Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
En oikein pääse elämissä mielekkyyteen eron jälkeen. Kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta millään ei tunnu olevan mitään merkitystä. Eron hain itse miehen toistuvan uskottomuuden vuoksi ja eroa sinänsä en kadu. Päätös oli oikea. Elämä vain tuntuu turhalta.
Näiden jälkeen omat ongelmat vaikuttavat pieniltä. Kiitos ja anteeksi. Mun suurin ongelma on flunssakierteessä oleva tarhaikäinen. Olemme töissä ja limittäneet kesälomamme + lomarahavapaamme + sairaan lapsen hoitovapaat eli olemme olleet kotona lapsen kanssa kesäkuun alusta, eikä riitä kun taas on joku flunssa päällä. Kaikilla on hermot riekaleina ja olemme eron partaalla. Lapsi kaipaa tarhakavereitaan (ainoa lapsemme), meillä ei ole enää jaksamista leikkiä ja viihdyttää, ja lapsi myös taantuu ja jää jälkeen. Eskari olisi alkanut viikko sitten, vaan eipä ole tietoa milloin poika pääsee aloittamaan. Ja meidän aikusten pitäisi päästä töihinkin kun sellaista vielä olisi tarjolla.
Syöpä. Ensi kuussa kuvataan ja katsotaan onko se uusiutunut.
Näin tulee kyllä tapahtumaan piakkoin niin kuin haimasyövällä on tapana.
Elinaika vain vähenee ja vähenee.
Kaikki ilo kadonnut, en jaksa enää työtäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomautus 2021 maaliskuun loppuun.
Millä alalla? Mää voisin ottaa tuon. T. Huomenna töihin 5kk lomautuksen jälkeen, ravintola-ala
Matkailuala
Vierailija kirjoitti:
Se että eroanko mt ongelmaisesta miesystävästä joka on kahdesti käynyt käsiksi, mm kuristamista. (Miehellä pahoinpitelytuomioita ja ryypätessään hän laiminlyö lääkitystään ja jättää skitsofrenian hoitamatta jolloin hänestä tulee todella arvaamaton ja äkkipikainen + itsetuhoinen)
Hän on ihan täydellinen kusipää, mutta toisaalta rakastan häntä valtavasti.
Järki sanoo että juokse niin kauas kuin jaksat, mutta sydän vaatii jäämään.
Tämä elämä ei oo sitä mitä haluan, mutta en oo lopulta yhtään varma mitä haluan. En oo ikinä tehnyt oman halun mukaan, vaan uhrautunut muille.
Arvostusta ja kunnioitusta haluaisin, mutta se on tässä suhteessa "hieman" kortilla..
Vähiten haluaisin satuttaa miesystävää, mutta jäämällä satutan itseäni.
Se pieni hetki kun kaikki on hyvin, miesystävä selvinpäin niin saa minut epäröimään lähtöä. Miksi? Miksi ajattelen enemmän miesystävän tunteita kuin omiani?
Mitä vittua mun pitäis tehdä. 😭
Eroa ennen kuin hajoat palasiksi. Mene heti eron jälkeen terapiaan ja käy läpi niitä asioita itsessäsi miksi olet hakeutunut tuon miehen seuraan. Katkaise yhteydet mieheen ettet retkahda. Satutat miestä sillä että satutat itseäsi. Oikeasti se mies tulee voimaan paremmin loppujen lopuksi kun et ole enää siinä pitämässä huolta. Olet hänen kanssaan väärästä syystä. Älä mieti miestä tehdessäsi päätöksen erosta, mieti itseäsi. Tämä on sinun ainoa elämäsi täällä ja nyt on oikea hetki erota. Nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että eroanko mt ongelmaisesta miesystävästä joka on kahdesti käynyt käsiksi, mm kuristamista. (Miehellä pahoinpitelytuomioita ja ryypätessään hän laiminlyö lääkitystään ja jättää skitsofrenian hoitamatta jolloin hänestä tulee todella arvaamaton ja äkkipikainen + itsetuhoinen)
Tämä elämä ei oo sitä mitä haluan, mutta en oo lopulta yhtään varma mitä haluan. En oo ikinä tehnyt oman halun mukaan, vaan uhrautunut muille.
Arvostusta ja kunnioitusta haluaisin, mutta se on tässä suhteessa "hieman" kortilla..
Se pieni hetki kun kaikki on hyvin, miesystävä selvinpäin niin saa minut epäröimään lähtöä. Miksi? Miksi ajattelen enemmän miesystävän tunteita kuin omiani?
Mitä vittua mun pitäis tehdä. 😭Eroa ennen kuin hajoat palasiksi. Mene heti eron jälkeen terapiaan ja käy läpi niitä asioita itsessäsi miksi olet hakeutunut tuon miehen seuraan. Katkaise yhteydet mieheen ettet retkahda. Satutat miestä sillä että satutat itseäsi. Oikeasti se mies tulee voimaan paremmin loppujen lopuksi kun et ole enää siinä pitämässä huolta. Olet hänen kanssaan väärästä syystä. Älä mieti miestä tehdessäsi päätöksen erosta, mieti itseäsi. Tämä on sinun ainoa elämäsi täällä ja nyt on oikea hetki erota. Nyt!
Ehdottomasti pitää erota ja vielä heti.
Pll kirjoitti:
En oikein pääse elämissä mielekkyyteen eron jälkeen. Kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta millään ei tunnu olevan mitään merkitystä. Eron hain itse miehen toistuvan uskottomuuden vuoksi ja eroa sinänsä en kadu. Päätös oli oikea. Elämä vain tuntuu turhalta.
Olet vain jossain "välitilassa" nyt. Tarvitset uusia asioita, harrastuksia ja ihmisiä elämääsi. Katse ja liike elämässä eteenpäin!
Työttömyys, köyhyys ja syömishäiriö, johon liittyy myös masennus.
Pojan perhe eroaa ja laittavat omakotitalon myyntiin. Sitä olin minäkin rakentamassa.
Sydänsurut. Pitäisi löytyä itsekunnioitusa sen verran että pääsisin irti epämääräisestä suhteesta joka tuo valtavasti ahdistusta ja pahaa oloa, mutta roikun koska uskon ettei kukaan tai mikään tunnu miltään tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni ja työkaverini vaihtaa ehkä paikkaa ☹ tulee ikävä jos näin käy....
Ymmärrän kyllä, että tuntuu tosi kurjalta, olen ollut vastaavassa tilanteessa. Uskon kuitenkin, että jos ystäväsi lähtee, saat sekä pitää ystäväsi että saat uusia, kun sinulle vapautuu tilaa uudelle ystävälle. Ole avoimin mielin. Tsemppiä!
Tietty on ikävää, jos hyvä työkaveri lähtee. Kuitenkin ystävyytenne säilyy, jos olette oikeita ystäviä. Usein vaan työkaverien "ystävyys" loppuu kun ovi on sulkeutunut...
Että vuokralaiset sotki asuntoni ihan kauheaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se että en koskaan saa edes yrittää saada omia lapsia ja luovuin haaveistani puolison vuoksi. Ja olen liian heikko lähtemään pois. Mies hankki vasektomian vaikka halusin lapsia ja hän ei, vasektomia tuli nopeasti ja yllättäen eikä minulla ollut tietenkään asiaan sananvaltaa. Oma vikani kun tässä tilanteessa olen, joten en ilkeä surrakaan asiaa oikein muuten kuin ihan yksin, koska vain idiootti jää tällaiseen tilanteeseen. Kuitenkin kun aviossa ollaan ja on yhteinen elämä, en yksinkertaisesti jaksa erota ja aloittaa uutta elämää.
Mutta, tämä nyt on joka tapauksesa minun murheeni nyt. Ja sen murheen kanssa loppuelämä elettävä.
Mitä tämä nyt on? Aiot surra loppuelämän mieluummin kuin tehdä asioille jotain. Viriilejä ja hyviä miehiä, jotka haluavat perheen, on paljon vapaana. Miksi nykyinen miehesi saa yksin määrätä elämästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kaverittomuus
Se että 30% maailman ihmisistä ovat täydellisiä.
Epätäydellisiä maailman ihmisistä on tasan 100 prosenttia. Silti tässä toimeen tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua mun pitäis tehdä. 😭Eroa ennen kuin hajoat palasiksi. Mene heti eron jälkeen terapiaan ja käy läpi niitä asioita itsessäsi miksi olet hakeutunut tuon miehen seuraan. Katkaise yhteydet mieheen ettet retkahda. Satutat miestä sillä että satutat itseäsi. Oikeasti se mies tulee voimaan paremmin loppujen lopuksi kun et ole enää siinä pitämässä huolta. Olet hänen kanssaan väärästä syystä. Älä mieti miestä tehdessäsi päätöksen erosta, mieti itseäsi. Tämä on sinun ainoa elämäsi täällä ja nyt on oikea hetki erota. Nyt!
Ehdottomasti pitää erota ja vielä heti.
Kyllä. Sinulle käy huonosti jos et lähde! Miksi riskeerata oma henki?
Vierailija kirjoitti:
Pojan perhe eroaa ja laittavat omakotitalon myyntiin. Sitä olin minäkin rakentamassa.
Olen pahoillani.
Korona.