Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
701/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa naimisiin. Meillä on kolme lasta ja melkein velaton omakotitalo yhdessä. Nyt se haluaa naimisiin ikään kuin sinetiksi tälle suhteelle. Miksi? Johan tässä on eletty elämää yhdessä pitkään yhdessä eli mitä tällaisilla muodollisuuksilla enää tekee ja keksin kyllä rahalle parempaakin käyttöä kuin häät.

Me naiset olemme vaan sellaisia höppänöitä, että kun menee hyvin, niin morsiuspukuun olisi kiva pukeutua. Pukuun jota on tietyllä tapaa odottanut jo lapsesta saakka.

Rahakin on tärkeä ja aina löytyy sille käyttöä, mutta häätilaisuutta ei oikein voi rahassa laskea niinku sillein.

Kyllä oikein hyvin voi laskea vaikka homma meille miehille usein jääkin. Laitetaan vaan yhteen kaikki mikä maksaa esim juhlapaikanvuokra, pitopalvelu, häävaatteet,hääauto,kuvaukset,kampaajat yms. Lista on lähes loputon ja meille muodostui hinnaksi noin 7000euroa ja säästettiin monessa paikkaa ainakin vaimon mielestä. Mun mielestä ihan järjetön summa naimisiin menosta

Vierailija
702/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan hierojalle joka opiskelee osteopaatiksi ja päätti hoidossa käyttää osteopatiaa. Venytti ja mobilisoi toista jalkaani niin, että nyt jo kuukauden kävely sattuu todella paljon, kipua nivusesta polveen saakka. Yöt tuskaa , pitää hereillä, herättää , kova repivä hermokipu. Liikunta ja edes kävely mahdotonta kuin muutaman minuutin. Jos jollakulla sattuu olemaan kokemusta mikä tällaiseen auttaa , olisin kiitollinen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin pillua. 

Vierailija
704/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ja lähipiirin mt-ongelmat. Kohta varmaan itselläkin.

Vierailija
705/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri kirjoitti:

Masennus, alkoholismi ja ylipaino.

Vielä viitisen – kuutisen vuotta sitten olin aivan törkeän hyvässä kunnossa fyysisesti. Silloin käytin liikuntaa selviytymiskeinona masennustani vastaan. Vaikka siis olinkin silloin jo masentunut, niin ainakin olin fysiikaltani timmissä kunnossa ja pystyin käyttämään niitä vaatteita, mitä halusin. Urheilin ihan selkeästi liikaa, mutta ainakin nautin liikunnasta aktiviteettina.

Sitten kuvioihin tuli alkoholi, ja vuosi vuodelta aloin käyttää sitä yhä enemmän ja enemmän. Kännissä ollessa aloin syödä myös valtavia määriä roskaruokaa, ja usein toistuvan krapulan takia liikunta jäi elämästä pois. Siitä lähti käyntiin syöksykierre, jossa selviytymiskeinoksi tuli liikunnan tilalle viina ja lohtusyöminen.

Nyt olen 50 – 60 kiloa lihavampi kuin viisi vuotta sitten. Olen myöntänyt itselleni, että olen alkoholisoitunut, mutta sosiaalisen ahdistuksen ja koronan vuoksi en ole uskaltanut mennä AA:han. Joudun päivittäin taistelemaan viinanhimoa vastaan, ja usein häviän sen taistelun ja ryyppään. Maksa-arvot sentään olen onneksi saanut laskemaan kohti normaalitasoa, mutta pelkään silti omalle keholleni aiheuttamaa tuhoa. Ja siitä tuhosta puheenollen on kroppani paisunut niin lihavaksi, että enää minulle ei muut vaatteet mahdu kuin 6XL paidat ja housut, eikä minulla enää ole minkäänlaista omaa, persoonallista tyyliä, jota kovasti kaipaan. Ihoni on kauttaaltaan venymäarpien peitossa, ja pelkään kuinka löysä ja roikkuva ihoni tulee olemaan, jos onnistun saamaan painoni hallintaan jonakin kauniina päivänä. Niin ja tietysti ahdistaa myös se rahan määrä, joka alkoon menee. Olen useaan kertaan joutunut jättämään apteekkireissun tekemättä ja reseptilääkkeet ostamatta, kun olen niin holtittomasti käyttänyt rahojani viinaan. Itsemurha pyörii mielessä joka ikisenä päivänä, ja ajattelen sitä vähintään kymmeniä kertoja jokaisena tuntina kun olen hereillä.

