Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava, ja haluan vain herkutella, ja minua ällöttää...

Vierailija
14.08.2013 |

Kun aloin odottaman esikoista mittani oli 167/69. Kun menin synnyttämään painoin 75kg, olin karsinut pois kaikki herkut ja limut ruokavaliosta kun todettiin radi rv28.

Kun synnytyksen jälkeen taas sai herkutella, niin minähän herkuttelin.

Kun esikoinen täytti vuoden, tulin taas raskaaksi. Mitat oli 167/66. Ei tullut radia, joten en luopunut herkuista. En myöskään voinut pahojen liitoskipujen takia liikkua juuri ollenkaan. Kun lähdin synnyttämään painoin 78kg.

Nyt olen jumissa kotona, vauva ei nuku ikinä (paitsi yöllä) pidempään kuin 30min, ei huoli tuttia eikä tuttipulloa. (Esikoinen oli samanlainen)

Hän ei pysy hiljaisena vaunuissakaan, on tyytyväinen vain kantoliinassa.

Kun on ollut niin kuumaa, niin ei ole juuri voinut kävelylle lähteä, siedän kuumuutta huonosti muutenkin, ja sitten on ylimääräinen lämpöpaketti vielä iholla.

Yksin en voi lähteä mihinkään, kun yöllä ei ole mitään tekemistä.

Olen kyllä heittänyt läppää miehelle että rupeen käymään öisin baarissa tanssimassa aina pari tuntia ja tulen sitten kotiin nukkumaan, mutta kyllä unentarve on voittanut tähän mennessä...

Olen väsynyt ja kiukkuinen ja pettynyt itseeni, ja joka päivä maistuu herkkuja, ja leivon kun tulee vieraita ja syön sitten lopu itse...

Vauva on nyt 4kk, mun mitat on 167/74 ja olen oksettava, en kestä katsoa itseäni peilistä, en halua että mies koskettaa minua, mutta en voi itselleni mitään..

Tupakasta olen onnistunut luopumaan, mutta taisin vain korvata röökiriippuvuuden herkkuriippuvuudella.

(Ja olen allerginen porkkanalle, omenalle, pähkinälle jne jne, joten nämä terveelliset naposteltavat eivät ole vaihtoehto....)

Kiitos että sain avautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään leiponut herkkuja, enkä ole karkkiakaan syönyt!

Ja nyt tekisi mieli syödä esikoisen muumi-keksit....

Vierailija
2/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tilanne mikään toivoton ole. Että älä heitä kirvestä kaivoon!

Mulla ei ole koskaan ollut ylipainoa. Oon itseasiassa aina ollut alipainoinen niinkuin nytkin kolmen lapsen jäljiltä. Se mitä mä teen on että aina kun tekee mieli syödä jotain makeeta (mun heikkous), niin meen seisomaan kokovartalopeilin eteen ja katon kohtia joista haluan jotain pois. Ainahan naiset haluaa jotain pois vaikka oliskin alipainoinen.;) Ja siinä kun katon itseäni niin ei tee mieli mennä hakemaan suklaata tms. kaapista.

Mulla on myös tapana punnita itseni joka ilta ja sen mukaan päätän syönkö iltapalaa vai en. Jos paino on noussut vaikka vain puolikin kiloa, niin en syö mitään. Juon sitten vaikka lasin vettä. Tällä konstin oon saanut mun painon pidettyä samassa viimeiset 16 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä enää ole kuuma. Ongelma ratkaistu!

Vierailija
4/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oot jaksanut hienosti. Mut vauvan heräily ja järkyttävä väsymys ja unenpuute sai vetelemään siihen malliin herkkuja, että lihoin vauvavuotena 14 kg. Siis synnytyksen jälkeen! Raskausaikana painoa tuli vaan 8 kg joka lähti samantien pois, kun lapsi syntyi.

Olihan se tavallaan ällöttävää olla niin paksu, mutta olin niin väsynyt, etten jaksanut välittää. Sitten kun vauva (tai siinä vaiheessa jo taapero, 1v 9kk) alkoi yhtäkkiä nukkua yöt putkeen ja sain itse nukuttua yöni, ekat 5 kg lähti vaan nukkumalla ja loput sain alle puolessa vuodessa pois vähän keventämällä ja liikkumalla.

Eli mitä sulle sanoisin: ota tämä vaan elämänvaiheena, parin vuoden päästä tilanne voi olla aivan eri.

Vierailija
5/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä luovuta! Sä et ole edes pahoissa mitoissa!! Nyt vain pidät huolen ettet liho enempää ja otat ihan iisisti. Jossain kohtaa varmadti alat hoikistumasnkin kun jaksaminen lisääntyy.