Lue keskustelun säännöt.
Kysymys muille chilin ystäville
25.08.2013 |
Olen aina pitänyt tulisesta ruoasta, kausittain tulee syötyä. Nyt kun ostin uuden pullon chiliä kaappiin ja annostelin sitä aika runsaasti, seuraavana päivänä tuli taas vienot jälkipoltteet. Kysymykseni onkin tottuuko vartalo chiliin niin, ettei vessassa käynti ole enää tuskaa? Ja ärsyttääkö se matkallakin suolistoa, jos loppupäässäkin tuntuu pahalta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Chilihän tunnetusti aiheuttaa vatsahaavoja, joten siitä päätellen ärsyttäää koko matkan. Kyllä siihen poltteluun tottuu, ei mulla ainakaan enää miedommat chilit aiheuta polttelua.