Kävin kuntoutuspsykoterapiassa täydet kolme vuotta jonka Kela myöntää tukea, mutta Kelan tuesta huolimatta terapia oli niin kallista, että en itse niistä terapialaskuista selviytynyt vaan jouduin kerjäämään tuttavilta rahaa. Se terapia oli ihan jees, mutta eipä se pidemmän päälle minua saanut ihmisenä korjattua. Viime vuonna yritin hakea uudelleen apua lääkäreiltä, mutta mitään apua en saanut.

On olemassa myös AA nettiryhmiä. Kannattaa tutustua. Tsemppiä!

Vierailija
706/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä koko pandemian aikana. Masentaa ja meinaa seota.

Vierailija
707/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten mahtuisi enää Liberon 7 koon vaippoihin. Saan niin kovan itseluottamus buustauksen, enkä rehellisesti sanottuna ole mukavampia alusvaatteita koskaan käyttänyt.

Vierailija
708/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus ahdistaa.

Menisin mielelläni istuskelemaan terdelle nauttimaan huurteisen juoman, mutta ei voi.

Satanen fyrkkaa ja sillä on elettävä 15.08. asti.

Puristaa todella...aina vaan yksin kotona.

Vierailija
709/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ja väsynyt. kirjoitti:

Rahattomuus ahdistaa.

Menisin mielelläni istuskelemaan terdelle nauttimaan huurteisen juoman, mutta ei voi.

Köyhän ensimmäinen aatos että kun sais jostain rahaa pääsisi terassille kaljalle! Niinpä niin…

Vierailija
710/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanittomuus.

Vierailija
711/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa kultakutrien puolesta pelätä noiden persujen touhuja. Joka päivä ja yö.

Vierailija
712/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahattomuus ahdistaa.

Köyhän ensimmäinen aatos että kun sais jostain rahaa pääsisi terassille kaljalle! Niinpä niin…

Niin, ajattelepa, miten mukavaa olisi edes sen yhden huurteisen ajan istua ja keskustella jonkun kanssa.

Nyt rahattomana aina vaan yksin kotona.

Ainoa " henkireikä" on pyöräily iltaisin, kun helle ei enää tapa.

Kyllä mä soisin sen yhden juoman seurassa muillekin rahattomille.

Vierailija
713/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan sairaus.

Vierailija
714/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahattomuus ahdistaa.

Nii-in, mietipä sitä että köyhätkin ihmiset haluaisivat elää normaalia elämää sen sijaan, että joka ikisenä hetkenä pitäisi miettiä rahaa ja selviytymistä. Ihan uskomaton juttu kerta kaikkiaan!!!

Vierailija
715/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahattomuus ahdistaa.

Eikö ne tajuu, että terassit(kin) on tarkoitettu vain varakkaille.

Eikun. Sä et tajuu mitä kirjoitat.

Vierailija
716/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva työttömyys, paska parisuhde, ikäkriisi (50), huoli omasta terveydentilasta, köyhyys

Vierailija
717/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas halkesi hammas... kohta menee koko eläke implantteihin.

No pientähän se hengenvaaraan verrattuna, voin siirtyä liemiruokiin.

Vierailija
718/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama murhe kuin 35 vuotta sitten  kun kysyttiin mitä haluat isona ja  muuta.

Nyt ikää melkeen 50 , en edelleenkään tiedä mitään mitä haluaisin.

Ei ole perhettä,ei kotia   yms.

On asunto,mutta ei tämä koti ole , eikä muutkaan asunnot missä asunut .

Vierailija
719/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa hevosta myytyä, siihen menee kaikki rahat. No kyllä se paljon antaakin, mutta mieluummin nyt myisin sen jollekin, joka tykkää siitä vähintään yhtä paljon kuin minä. Koko ajan saa pelätä, että auto hajoaa tms ja sitten ei ole rahaa korjata sitä.

Vierailija
720/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni nopeasti etenevä Alzheimer. Hän on vasta keski-ikäinen, osui sellainen arpa että tuo tauti iski epätavallisen varhain. On laitoshoidossa jo, tarvitsee paljon apua.

Itseltäni leikattiin aivokasvain. Ei tunnu tähän tilanteeseen verrattuna miltään, tietenkään. Ottaisin sen oitis takaisin jos se häntä auttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän