Kuka helkkari ostaa noita lehmäfiguriineja stokkalta
Eli siis näitä:
Tavaratalossa näille on varattu oma pöytä näyttävältä paikalta. En keksi yhtään sisustusta, mihin nämä sopisivat. Mummoillakaan en ole näitä nähnyt. Kuka näitä ostaa?
Kommentit (39)
Höpötihöö, Stockalla ollut ko. lehmiä jo iät ajat.
Minä tykkään niistä yksinkertaisimmista versioista, mutta mutta, tuo hinta..
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 15:23"]
Anteeksi että poikkean aiheesta, mutta nyt kun joku mainitsi Aarikan niin mieleeni tulivat nämä, joiden hintaa olen aina kauhistellut (eikä ulkonäkökään oikein iske):
https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Pohjanpassi-puunvarinen-8-cm/333705?
tai jos edellinen oli liian halpa niin
https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Juhlapassi-musta-17-cm/333711?
Siis oikeesti? Nyrkinkokoisesta puupallerokasasta 89 euroa, normaalihinta 129e? Saati sitten 399, mut onhan siinä isommassa vähän enemmän puuta...
[/quote]
:D Aivan jäätäviä.. siis näyttää joltain lasten lelulta. En kestä. No huvinsa kullakin, joka tuollaisen haluaa niin varmasti ymmärtää sen päälle huomattavasti enemmän kuin minä.
Mulla jopa on jonkin verran kitschiä mutta en kyllä tuollaista huolisi :)
Toihan on ihan mahtava! Huumoria sisustukseen! Sopisi mun siskolle, jolla on kaikenlaista hassua 100-vuotiaasta silinteristä virtahepopäiseen ihmiskehoiseen koristesisustusesineeseen. :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:31"]
Eli siis näitä:
Tavaratalossa näille on varattu oma pöytä näyttävältä paikalta. En keksi yhtään sisustusta, mihin nämä sopisivat. Mummoillakaan en ole näitä nähnyt. Kuka näitä ostaa?
[/quote]
Noi hinnat ei ole todellisia!! Ei Suomessa mitään tiukkaa rahasta ole. Sitähän on kuin roskaa, näemmä.
No en ole kyllä rehellisesti sanottuna nähnyt kenelläkään noita kodeissaan. Ehkä turistit ostavat "vitsinä" tuliaiseksi? Hullu ei ole se joka myy, vaan se, joka maksaa.
Taitavalla markkinoinnilla saadaan ihmiset ostamaan mitä ihmeelisntä pas**a!
Onko nää jonkun suunnittelu kilvan tulosta? Kaikki eri henkilöiden tekemiä.
Miina Äkkijyrkkä.
Mä olen yleensä moisten tavaroiden kohderyhmä, jos niitä olisi muutama, eikä Stokkalla.
Meilläpä on muutama ;)
Tykkään lehmien sympaattisesta olemuksesta, vaikka kaupunkilainen olen.
Sisustus muuten rennon harkittua, mustaa, valkoista, puuta, väripilkkuja, designia ja vähemmän designia sulassa sovussa.
Kokoelma siis asioita, jotka miellyttäneet silmää, tarkasta tyylistä viis.
Hinnakkaita toki lehmät ovat, mutta ilahduttavat joka päivä ja ovat ns. ikuisia, ellei kyllästy tai tiputa lattialle..
Kaikkia lehmiä en toki huolisi vaan tykkään niistä simppeleimmistä versioista ja muutama riittänee tulevaisuudessakin. Mutta hyvä että mahtuu maailmaan monenlaista sisustusta :)
Käydessäni Stoccalla näin noita lehmiä. Katselin niitä ja ihmettelin myös, että kuka noita haluaa kotiinsa. En keksi mihin noita voisi laittaa. Ja sitten keräävät pölyä. Ja vielä kaiken huippuna on tuo hinta!
Ei, ei kiitos.
Kiitos tästä, olen miettinyt samaa, kuka noita ostaa, ei täälläkään kovin vakuuttavia argumentteja näytä olevan.
Nuo oli muuten IN Ranskassa 2005-2006. Nyt ne jämät on roudattu tänne muualta päin Eurooppaa?
Minusta lehmän kuuluu olla mustavalkoinen tai ruskeavalkoinen :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:36"]
Meilläpä on muutama ;)
Tykkään lehmien sympaattisesta olemuksesta, vaikka kaupunkilainen olen.
Sisustus muuten rennon harkittua, mustaa, valkoista, puuta, väripilkkuja, designia ja vähemmän designia sulassa sovussa.
Kokoelma siis asioita, jotka miellyttäneet silmää, tarkasta tyylistä viis.
Hinnakkaita toki lehmät ovat, mutta ilahduttavat joka päivä ja ovat ns. ikuisia, ellei kyllästy tai tiputa lattialle..
Kaikkia lehmiä en toki huolisi vaan tykkään niistä simppeleimmistä versioista ja muutama riittänee tulevaisuudessakin. Mutta hyvä että mahtuu maailmaan monenlaista sisustusta :)
[/quote]
Jos tykkäät lehmien sympaattisesta olemuksesta, niin mikset hanki jotain mikä näyttää lehmältä? Eihän nuo ole lehmää nähneetkään, etkä luultavasti sitten sinäkään.
voisin kuvitella että jollain nuorilla vois olla uudessa kämpässä, missä muutenkin ikea muuten kukkisi. mut meillä tuo näyttäisi ryjältä.
Minusta oikein kivoja, voisin todellakin ottaa kotiini. Hienoja. Makuja on monia.
Minusta nuo ovat oikeasti kivoja. Ostaisin jos minulla olisi ylimääräistä tilaa ja joku pyyhkimässä pölyjä koriste-esineiden päältä.