Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auts, kaveri sai mieheltään lahjasi keltaisia ruusuja

Vierailija
25.08.2013 |

Ja oli ihan innoissaan :/

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 18:07"]

Kukkien värikieli on edelleen olemassa ja etiketin mukaista. Täällä vaan jotkut älypäät koettavat olla joka asiassa niin moderneja ja perinteetromukoppaanheivaavia, ettei mitään rotia...

[/quote]

Se koodikieli toimii vain, jos molemmat sekä vastaanottaja että antaja koodia käyttävät.

Vierailija
22/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 18:05"]

Kaverisi on varmaan pudottanut nenäliinan maahan väärällä tavalla olkansa yli ja mies kosti tällä tavoin.

[/quote]

Naapurin mies oli sen pitsinenäliinan takaisin ojentanut. Ja oma mies vihaisena läimäisi hanskallaan naapurin miestä kasvoille haastaen samalla kaksintaisteluun. Niin ja sitten paineli sinne kukkakauppaan keltaisia ruusuja etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneille kukkien koodikieltä ei tarvitse selittää ja sivistymättömille sen selittäminen on ihan turhaa...

Jos joku ostaa kolme keltaista ruusua, niin siinähän on silloin kaksi merkitystä; sori, haluan olla kanssasi kahden, vaikka kävinkin kuksimassa tässä päivänä eräänä naapurin Tellervoa...

Vierailija
24/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole kavereita. Miehellä on. Naisella on vain joko ystäviä tai vihamiehiä. -Profeetta Muhammed-

Vierailija
25/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nelosta.

Vierailija
26/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että piti pilata sekin hetki kun mies joskus ostaa kukkia. KAatellinen olet.

Vierailija
27/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain joskus exältäni synttäripäivänä kimpun, jossa oli valkoisia liljoja ja kallaa :D Tuli ihan mieleen hautajaiskimppu.. Olihan se toisaalta ihan kaunis ja hän oli kuulemma todella kauan valinnut kukkakimppua minulle. Ajatus se on tärkein. Varmasti nuo ap:n keltaiset ruusutkin olivat kyseisen herran mieleen kaikkein eniten.

Vierailija
28/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset ruusut on lemppareitani ja "lempilukuni" 13. Mä oon niin hävinny tän pelin.

Vierailija
29/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut mieheltä kymmenen vuoden aikana kertaakaan ruusuja, enkä muitakaan kukkia. Mitäs tämä tarkoittaa? Itse olen saanut kukkani ostaa tai saanut muilta vierailta...

Vierailija
30/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakskolmosta.

Vierailija
31/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 18:45"]

Mä en ole saanut mieheltä kymmenen vuoden aikana kertaakaan ruusuja, enkä muitakaan kukkia. Mitäs tämä tarkoittaa? Itse olen saanut kukkani ostaa tai saanut muilta vierailta...

[/quote]

Minä en saanut äitienpäivänä ruusuja. Ostin sitten itselleni ruukkuruusun, joka kukkii yhä kauniisti parvekkeella. Suosittelen muillekin, joiden miehet ei vaan tajua, että se on naiselle tärkeää. 

Vierailija
32/47 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ!! Kai sä käskit erota siitä kusipäästä!?

Vierailija
33/47 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein tänään anopille keltaisia ruusuja, mitäköhän se nyt musta ajattelee!?

Vierailija
34/47 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus näitä parikymppisten ongelmia

Vierailija
35/47 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:09"]

Keltainen tarkoittaa, että nainen on huora. Huorilla kun oli joskus keskiajalla keltaiset hameet.

Keskieuroopassa saattaa vielä törmätä näihin vanhoihin juttuihin, joten ne olisi hyvä tiedostaa. Samoin esimerkiksi yksi iso tummanpunainen ruusu katsotaan ikuisen rakkauden merkiksi, eli sellaista ei kannata puolitutulle naiselle viedä, toisin kuin täällä.

[/quote]

Lumikilla on keltainen hame.

Ja se asuu seitsemän vieraan miehen kanssa.

Vierailija
36/47 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan hyvä, että maailma kehittyy, joten voidaan unohtaa nuo yli satavuotta vanhat värikoodit. Kukka kuin kukka, mitä väliä. Pääasia, että on kaunis.

Vierailija
37/47 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri- ja lukumääräkoodeja käytiin läpi sellaisena muinaisjäännehuvituksen aiheena yhden kerran tunnilla, sarjassamme "eihän näillä mitään merkitystä ole, mutta voitte kukkakaupassa pitää tiskin alla muistilappua jos joku mummo joskus kysyy". Eri väreillä ja luvuilla on myös eri merkitykset eri maissa, Suomessa ei koskaan ole ollut kovin tarkkaa moiset säännökset. T. floristi, joka ei olisi uskonut enää nykypäivänä kenenkään viitsivän vaivautua tekemään aloitusta kukkien värikoodeista edes provona :D

Vierailija
38/47 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:11"]

Jos itse saisin keltaisia ruusuja mieheltäni, niin ihmettelisin kovasti, koska oma väri on punainen ja pitäisi tietää aina pistä pitää,jos on tarkat silmät miehellä ja tietää missä mennään.....hmm...t: tulipunaisten ruusujen tyttö ;) ....Voi nuissa jotain perää olla nuissa väreissä, ja kyllä tasantarkkaan kertoo....jos mies ostaa keltaisia kukkia niin ei kovin villistä rakkaudesta kyllä kerro ...

[/quote]

Minä suorastaan rakastan punaista väriä, mutta en ruusuissa. Punaiset ruusut ovat NIIIN tavallisia ja ei osoita yhtään mielikuvitusta kukkien valinnassa. Miehet kuvittelee, että punaiset ruusut ovat naisten lempikukkia, mutta ei ole kaikkien. Otan mieluummin vaikka päivänkakkaroita tai orvokkeja kuin ruusuja. Jos ruusuja minulle pakosti haluaa tuoda, niin toivottavasti vaikka sitten vihreitä tai niitä keltaisia...  ;)

Vierailija
39/47 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 18:07"]Oon aivan varma ettei kukaan mummoikäinen ois mielissään noista keltaisista ruusuista. Menkää kukkakauppaan urpot.
[/quote]

Voi kuule urpo oot itse. Olen floristi ja satun tietämään että noita tarkotuksia ei opeteta ees koulussa tänäpäivänä. Niitä ei siis tiedetä tämän päivän kukkakaupoissakaan jos ei floristia itseä kiinnosta ottaa selvää.Eri asia jotkut mummokukkakaupat joissa voidaan vielä tietääkkin mutta mitään merkityksiä ei suomessa tänäpäivänä tunnusteta.

Vierailija
40/47 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin keltaisia ruusuja mieheltäni, niin ihmettelisin kovasti, koska oma väri on punainen ja pitäisi tietää aina pistä pitää,jos on tarkat silmät miehellä ja tietää missä mennään.....hmm...t: tulipunaisten ruusujen tyttö ;) ....Voi nuissa jotain perää olla nuissa väreissä, ja kyllä tasantarkkaan kertoo....jos mies ostaa keltaisia kukkia niin ei kovin villistä rakkaudesta kyllä kerro ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi