Lue keskustelun säännöt.
ANNA ERIKSON ON SAANUT VAUVAN !!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 19:14"]
Mikä tuli pojan nimeksi, tietääkö kukaan?
[/quote]
Ota Nokia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo sai pojan. Anna sai lisäksi teostopalkintona 20 000 euroa! Ihan kiva raha äitiysloman alkuun.
Olikos sen mies joku muusikko myös? vai onko jostain vanhasta heilasta nämä mun muistikuvani.
Kiva onnea Annalle ja toivottavasti jatkaa ihanan musiikin tekemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä näitä nykyajan naisia oikein vaivaa? Heilutaan ja riehutaan nuoruus kaiken maailman moraalittomissa hölmöilyissä ja sitten keski-iässä hankitaan lapsia? Ei oikein ole ihmisillä enää arvoja.
Mikä tuli pojan nimeksi, tietääkö kukaan?