Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi lörpöttelee perheasioita ulkopuolisille

Vierailija
12.08.2013 |

ärsyttävää

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on peestä!

Vierailija
2/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harrastusporukassa tuollainen rouva, joka kertoo kaiken lapsensa perheen asioista (rahahuolista alkaen) meille siellä. Tuntuu ikävältä perheen puolesta, kun täällä on muutenkin niin pienet piirit.

 

Olenkin alkanut tarkkaan miettiä, mitä itsestäni kerron hänelle, vaikka ei "lörpöttelyllään" kai mitään pahaa tarkoitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa sinne suuntaa asioiden kertominen. Kun ei kerro mitään, ei ole anopillakaan mitään muualle kertomista. Ei meilläkäön kerrota anopille enää mitään "aikomuksia ja ehkä" -juttuja, kerrotaan vasta sitten kun asiat o at jo toteutuneet tai toteutumassa. Siitä on tullut mölyä kun hän saa kuulla kaikesta viimeisenä, mutta tämä on paras kaikille. Emme myöskään kerro mitään henkilökohtaisia enää, ne jutut lähtevät muuten eteenpäin heti kun tilaisuus tulee..

Vierailija
4/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, 3, 4, Toisinaan vain toivoisi, että anopilla olisi sen verran järkeä päässä, että tajuaisi joidenkin asioiden kuuluvan vain perheenjäsenille eikä ulkopuolisille, varsinkaan kun ei kovin luotettavasta kuulijasta kyse. ap

Vierailija
5/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sille joku ihan pimeä juttu, ja katsokaa että kuinka nopeasti hän lähtee levittämään, sitten saatte sen kiinni itse teossa jonkun kautta, ja kysytte että miksi levittelee juttuja.

Vierailija
6/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:18"]

Kertokaa sille joku ihan pimeä juttu, ja katsokaa että kuinka nopeasti hän lähtee levittämään, sitten saatte sen kiinni itse teossa jonkun kautta, ja kysytte että miksi levittelee juttuja.

[/quote]

 

Komppaan tätä!

 

Joku lottovoitto on sellainen jota kyylääjät levittävät todella tehokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, Valitettavasti hän on jäänyt kiinni itseteosta eli alkanut lörpöttelemään mun kuullen, törkimys anoppi. ap

Vierailija
8/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anopin perhe on hän ja miehensä. Anoppi saa jutella perheasioita ihan niin paljon kuin tahtoo.

 

Minä, mies ja lapset emme ole anopin perhettä. Sukua olemme ja monin tavoin läheisiä, mutta emme todellakaan laske olevamme perheenjäseniään. Meistä hän ei voi kertoa ainuttakaan perheasiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi lörpöttelee myös, tosin puhuu kaikenlaista, vaikka ei juuri mitään kerrota perheemme asioista. Jokunen vuosi olimme kuulemma mieheni kanssa eroamassa, emme vaan sitä itse tienneet:) Vaikeaa tuo on sikäli, kun en ole tottunut tuommoiseen salailuun, ei voi anopin kanssa olla avoin, kuten oman äitini kanssa voi olla. 

Vierailija
10/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma äiti tuollainen. Niinpä en kerrokaan hänelle mitään, minkä en soisi menevän kaikkien tietoon. Esim. talon ostomme, raskauden jne. hän on kuullut vasta ihan viime hetkellä. Niin monta kertaa koetin vannottaa, että tätä ei sitten saa kertoa kenellekään ja perustelin asian, ja hän lupasi ja vannoi, otti pari olutta ja soitti kaikille. Enää en anna mahdollisuutta pettää luottamustani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi