Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako yötä max voisitte yöpyä anoppilassa?

Vierailija
28.07.2013 |

Hei!

Miehen vanhemmat asuvat 3 h + k. Meitä oli siellä 7 henkilöä. Anoppi otti selvästi herneen nenuun kun tänään kolmannen yön jälkeen halusin ehdottomasti lähteä kotiin anopin vastustelusta huolimatta. Yritti jopa lapsia käännyttää jäämään jonkun tapahtuman varjolla. Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan oltu anoppilassa noin 6000 yötä eikä loppua näy.

Vierailija
2/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunutkin anoppilassa, joten en oikeastaan osaa sanoa mikä aika olisi maksimi. Vierailulla viikko kerrallaan alkaisi olla ehkä ylärajoilla, mutta tuskinpa pidemmässäkään ajassa tulisi riitoja tai ruumiita. Mulla on ihana anoppi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua tuo apn kokema. Kannattaa miettiä, että he rakastavat teitä ja lapsia. Se eroaminen on ihan yhtä hankalaa omasta lapsestaan joka kerta, mutta vielä lapsenlapsistaan. Ei siinä reaktiot ole järkiperäisiä, vaan järki voi sanoa ihan muuta. Itsekin monesti suutun ihan naurettavista lähtöön liittymättömistä asioista, kun olemme lähdössä vanhemmiltani. Suutun puolisolleni, vanhemmilleni ja joskus lapsille. 

Vierailija
4/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 yön voisin olla, hätätilassa 2. 

Vierailija
5/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 1 yö. Anopilla on vanhempi, sairas puoliso (ei siis appiukkoni), joka ei jaksa lapsia kovin pitkään. Se rajoittaa. Anopin kanssa voisin vaikka asua. :)

Vierailija
6/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään just tultiin lasten kanssa tänne, ilman miestä huom. sillä kun alkaa työt huomenna.

Perjantaihin tai lauantaihin ajateltiin täällä olla, mutta voidaan olla maanantaihinkin jos siltä tuntuu. Kiva viikko tulossa, lupasin anopille pitää huushollista ruoanlaittoineen huolta jos mun ei vaan tarvitse lähteä kanssaan marjametsään (inhoan marjastusta), ja sehän kävi anopille hyvin, hän kun tykkää marjastaa mutta on jo uupunut kesävieraiden kaitsemiseen. Tykätään anopin kanssa toisistamme tosi paljon ja ihan voidaan olla molemmat suoria, aitoja ja rehellisiä toisillemme. =)

Vierailija
7/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa 2-3, mökillä voi olla kauemmin (enemmän yksityisyyttä, kaksi asuinrakennusta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan