Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideitti kertoi olevansa 40+ ja oli harmaantunut

Vierailija
29.07.2013 |

..mahtoikohan tuo 44v. kuitenkaan olla herran oikea ikä? Olin nähnyt miehestä kuvia, jotka ei tosiaan olleet ajan tasalla, koska miehellä oli livenä harmaata parrassa. Olen itse 36v. ja en ole paljon nelikymppisiä miehiä vielä deittaillut, hiljan olen vasta alkanut deittailla.

Oman sukuni miehet ovat harmaantuneet vasta yli 60v. joten siksi tuntui oudolta että miehellä, joka väitti itseään nelikymppiseksi oli parrasta harmaantunut jo useammasta kohtaa. Mitä olette mieltä, valehteliko mies, ikä heitti 10-15 vuotta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä valehdellut. Ja miksi tuollaisesta valehtelisikaan, kun asia kuitenkin paljastuu jossain vaiheessa...? Mutta siis kyllähän se harmaantuminen on yksilöllistä.

Vierailija
2/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en niin tiedä, mutta mä aloin harmaantumaan jo 25 vuotiaana, samoin oli äidilläni. Enpä kuitenkaan jaksa stressata, hiusvärillä siitä ongelmasta pääsee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä deittailin miestä, joka oli 32-vuotiaana jo todella harmaantunut. Sanoi, että heidän suvussaan on näin enkä pitänyt asiaa mitenkään ihmeellisenä. Ja onhan se Miika Nousiainenkin ihan harmaantunut ja taitaa olla vain 40v.

Mikä sua tuossa harmaantumisessa haittaa? Eihän se miestä miksikään muuta.

Vierailija
4/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla pyydä ajokortti nähtäväksi. Tai voit pyytää skannaamaan sen ja lähettämään meilinliitteenä.

Vierailija
5/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen, joka oli jo nelikymppisenä tosi harmaantunut.

Vierailija
6/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni huijaa iästä, painosta, siiviilisäädystä, työpaikasta.

Vierailija
7/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli 40-vuotiaana noin puolet parrasta harmaata, Nyt 45-vuotiaana noin 2/3.

Vierailija
8/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista on harmaantua ohimoilta pikku hiljaa kolmenkympin jälkeen. Nelissäkympissä on jo täysin harmaat ohimot. Omassa suvussani näin on.

Vierailija
9/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet 36 v.? Huh.

a) jotkut miehet harmaantuvat ja jopa kaljuuntuvat jo hyvin nuorena, ihan parikymppisestä lähtien.

b) mitä väliä?

Vierailija
10/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:47"]

[/quote]

Jaa mikäkö haittaa? No jos miestä itseään ei harmaantuminen haittaa niin miksi hän sitten halusi esitellä minulle itsestään kuvia, joissa tuota harmaata ei ollut yhtään?:D

Ja siis no..kun itse olen kolmikymppinen niin kyllä harmaantunut mies tuntuu jotenkin vanhalta jo. Toisaalta tuo mies nyt muutenkin oli minulle pettymys, tämä juttu oli vain kirsikka kakun päällä.

ap

Vierailija
11/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 31 vuotta ja parrassa näkyy jo vaaleita karvoja joukossa.

Monien miesten parta on paikoitellen harmaa jo 40v. jälkeen.

Vierailija
12/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:47"]

[/quote]

Jaa mikäkö haittaa? No jos miestä itseään ei harmaantuminen haittaa niin miksi hän sitten halusi esitellä minulle itsestään kuvia, joissa tuota harmaata ei ollut yhtään?:D

Ja siis no..kun itse olen kolmikymppinen niin kyllä harmaantunut mies tuntuu jotenkin vanhalta jo. Toisaalta tuo mies nyt muutenkin oli minulle pettymys, tämä juttu oli vain kirsikka kakun päällä.

ap

[/quote]

Miksi oikein teit tämän avauksen? Olet selvästi tullut jo siihen tulokseen, etet ole miehestä kiinnostunut, mitä sinua sen jälkeen liikuttaa miehen karvojen harmaus tai ikä? Haluaisitko, että me täällä yhteen ääneen olemme kanssasi samaa mieltä: joo, se varmaan valehtelee?

Vierailija
13/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis no..kun itse olen kolmikymppinen niin kyllä harmaantunut mies tuntuu jotenkin vanhalta jo.

ap

[/quote]

Älä valehtele itsellesi 36v. on jo nelikymppinen ei mikään kolmekymppinen. 26v. olisi kolmekymppinen.

Vierailija
14/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tarvinnut valehdella. Mä aloin harmaantumaan non 32-vuotiaana ja nyt 40 v on ihan kunnolla harmaita raitoja hiuksissa. Mies on 39 ja on jo ensimmäisiä harmaita hiuksissa ja parta on ihan valkoinen jo osin.

Olen tuntenut 15 pojan, joka alkoi harmaantua.

Vierailija
15/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisille vastaajille. 13:lla on varmaan menossa joku känkkäränkkäpäivä vastauksesta päätellen. Ap.

Vierailija
16/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen, joka harmaantui kolmikymppisenä.

13 puhuu asiaa. AP:n aloitus oli ihan turha.

Vierailija
17/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkavereina reilu kolmekymppiset veljekset, jotka kumpikin on jo harmaantuneet aikaa sitten..

Vierailija
18/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mun mies on aika harmaahapsi ja on nuorempi kuin tuo mies.

Vierailija
19/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Jos sitä miestä yhä haittaisi harmaantuminen, niin hän olisi värjännyt hiuksensa ennen tapaamista, eikö? Ehkä hän vain sattui tykkäämään niistä kuvista, joita esitteli.

Vierailija
20/34 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, kirjoitit siis parrasta etkä hiuksista, mutta sama asia kuitenkin.

20