Miksi en kelpaa miehille?
En ymmärrä, mitä vikaa mussa on. Jostain syystä miehet eivät ihastu muhun. Kukaan ei ole koskaan ollut tosissaan kiinnostunut musta.
Oon käsittääkseni ihan ok:n näköinen: 168 cm, 58 kg, vaalea, iho ja hiukset hyvässä kunnossa, pukeudun siististi olematta kuitenkaan turhamaisen muotitietoinen, meikkaan hillitysti. Oon 27-vuotias. Mulla on runsaasti mielenkiinnon kohteita, kuten musiikki, urheilu, kokkaaminen ja sisustus. Luonteeltani olen hieman ujo ja varautunut, mutta silti sosiaalinen ja empaattinen. Käyn ulkona. Oon korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Asun isossa kaupungissa. Oon nähnyt maailmaa ja asunut muutamassa eri maassa. Oon suvaitsevainen ja avarakatseinen. Haaveilen rakastavasta miehestä ja parista terveestä lapsesta. En halua kultaistanoutajaa tai farmari-Volvoa.
Mulla on miehiä kavereina, mutta jotenkin tuntuu, että miehet ovat aina pitäneet mua enemmän reiluna kundina kuin haluttavana naisena. Alan kuitenkin olla epätoivoinen, kun tuntuu, ettei kukaan koskaan katso mua "sillä silmällä". Mitä musta puuttuu? Miksi en herätä kiinnostusta?
Kommentit (113)
Mitä tarkoittaa, että pukeudut siististi, mutta et turhamaisen muotitietoisesti? Tuosta tulee mieleen ystäväni, joka todellakin pukeutuu siististi, aina puhtaat ja rypyttömät vaatteet ja harmonisesti toisiinsa sopivat. Mutta ne vaatteet ovat siisteudestään huolimatta niin auttamattoman vanhanaikaiset, että yleisemmin samoja malleja näkee n. 60-vuotiailla.
Ei tuo vanhanaikaisuus ole ongelma niille, jotka tämän ihmisen kanssa ovat tekemisissä, onhan hän vaatteista huolimatta ihana ja lämminsydäminen ihminen. Mutta aivan varmasti 95 prosentilla miehistä katse ei edes pysähdy mummovaatteisiin pukeutuneen siistin naisen kohdalle.
Hän sitten kuitenkin sattui kohtaamaan miehensä ulkoiluvaatteissa, joten loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta ei vaatteiden merkitystä ole mun mielestä mitenkään tarpeen väheksyä. Ei tarvi pukeutua naurettavasti, mutta voihan sitä itsekin kuitenkin vähän edes yrittää.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:37"]
En ymmärrä, mitä vikaa mussa on. Jostain syystä miehet eivät ihastu muhun. Kukaan ei ole koskaan ollut tosissaan kiinnostunut musta.
Oon käsittääkseni ihan ok:n näköinen: 168 cm, 58 kg, vaalea, iho ja hiukset hyvässä kunnossa, pukeudun siististi olematta kuitenkaan turhamaisen muotitietoinen, meikkaan hillitysti. Oon 27-vuotias. Mulla on runsaasti mielenkiinnon kohteita, kuten musiikki, urheilu, kokkaaminen ja sisustus. Luonteeltani olen hieman ujo ja varautunut, mutta silti sosiaalinen ja empaattinen. Käyn ulkona. Oon korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Asun isossa kaupungissa. Oon nähnyt maailmaa ja asunut muutamassa eri maassa. Oon suvaitsevainen ja avarakatseinen. Haaveilen rakastavasta miehestä ja parista terveestä lapsesta. En halua kultaistanoutajaa tai farmari-Volvoa.
Mulla on miehiä kavereina, mutta jotenkin tuntuu, että miehet ovat aina pitäneet mua enemmän reiluna kundina kuin haluttavana naisena. Alan kuitenkin olla epätoivoinen, kun tuntuu, ettei kukaan koskaan katso mua "sillä silmällä". Mitä musta puuttuu? Miksi en herätä kiinnostusta?
[/quote]Ok-näköinen sanovat aina mutta totuus on että olet tyypillinen suomalainen siankärsäinen pallinaama kuitenkin... kandeis kai arvioida sitä pärstää pikkaisen ja verrata siihen mikä on oikeasti kaunista...
Olet ylimielinen, pidät itseäsi parempana kuin ne miehet jotka sinusta voisivat olla kiinnostuneita. En keksi mitään muuta. Olen itsekin ollut sinkku pitkään, eikä koskaan ole tarvinut miettiä tuollaisia. Enkä ole millään tavalla erikoinen, aika ujokin vielä kaiken lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 08:52"]
[/quote]Ok-näköinen sanovat aina mutta totuus on että olet tyypillinen suomalainen siankärsäinen pallinaama kuitenkin... kandeis kai arvioida sitä pärstää pikkaisen ja verrata siihen mikä on oikeasti kaunista...
[/quote]
Eikös monella pallinaama siankärsänaisella ole se mies? Joten se ei voi olla syy.
Kyllä. Ja joskus vielä varsin komeakin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 08:52"]
[/quote]
Eikös monella pallinaama siankärsänaisella ole se mies? Joten se ei voi olla syy.
[/quote]
Kukaan ei koskaan kiinnostu minusta = James Bond ei ole vielä tullut hakemaan minua.
Millanen on sinun mieskiikarisi, millaiset pääsisi seulonnan läpi? Kävisikö sinulle työtön mies? Opiskelija? Lyhyt? Punatukkainen? Parrakas? Jne. Et vain ole huomannut kuinka olet nirso, ja et päästä ihmisiä lähelle, vaikutat ulkopuolelle kylmältä.
Mun mielestä menee hiukan itsensä huijaamisen puolelle, jos päättelee, että "olen vaan liian älykäs, seksikäs ja itsevarma, miehet eivät uskalla lähestyä minua, kun pelkäävät että saavat pakit kaltaiseltani jääkuningattarelta" Tiedän monia todella kauniita, fiksuja ja ujoja (joku voisi luulla siksi ylimieliseksi) naisia, joiden ympärillä pörrää aina ja kaikkialla kaikenmaailman yrittäjää ja iskijää. Erityisesti humalassa miehet häpeilemättä yrittävät iskeä sitä jota haluavat haluavat, eivät vain sitä jonka uskovat voivansa saada. Humalaisten miesten itsekritiikki on olematon, joten siksi en usko tähän teoriaan.
Mielestäni kuulostat nörttiluonteelta, mikä ei ehkä ole kaikkien miesten mielestä naisellista? Ehkä sinulle sopisi myös nörttiluonteinen ja yleissivistynyt mies? Etsitkö miestyyppiä, joka viehättyy eri tyylisistä naisista kuin itse olet? Kokeile nettitreffejä, jos miehet eivät sinua normaalielämässä lähesty? Kuulostat paperilla aivan kelvolta, joten saat varmasti paljon vastauksia ja tapaat paljon miehiä.
Älykkyys on aina plussaa, mutta joka alan wannabe-besserwisseri on todella rasittava. On hän sitten mies tai nainen. Ethän ole sellainen?
Siirry naisiin, valikoiman laatu paranee kertaheitolla.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 21:47"]
"Oon ehtinyt kokea ja nähdä paljon mm. asuessani ulkomailla. En halua liikaa näistä jutuista kuitenkaan puhua..." = olet nussinut useiden tummien etnopanijoiden kanssa.
[/quote]
Valitettavasti tuli itsellekin mieleen. Miehille tuo on valtavan iso miinus naisessa, siitä ei pääse mihinkään. Yhdenillanjuttuja ei oikein saisi menneisyydessä olla, ei varsinkaan tummien etnorakastajien kanssa.
[/quote]
No HUH HUH, ihan varmaan just tota tarkotti :D
Yritä esim baarissa juoda vähän rentouttavia ja yritä olla rento ja hauska miesten kanssa. Ei se tarkota että sun tartteis yhenillansuhteita alkaa baarista haalimaan, vaan oppia puhumaan vieraiden miesten kanssa rennosti ja hauskasti. Alkoholi auttaa :D Omatkin sosiaaliset taitoni kehitin baarissa pikku päissäni, oikeesti! :)
Ehkä olet liian kaverillinen niille miehille. Flirttailetko ja hymyiletkö miehille? Ja älä pukeudu kuin vanha rouva.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 11:10"]
Kukaan ei koskaan kiinnostu minusta = James Bond ei ole vielä tullut hakemaan minua.
