Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka helkkari ostaa noita lehmäfiguriineja stokkalta

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:38"]

Käydessäni Stoccalla näin noita lehmiä. Katselin niitä ja ihmettelin myös, että kuka noita haluaa kotiinsa. En keksi mihin noita voisi laittaa. Ja sitten keräävät pölyä. Ja vielä kaiken huippuna on tuo hinta!

Ei, ei kiitos.

[/quote]

hassu kommentti, että kerää pölyä. Meillä on paljon koriste ja käyttöesineitä esilä, saahan niistä pölyt pyyhittyä.

Vierailija
22/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK!! Mä näytin noita kuvia miehelleni, ja se tykkäsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:39"]

Nuo oli muuten IN Ranskassa 2005-2006. Nyt ne jämät on roudattu tänne muualta päin Eurooppaa?

[/quote]

Varmaan vielä täyteen hintaan täällä plus ne kuuluisat suomilisät, ja koska eivät ole enää kelvanneet kellekään -70% alennuskopasta missään muualla Euroopassa.....

Vierailija
24/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijalle 15 tiedoksi, että kyllä olen lehmiä nähnyt, toki nykyään harvemmin, että ehkä muistan väärin miltä ne aidot ammut näyttää:)

Ja kiva olisi tietää miltä teidän sisustuksenne näyttää ja millaisia esineitä teillä on, jotka ette voisi kuvitella lehmiä kotiinne.

Vierailija
25/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäys; näin lehmät ensimmäisen kerran Lontoossa ja taisi olla samana kesänä jo Stockallakin myynnissä. Alekorissa en ole niitä nähnyt vielä missään, mutta vinkatkaapa jos sellaisessa lehmiä näätte! Menen ja ostan pois..

Vierailija
26/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut niistä värikkäistä lehmistä oli ihan kivoja, mutta en silti noin paljoa niistä maksaisi. Mut esim. se golflehmä oli ihan hirveä, Tiimarikamaa...

Vierailija
27/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vastaa 21:lle: minulla on lehmäaiheisia esineitä kotonani, jopa tyyliteltyjä sellaisia, mutta ovat lehmän värisiä. Sisustukseni on sekametelisoppa, mitään tiettyä linjaa ei ole, pääasia että näyttää viihtyisältä (omasta mielestä). Tietysti saman huoneen sisustukset näyttää yhtenäiseltä, mutta huoneita on aika lailla joten kokonaisuus on kooste erilaisia tyylejä, vuosikymmeniä ja maailmankolkkia. Voisi olla järkytys jollekin sisustusbloggaajalle. 

En voisi kyseisiä "lehmiä" kuvitella kyllä kotiini, ovat liian LSD-trippimäisiä. Pidän veikeistä koriste-esineistä, mutta noissa on jotain Häiritsevää. Varmasti niistä joku tykkääkin, ei sillä. Mutta en minä noita varsinaisesti lehmäksi sanoisi... En myöskään käytä ylenmäärin rahaa sisustukseen, joten 52 euroa koriste-esineestä on aika suolainen hinta, jollei se sitten ulotu lattiasta kattoon.

Vierailija
28/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisivät hienoilta vessan ikkunalla :) pitääpä ostaa jos tuosta joskus vähän halpenevat

Vierailija
29/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo linkatut ovat rumia, mutta tiedättehän, että nuo ovat osa Cow Paradea? Ideana siis, että oikean kokoiset, taiteilijoiden maalaamat lehmäpatsaat kiertävät eri kaupungeissa. Itse näin lehmät Prahassa. Lehmiä oli ympäri kaupunkia, yksi jopa ratikkapysäkin katolla. Näin monta hienoksi maalattua lehmää, ja ihan hyvin voisin ostaa sellaisen miniversiona.

Vierailija
30/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippilehmä, vau! Mutta oonkin sellainen kitsch-tyylin fanittaja. En kyllä missään nimessä maksaisi tuollaisesta kuitenkaan viittäkymppiä. Kirppariltahan saa lelulehmän vaikka senteillä ja sen voi sitten tuunata juuri niin omituiseksi kuin itse haluaa.

Vierailija
31/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lehmiä on ollut Stockalla myynnissä jo monta vuotta, ei me nyt niin jäljessä olla trendeistä, niinkuin joku edellä luuli. Minusta ne ovat aivan ihania ja huolisin olohuoneeseeni  värikkään lehmän tai vaikka viisi, mutta liian kallista kamaa meikäläiselle. Sen sijaan mitään,Sarpevan/Aarikan/Marimekon kamaa  tai rukkeja, ryijyjä, pirttikalusteita tms, en ottaisi kotiini millään hinnalla.  Makunsa kullakin.....

Vierailija
32/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän aineissa nekin on olleet jotka on noita karseita lehmiä rustailleet???! :o

Vierailija
33/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkotilaisetkin osais oikeesti tehdä hienompia kun niille antais kunnon välineet ;)

Vierailija
34/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se cow parade ollut just joskus 2005 ja silloin noita oli pitkin Euroopan kaupunkeja luonnollisen lehmän kokoisina??

Vierailija
35/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:14"]

Nuo linkatut ovat rumia, mutta tiedättehän, että nuo ovat osa Cow Paradea? Ideana siis, että oikean kokoiset, taiteilijoiden maalaamat lehmäpatsaat kiertävät eri kaupungeissa. Itse näin lehmät Prahassa. Lehmiä oli ympäri kaupunkia, yksi jopa ratikkapysäkin katolla. Näin monta hienoksi maalattua lehmää, ja ihan hyvin voisin ostaa sellaisen miniversiona.

[/quote]

Ai ne oli eri kaupungeissa!? Me nähtiin ne Roomassa kun oltiin siellä koko perhe reissussa. Hienoja olivat kun olivat oikean lehmän kokoisia.

Noista Stoccan pikkuisista en niin välitä.

Vierailija
36/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että poikkean aiheesta, mutta nyt kun joku mainitsi Aarikan niin mieleeni tulivat nämä, joiden hintaa olen aina kauhistellut (eikä ulkonäkökään oikein iske):

https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Pohjanpassi-puunvarinen-8-cm/333705?

tai jos edellinen oli liian halpa niin

https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Juhlapassi-musta-17-cm/333711?

Siis oikeesti? Nyrkinkokoisesta puupallerokasasta 89 euroa, normaalihinta 129e? Saati sitten 399, mut onhan siinä isommassa vähän enemmän puuta...

Vierailija
37/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisko venäläiset noita?

Vierailija
38/39 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa`´a tuleekohan maalaisuus trendiksi?

Vierailija
39/39 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama ja aion kasvattaa tänä keväänä kokoelmaani. Minusta ne ovat hauskoja mutta eivät todellakaan sovi tyypilliseen suomalaiseen sisustukseen: olohuoneessa se ruskea kolmiosainen kirjahylly, jossa yhdessä osassa viinakaappi, toisessa lasikaappi ja keskimmäisessä pelkät hyllyt. Ja sitten koko suvun valokuvat hyllyn päällä pisteenä iin päällä. Ja taulut ympäri huushollia pitkin seiniä: ilman, että niistä on tehty ensimmäistäkään ryhmää millekään seinälle. Hienoa!

Siivotkaa ihmiset kämppänne niin lehmätkin pääsevät oikeuksiinsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän