Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 30-vuotiaana kuuluu bilettää ja olla nuori.

Vierailija
27.08.2013 |

Miksi ihmeessä alle 30-vuotiaana pitäisi olla aikuinen?? En ymmärrä. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:29"]

Miksi ihmeessä alle 30-vuotiaana pitäisi olla aikuinen?? En ymmärrä. 

[/quote]

Kannattaa muistaa että se on kaikki loppupäästä pois kun tuhoat terveytesi.

[/quote]

Eli siitä 10 v jaksosta vanhainkodista?

Aikaisemmista viesteistä ihmetytti, kuinka jonkun mielestä + 20 v bilettäjä voi olla säälittävä. Silloinhan on ollut vasta kaksi vuotta täysi-ikäinen ja opiskelutkin alkaneet. 30-vuotiaiden elämästä en tiedä paljoakaan, mutta ei heitä niin paljon näy baareissa eli ei biletys enää kai kiinnosta samalla tavalla eikä varmaan olisi aikaakaan. 

Jos 30-vuotiaana näyttäisin 20-vuotiaalta, voisin kuvitella käyväni joskus bilettämässä ja katsomassa, millaista se on. Kai sitä sitten miettii, että on "noloa" muiden mielestä riekkua siellä 10 v nuorempien kanssa. Mutta jos voisin pysyä ikuisesti nuorena... En todellakaan tiedä, mitä teen pitääkseni hauskaa silloin, kun olen lähes kolmekymppinen. Mitä te kolmekymppiset teette? Mitä irtiottoja voi ottaa arjesta? Olen silloinkin sinkku varmaan vielä, joten perhettäkään tuskin on ja mistä sen miehen enää löytäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin bilettämisen, kun olin 13-v.  Täytin juuri 50-v. eikä tulisi mieleenkään lopettaa bilettämistä (tosin nykyään riittää kerran viikossa).  Nykyään diskossa soi tosin harvemmin samat kappaleet, kuin silloin nuorena..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi