Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
se että koronaan keksitään lääke ja elämä palautuu normaaliksi. Olen tykännyt eristyneisyydestä.
Juopottelin Levillä vajaa pari tonnia muutamassa päivässä muutaman porokuningatteren ja parhaan ystäväni kanssa. Nyt hävettää kun tuo raha ei tuntunut missään ja näyttää siltä että todellisiakin ongelmia on olemassa. Otan korjaussarjan täällä etelässä.
Gradu. Hallituksen osaamattomuus, tietämättömyys ja hullut päätökset. En tiedä mitä ruokaa tekisi, joka viikko samat tylsät pöperöt.
Eipä oikeastaan mikään (ainakaan tällä hetkellä)
Korona! Ja muutenkin huono terveydentila i joka vielä tammikuussa oli erinomainen. Pelkään että lähtee henki. :(
Kuudesta kissastani kolme on kuollut tänä vuonna, ja neljäskin elää viimeisiä viikkojaan. On syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Kuudesta kissastani kolme on kuollut tänä vuonna, ja neljäskin elää viimeisiä viikkojaan. On syöpä.
Otan osaa. Luulen tietäväni, miten raskasta vaihetta elät. Omat otukseni - kaksi kissaveljestä ja koira - menetin kaikki puolentoista vuoden sisällä. En pysty edes ajattelemaan asiaa.
Apaattinen masentunut mies joka vain päivästä toiseen velloo omissa murheissaan, ei puhu eikä tee asioiden parantamiseksi mitään. Aivan kamalaa. Pohdin päivittäin lähteäkö vai jäädä. Oma elämä menee pilalle.
Läheisen syöpä. Lähityöntekijänä korona. Vihaan molempia. Molemmat vaikuttavat elämään todella paljon joka päivä.
Äidin kuolema ja oma vakava sairastuminen heti sen jälkeen.
Kipu jonka syytä ei kukaan tutki.
Vuokra-asunto lähtee alta ensi kuun lopussa eikä uutta ole löytynyt.
Yksinäisyys. Ei ole tämän hetken murhe, vaan pysyvä olotila.
Läheisen syöpä, joka heti havaittiin levinneeksi maksaan etäpesäkkeinä eikä mitään hoitoa anneta. Elinaikaa 2 viikkoa - 2 kuukautta.
Oma työkyvyttömyys, joka ei mitenkään kelpaa eläkelaitokselle, vaan olen saanut vain mitättömän pienen osaeläkkeen, vaikka oikeasti olen kokonaan työkyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sairasta lasta, tulevaisuus pelottaa❤️
Miksi sydänhymiö?
Sveitsissä on. Muistat vain liioitella vahvasti masennusoireita niin varmaan saat sieltä ostettua itsellesi lopetuksen.