Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 30-vuotiaana kuuluu bilettää ja olla nuori.

Vierailija
27.08.2013 |

Miksi ihmeessä alle 30-vuotiaana pitäisi olla aikuinen?? En ymmärrä. 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minkään ikäisenä kuuluisi bilettää?

Vierailija
2/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Se kaava menee näin:

- opiskelua

- baareissa juoksemista ja irtosuhteita

- villiä biletystä

- pitkä seurustelusuhde

- "rauhoittuminen"

- kodin leikkiminen

- kihlat

- lemmikki

- lapsi

- naimisiin

- omakotitalo

- toinen lapsi

- lopullinenmammautuminen

Ja auta armias, jos joku haluaa tästä kaavasta poiketa vaikka siten, ettei juo nuorena alkoholia tai ei hanki ollenkaan lapsia. Johan ovat maailmankirjat sekaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja biletän silloin, kun siltä tuntuu. Enimmäkseen tule tavattua kavereita ravintoloissa ja baareissa, mutta kyllä kerran kuussa on mukava mennä yökerhoon tanssimaan. Elämästä on tarkoitus nauttia ihan kaiken ikäisenä, kukin itselleen luontevilla tavoilla.

Vierailija
4/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:32"]

[/quote]Bilettäminen nyt vain on osa nuoruutta. Jos ei biletä tarpeeksi alle 30-vuotiaana, sitä katuu aikuisena. 

Vierailija
5/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:32"]

[/quote]Bilettäminen nyt vain on osa nuoruutta. Jos ei biletä tarpeeksi alle 30-vuotiaana, sitä katuu aikuisena. 

[/quote]

Kuinka aikuisena? Minä en ole koskaan bilettänyt eikä katumus ole vielä iskenyt.

t.45 v

Vierailija
6/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole enää mitään tuollaisia että tietyt asiat pitäisi tehdä tietyssä iässä - onneksi. Ihmiset voivat ihan itse valita miten haluavat olla. 

Ja ihmiset on niin valtavan eri luonteisia. Joku ei biletä koskaan, eikä kadu sitä ikinä. Joku haluaa bilettää nuorena ja kyllästyy siihen kolmikymppisenä. Joku ei tykkää bilettää nuorena, mutta innostuu siitä neljänkympin villityksessä. Kaikki vaihtoehdot on ihan ok.

Vierailija
7/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään kun biletetään?(mitä biletys on) voiko selvinpäin pilettää tai ilman baaria?

Vierailija
8/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja kuolla saa vasta 81-vuotiaana.

Vierailija
9/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä ollenkaan mitä ajat takaa? Mikä estää bilettämästä yli 30-vuotiaana? Just tultiin laivalta ja oli komeat bileet, samoin rapujuhlat kuukausi sitten. Ei se biletys nuoruuteen lopu =)

Vierailija
10/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:38"]

Mitä tehdään kun biletetään?(mitä biletys on) voiko selvinpäin pilettää tai ilman baaria?

[/quote]

Mennään baarin vedetään pää täyteen kebulan kautta taksilla kotiin :)

Vierailija
11/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas en ymmärrä, miksi aikuinen eli yli 30 v ei saisi bilettää?

Vierailija
12/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos päihteet ja baareissa ravaus ei kiinnosta? Pitääkö asioita tehdä vain sen takia, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikka se tuntuisi itsestä vieraalta?

Vierailija
13/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:41"]

En nyt ymmärrä ollenkaan mitä ajat takaa? Mikä estää bilettämästä yli 30-vuotiaana? Just tultiin laivalta ja oli komeat bileet, samoin rapujuhlat kuukausi sitten. Ei se biletys nuoruuteen lopu =)

[/quote]Pointti onkin se, että jos nuorena (alle 30v) yrittää olla aikuinen ilman biletystä, niin sitä tulee katumaan katkerasti. Alle 30-vuotiaan ei pidä vielä vakiintua. 

Vierailija
14/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:44"]

mä taas en ymmärrä, miksi aikuinen eli yli 30 v ei saisi bilettää?

[/quote]Toki saa. Mutta alle 30-vuotiaana ei saa olla aikuinen, vaan elämään pitää kuulua biletys ja täydellinen vapaus. Muuten nuoruus jää elämättä, jos yrittää olla aikuinen liian aikaisin. 

Vierailija
15/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:41"]

[/quote]Pointti onkin se, että jos nuorena (alle 30v) yrittää olla aikuinen ilman biletystä, niin sitä tulee katumaan katkerasti. Alle 30-vuotiaan ei pidä vielä vakiintua. 

[/quote]

Miksi sitä pitäisi katua? Kyllä kolmenkympin jälkeenkin ehtii bilettää aivan tarpeeksi. Vakiintuminenkaan ei ole este. Käymme miehen kanssa tosi usein yhdessä baarissa ja tanssimassa. -4

Vierailija
16/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä traumoja sinulla on, kun teet näitä postauksia? Itse tulin äidiksi 23-vuotiaana, minulla on hyvä koulutus ja olen saman miehen kanssa edelleen, nyt vuosia myöhemmin. Olen tosi onnellinen ja ehdin kyllä ennen vakiintumistani bilettää ja seikkailla Helsingin yössä. Ihan kauhistuttaisi ajatus, että olisin jatkanut samaa rataa 18-vuotiaasta 30-vuotiaaseen (ihan ok, jos joku niin tahtoo tehdä)! Toiset vain arvostavat eri asioita ja kypsyvät eri asioille nopeammin. Itse en arvosta biletystä vaan koti-iltoja, shoppailua, hyviä kirjoja ja matkustelua. 

Vierailija
17/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse beiletin ihan tarpeeksi alle 30 vuotiaana kun suurin osa kavereista oli kotona lasten kanssa. Nyt nämä liki 40v äidit juoksevat joka viikonloppu baareissa, itse tunnen olevani liian vanha teinien joukkoon ja biletys vaihe meni jo. Jo s ehdottaa että oltaisiiko vaikka jonkun kotona, ja otettaisiin siinä muutamat niin ei käy! Baariin on päästävä! Ja meitä lapsettomia syytetään juuri näiden äitien toimesta bilettäjiksi..

Vierailija
18/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, olet saatanan hieno ihminen!

Vierailija
19/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:29"]

Miksi ihmeessä alle 30-vuotiaana pitäisi olla aikuinen?? En ymmärrä. 

[/quote]

Luolaihmiset kuolivat jo alle 30 vuotiaana. Väitätkö että he eivät olleet lainkaan aikuisia? Siitä huolimatta että he ehtivät synnyttämään kymmenen lasta. 

Vierailija
20/83 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ottais päähän jos mun tarttis läheisten tai ympäristön painostuksesta vielä ravata baareissa, bilettää ja tuhlata rahat. Aloitin tuon "baareilun" kun olin 16-vuotias, vanhempien kavereiden papereilla pääsin siis baareihin. Olin 20-vuotias kun ei enää huvittanut yhtään. Nyt olen 22-vuotias, odotan esikoista mieheni kanssa, eikä tosiaan tulisi mieleenikään palata tuohon "bile-elämään".  Ihan mukava se on joskus käydä jossain (tosin ei nyt kun olen raskaana) miehen kanssa parilla, mutta ei siinä tahdissa että joka viikonloppu ja ympäri vuorokauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme