Alkaako Viivi Avellan mielestäsi olla jo vähän vanha
Kommentit (19)
Tähän verrattuna Johanna Tukiainen on maan iskelmäprinsessa ja Mr.Lothar maailmantason kilpabodari
Eivät kaikkia halua lapsia. Vai onko sinulle ihan uusi tällainen ajatus?
Ahaa selvisi. Lehmä, joka ei lisäänny. Se on maho.
Olen samanikäinen maho. :) Haastattelua lukiessa mietin, että aika lapsellisesti haaveilee julkisesti perhe-elämästä, kuinka on naimisiinmenossa pari vuotta prinsessa Viktoriaa jäljessä. Voihan tuo olla vaikka jo raskaanakin, mistäs sitä tietää.
Itse olen lapsettomuushoidoissa ja tämän kaltaiset avaukset tuntuvat oudoilta. Ihan kun kaikki saisivat lapsia silloin kun haluavat tai niin monta kuin tahtovat. Ja ihan kun lapsettomuus olisi aina naisesta kiinni.
Ei viitsi kertoa ajatusta siitä, mitä mieltä olen hänestä ja miten elättää itsensä :)
Hänhän sanoi lehdessä haluavansa kyllä lapsia ja olevansa valmis yrittämään pian, mutta lasten kuuluvan avioliittoon. Viivin tähänastiset tavat tuntien päättelin, että tuossa on kyse rikkaan miehen hienoisesta painostuksesta naimisiin mahdollisimman nopeasti :D
Kyllä Viivi vielä ehtii äidiksi, mutta erehtyy, jos luulee, että mikään kiire ei vielä ole.
Mun mielestä Viivi sanoi juuri lehdessä haluavansa äidiksi. Ehkä hän yrittää parhaillaan. Ei se Viivin iässä 35-36 vuotiaana ole vain sormien napsautus vaan voi olla muutaman vuoden yritys.
Vanha on ensisynnyttäjäksi. Mut varmaan vielä hedelmöityshoitojen kautta on mahdollista. Älytöntä itse lähteä julkisuuteen tuollaisen aiheen kanssa. Ilmeisesti on tyyppi jolle kaikki aiheet käy kunhan saa paistatella lehdissä.
Tuossa iässä ehtii hyvin tehdä jopa 2 lasta ja ihan oma kokemus. Tosin kolmatta ei enää jaksannut yrittää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:08"]
Hänhän sanoi lehdessä haluavansa kyllä lapsia ja olevansa valmis yrittämään pian, mutta lasten kuuluvan avioliittoon. Viivin tähänastiset tavat tuntien päättelin, että tuossa on kyse rikkaan miehen hienoisesta painostuksesta naimisiin mahdollisimman nopeasti :D
Kyllä Viivi vielä ehtii äidiksi, mutta erehtyy, jos luulee, että mikään kiire ei vielä ole.
[/quote]
Nehän on menossa naimisiin nyt kesällä, ei kai sitä miestä enää tarvi painostaa kun mies on kosinut ja järjestelyt käynnissä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:22"]
Vanha on ensisynnyttäjäksi. Mut varmaan vielä hedelmöityshoitojen kautta on mahdollista. Älytöntä itse lähteä julkisuuteen tuollaisen aiheen kanssa. Ilmeisesti on tyyppi jolle kaikki aiheet käy kunhan saa paistatella lehdissä.
[/quote]
No kyllä se ilman hedelmöityshoitojakin onnistuu. Toisilla onnistuu luomusti, toisilla taas hoitojen avulla. Mä luulen että se nyt vain oli ihan tavan haastattelu, jossa toimittaja nosti esiin tämän lapsiteeman, koska se kiinnostaa lukijoita. Kun on kyseessä 35-36 (?) vuotias nainen jolla ei ole lapsia, niin häneltä aina kysytään lapsista.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:22"]
[/quote]
Joo kyllähän 36v. nainen aina tarvii hedelmöityshoitoja jotta tulee raskaaksi. On niin hirveän vanha, ettei noin ikiloppu nyt enää muuten raskaaksi tule. On taas niin palstalogiikkaa että...
Aika moni yli 35v. raskautuu helposti, jopa moni 40- 45v. Tiedän vanhempia äitejä paljonkin ja luomuna on raskaus saanut alkunsa. Eipä tuo vaikeeta ollut mullekkaan ja sain lapseni 36 v. ja 39v. Kuopus sai alkunsa toisella yrityskerralla.
Voihan sitä julkisuudessa sanoa mitä tahansa. Lapsien hankkiminen nyt kuitenkin on naisen/pariskunnan ihan oma päätös. Hus hus korppikotkat. Etsikääs joku muu haaska nokittavaksi.
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä Viivi Avellanissa ihmisiä kiinnostaa...
Kuka Viivi Avellan? onko kysymys eräästä tyhjäntoimittajasta ja riviblondista joka ei ole löytänyt vielä omaa identtiään vaan sumuttaa mediaa olemalla milloin mitäkin joista ei mikään ei vastaa hänen realistisia ammattiresursseja jotka ovat yksiselitteisesti EI MITÄÄN
Ei tälläinen tapaus kiinnosta kuin trashlehtiä ja ennestään jo paskankirjoittelusta kärynneitä julkaisuja kuten Ilta-Sanomia
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/esa-tikkasen-pojasta-kirjoittaminen-toi-tuomion-toimittajalle/1044242