kenties itsekin ovat jossain vaiheessa vaihtamassa puhelinta, ovat harkinneet jo samanlaista.

Mun mielestä ihan normaalia toimintaa, ei sieltä kukaan ole niitä tekstareita lukemassa vaan kunhan mielenkiinnosta kokeilee ja vertaa, toimiiko kosketusnäyttö eri tavalla kuin omassa puhelimessa jne.

Vierailija
28/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat neuroottiselta ja pakko-oireiselta! Hikeä ja pöpöjä.

Vierailija
29/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole sattunut mutta työkaveri tilasi viime viikolla kengät, eli haki ne tuosta työpaikan lähellä olevasta pakettiautomaatista ennen töihin tuloa koska sanoi että jos eivät mahdukaan niin on tilaisuus käydä palauttamassa ne samaan paikkaan kotimatkalla. Kun ajatteli sovittaa niitä vaivihkaa paikallaan aamusta (toisaalta huono idea sinänsä koska jalat ovat pienimmillään aamusta ja normaalimman kokoiset keskipäivään mennessä), niin heti monta akkaa nähneet hänellä paketin, ryntäsivät paikalle kun norsulauma, repimässä kenkiä avoimesta laatikosta ja ovat siinä tunkemassa paskaisia varpaitaan niihin sandaaleihin että ´hei anna nyt mäkin kokeilen, mäkin sitten, katotaan mahtuuko ne mullekaan´. Tulee mieleen että eikö naisilla ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja jos joku muu saa jotain kivaa, ja antaisi hänen nyt sovittaa omia kenkiään rauhassa ensin? Vielä kehtaavat ilman sukkia, ja tämä toinen istuu siinä ihmeissään että mitä tapahtuu kun ei ole vielä saanut omia tuomiaan sovitussukkia edes jalkaansa!

Vierailija
30/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää etenkin jos olen ostanut jotain silkki- tai kasmirvaatetta, niin siinä on usea kollega hieromassa että miltä se kallis kangas tuntuu! Yök!!!

Vierailija
31/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteita? Ootko sä itse tuottanut sen puhelimen? Ja vielä ihmettelet miksi ihmisiä kiinnostaa?

Vierailija
32/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat herkkähipiäisiä, röyhkeitä, kovaäänisiä ja osittain kasvatustaidottomia.
Aina kateellisia toisten omaisuudesta.

Vierailija
33/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:31"]

Tuotteita? Ootko sä itse tuottanut sen puhelimen? Ja vielä ihmettelet miksi ihmisiä kiinnostaa?[/quote]

Kamoja, tavaroita, juttuja, eikö mielikuvitus riitä, vai ?

Vierailija
34/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä palsta AP! Täällä AVllä nämä toisten omaisuuksien kopeloijat ja bakteeripesäkourat nimen omaan viihtyvät! =D

Vierailija
35/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit on just tuollaisia kähmijöitä! :D Ostin kauan sitten Vuittonin laukun ja koska se vaalea vachettanahka on vielä herkkä likaantumaan käyttöönottovaiheessa, ja siihen jää pysyviä jälkiä jopa vesipisaroista ennen kuin patinoituu, niin eiköhän työpoppoo ollut hieromassa käsiään niihin kahvoihin. Siksi kannoin sitä lähinnä käsivarrella tuolloin. Laukku käytiin vielä ottamassa minun työpisteeltä selkäni takaa eli en esitellyt sitä kellekään.

Sanoin ystävällisesti että ne kahvat ovat itseasiassa aika herkät ja niihin jää vielä tässä vaiheessa jälkiä että varovaisuutta pliis, niin loukkaantuivat selvästi ja lähtivät huutelemaan kaikille että miten tarkka minä olen jostain merkkilaukusta. Tuossa minun tarkkuudessa nyt vaan sattui olemaan pätevä syynsä, mutta ymmärrän nyt että jos ei ole omistanut mitään vachettanahkaista niin ei tiedä millainen materiaali se on aluksi. Nyt laukku on patinoitunut luonnonvaaleasta hunajan sävyiseksi ja kestää niin lian kuin vedenkin.

Vierailija
36/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:29"]

[/quote]

Kirjoittamasi perusteella kuulut itse niihin kateellisiin jotka on heti hiplailemassa ja pilaamassa muiden ihania ostoksia.

Vierailija
37/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tyyppejä on kiva nolostuttaa, aikuiset ihmiset ojentavat kätensä kuin pikkulapset ottamaan kiinnostavan tavaran mutta en annakaan.

Vierailija
38/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär meni naimisiin ja sai todella upean timanttisormuksen mieheltään, ja kertoi että heti kun pääsi työpaikalle niin sormusta oli suurin piirtein oltu repimässä hänen sormestaan että kun haluttiin kokeilla että miltä se tuntuu omassa sormessa. Eihän sellainen 25 000 euron jättitimanttisormus nyt mikään särkymätön kuitenkaan ole eli voihan se massiivinen kivi irrota siitä, niin korvaisivatko nämä typerät sovittajat sen jos olisivat sitä kolhineet tai jotain?

PS. Eikä ihmiset tajua että se tuottaa huonoa onnea sille joka sovittaa toisen vihkisormusta eli jos sovittaja on naimisissa niin tulee ero, ja jos sovittaja ei ole naimisissa niin ei ikinä pääsekään :-D

Vierailija
39/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:49"]

Tuollaisia tyyppejä on kiva nolostuttaa, aikuiset ihmiset ojentavat kätensä kuin pikkulapset ottamaan kiinnostavan tavaran mutta en annakaan.

[/quote]

Pitää kokeilla seuraavan kerran ;DDD Kiitos vinkistä!

Vierailija
40/49 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 09:29"]

[/quote]

rakastatko sinä pöpöjä ja vatsatauteja, ja seurustelet vessanpöntön kanssa useinkin?