[/quote]
Tämä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 23:56"]
Et ole tarpeeksi "bitch". Miehet aina valittaa että naiset on vaikeita, mutta oikeesti olen huomannut että ne vähän hankalammat naiset saavat eniten huomiota, niin sanotusti sellaset joissa on särmää.. Mutta ehkä joku fiksu mies sut vielä nappaa, tsemppiä!
[/quote]
Tämä on itseasiassa totta. Olen itse todella pahasuinen ja temperamenttinen, ja miehiä on aina riittänyt useampikin kerralla. Miehet tykkäävät haasteesta, koska se on kiinnostavaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 23:56"]
Et ole tarpeeksi "bitch". Miehet aina valittaa että naiset on vaikeita, mutta oikeesti olen huomannut että ne vähän hankalammat naiset saavat eniten huomiota, niin sanotusti sellaset joissa on särmää.. Mutta ehkä joku fiksu mies sut vielä nappaa, tsemppiä!
[/quote]
Tämä on itseasiassa totta. Olen itse todella pahasuinen ja temperamenttinen, ja miehiä on aina riittänyt useampikin kerralla. Miehet tykkäävät haasteesta, koska se on kiinnostavaa.
[/quote]
Paskanmarjat. Ihan pelkkä pillunreikä riittää siihen kiinnostukseen. Vittumaista ämmääkin voi painaa sillä reikä se on rusakollakin.
Itse olen ollut naisellinen nainen ja oman kokemukseni perusteella miehet kyllä pitävät naisellisista naisista. Mielestäni on itsen sä huijaamista ajatella, että on "liian hyvä" ja siksi kukaan ei uskalla lähestyä. Totuus on, että jos joku normaali on kiinnostunut, kyllä hän lähestyy. Jos siis olet tekemisissä normaalien, tavallisten ihmisten kanssa. Yleensä siinä on vain joku juttu, mikä vie monien mielenkiinnon. Jätkämäisyys saattaa olla se monien kohdalla, joku siitä ehkä pitää, toinen ei... Parin löytäminen on niin tuuristakin kiinni.
Käyttäydytkö sä ap jotenkin jätkämäisesti? Elehdit, puhut, liikut?
Muuta ulkomaille. Suomalaiset miehet on nirsoja ja toisaalta ujoja ja saamattomia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 11:43"]
Käyttäydytkö sä ap jotenkin jätkämäisesti? Elehdit, puhut, liikut?
[/quote]
En varsinaisesti. Musta puuttuu tietyt naisiin usein yhdistetyt stereotypiat, mut en sit kuitenkaan oo korostetun miesmäinenkään. Vaikeaa selittää. Käytän paljon hameita ja korkkareita, en pahemmin kiroile ja liikun ihan tavallisesti. Eli ei mua nyt mieheenkään sekoita :) Olen vaan aika reilu enkä stressaa turhia. Osaan myös johtaa ja mua kuunnellaan, kun sanon jotain. Tuun hyvin juttuun miesten kanssa ja mulla on paljon mieskavereita, mutta suurin osa kavereistani kuitenkin on naisia.
AP
Sitäkin suuremmalla syyllä, sun olisi eduksi lukea se kirja. Väittäisin tietäväni mistä kiikastaa.
15
Vaikutat tasapainoselta ja itsenäiseltä naiselta. Lisäksi sä olet enemmänkin hyvä jätkä kuin nainen.
Luultavasti susta olisi monikin kiinnostunut, mutta miehet on oikeasti aika epävarmoja itsestään ja itsevarmaa naista pelottaa lähestyä "ei se kuitenkaan ole minunlaisestani kiinnostunut".
Saadaksesi siis miehen, niin luultavasti joudut itse tekemään aloitteen ja jopa alkuun vähän kannattelemaan sitä juttua, että mies uskoo, että olet tosissasi.
Raota myös mahdollisimman nopeasti sitä itsevarmaa esiintymistäsi ja näytä vähän heikkouttakin, enkä nyt tarkoita mitään kirkumista, kun näkee hämähäkin, vaan jotain pientä juttua, jokin pehmeä piirre.