Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoista käytöstä mieheni vanhemmilta...

Vierailija
24.08.2013 |

Tulimme eilen mieheni ja lasten kanssa hänen vanhempien luo, eli lasten mummolaan. He asuvat 300 km päässä joten kovin usein ei käydä. Samalla paikkakunnalla asuu myös tuttavapariskunta, ja sovittiin että tavataan samalla reissulla heitä. Meidän oli tarkoitus mieheni kanssa mennä tänä iltana syömään heidän kanssa ja lapset jäisivät mummolaan siksi aikaa. Asia oli sovittu jo muutama viikko sitten ja miehen vanhemmat olivat innoissaan, kun saavat olla lapsenlapsien kanssa.

No nyt muutama tunti sitten miehen vanhemmille soitettiin ja pyydettiin saunomaan jonkun heidän ystäviensä luo. Nämä hihkuivat, että joo tottakai me tullaan. Mies sitten ihmetteli, että mites lapset kun olivat luvanneet hoitaa heitä. Miehen äiti totesi, että no nyt tuli suunnitelmiin muutos, mutta kai te nyt jonkun lapsenvahdin saatte! No hieman vaikeaa on saada lapsenvahti tunnin varoitus ajalla vieraalla paikkakunnalla... Suunnitelmat meni nyt sitten uusiksi! Ihme touhua, luulisi että lapsenlapset menisivät saunaillan edelle.

Kommentit (275)

Vierailija
101/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen, että eikö aikuisilla ihmisillä mene koskaan suunnitelmat uusiksi? Tai jos meneekin, niin onko se maailmanloppu ja aihe kirjoittaa nettiin. Otaksun, että nämä mielensäpahoittajat kuitenkin ovat tosissaan.

Vierailija
102/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 19:56"]

Lapsellista käytöstä isovenhemmilta

[/quote]

Vetäsitkö persut syylliseksi tähänkin asiaan?

Lapsellista käytöstä vanhemmilta. Varmasti nämä samaiset sankarit lopettavat yhteydenpidon koko loppuiäkseen.

[/quote]

Siis luitko sä ollenkaan ap:n viestejä vai räkytätkö vain räkyttämisen ilosta?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän nämä koulutukset ja ammatit ja kunkin isovanhempien iät nyt liittyy tähän ap:n juttuun täällä mitenkään? Jo

Vierailija
104/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyimme miehen vanhemmilta monesti, että onko ok, jos käymme moikkaamassa tuttuja. Heille oli ja tosiaan vielä itse ehdottivat että voivat sillä aikaa katsoa lapsia niin me saadaan vapaailta. Olisimme ehtineet tämänpäivän, huomisen ja maanantain viettää heidän kanssaan aikaa, eli luulisi olevan ihan ok, että katsovat 2-3 h lapsia kun me käymme syömässä. He saavat laatuaikaa lapsenlasten kanssa ja me vapaailta, mistä oltiin tosi tosi kiitollisia. No nyt siis heille tulikin muutamaa tuntia aikaisemmin tärkeämpää tekemistä ja "unohtivat" lupauksen. En näe mitään syytä, miksi meidän pitäisi mummilassa päivystää että millon nämä kotiutuvat saunareissulta. Ap

Vierailija
105/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koulutus jollain tasolla korreloi älykkyyden kanssa. Tosin tässä tapauksessa on kyse tunne-elämän älykkyydestä ja siihen ei taida olla koulutusta  :)

Vierailija
106/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mummista kuulunut mitään? Mikä siellä tilanne?

Vierailija
107/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai meitäkin harmittaa, kun piti perua tapaaminen kavereiden kanssa. Oli noloa soittaa kavereille, että isovanhemmille tulikin tärkeämpää tekemistä... Ja kuten sanoin, ravintolaan en lähde lapsia enää kahdeksalta raahaamaan eikä viitsitty kavereiden pieneen kaksioon tunkeutua, kun eivät sitä ehdottaneet, vaan ehdottivat huomisen lounasta :) Ap

Vierailija
108/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:52"]

Kysyimme miehen vanhemmilta monesti, että onko ok, jos käymme moikkaamassa tuttuja. Heille oli ja tosiaan vielä itse ehdottivat että voivat sillä aikaa katsoa lapsia niin me saadaan vapaailta. Olisimme ehtineet tämänpäivän, huomisen ja maanantain viettää heidän kanssaan aikaa, eli luulisi olevan ihan ok, että katsovat 2-3 h lapsia kun me käymme syömässä. He saavat laatuaikaa lapsenlasten kanssa ja me vapaailta, mistä oltiin tosi tosi kiitollisia. No nyt siis heille tulikin muutamaa tuntia aikaisemmin tärkeämpää tekemistä ja "unohtivat" lupauksen. En näe mitään syytä, miksi meidän pitäisi mummilassa päivystää että millon nämä kotiutuvat saunareissulta. Ap

[/quote]

Herranjestas, eli teillä oli paljon aikaa järjestää kaveritapaaminen ja kun isovanhemmille ei sopinut se teidän päättämä 2-3 tuntia, niin olette kokeneet suunnatonta vääryyttä? Noooo, onneksi te olette niitä, jotka luulevat olevansa täydellisiä isovanhempia :)

Vierailija
109/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:56"]

Ja tottakai meitäkin harmittaa, kun piti perua tapaaminen kavereiden kanssa. Oli noloa soittaa kavereille, että isovanhemmille tulikin tärkeämpää tekemistä... Ja kuten sanoin, ravintolaan en lähde lapsia enää kahdeksalta raahaamaan eikä viitsitty kavereiden pieneen kaksioon tunkeutua, kun eivät sitä ehdottaneet, vaan ehdottivat huomisen lounasta :) Ap

[/quote]

Soittaminen kaverille on noloa ainoastaan jos olet alle 15v.

Vierailija
110/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummista ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun löi luurin korvaan. Ap

Vierailija
111/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mikä siellä tilanne? vieläkö mummi soitellut tms?

Vierailija
112/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten veikkaatte, miten tämä käsikirjoitus jatkuu lähituntien aikana? Minun veikkaukseni: mummu ajaa vartin päästä taksilla hotellille hakemaan lapsia yöksi, niin vanhemmat voivat viettää laatuaikaa poreammeessa. Tai sitten mitään ei kuulu ennen kuin pikkutunneilla, kun vaari soittelee ja anelee poikaansa kuskiksi. Samalla reissulla pitäisi kärrätä myös Tarja ja Seppo, Juhani sekä Maire ja Kauko kotiin, bensat luonnollisesti maksetaan.

Vierailija
113/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:59"]

[/quote]

ok, mites lapset hotellilla? Tykkäävätkö olla?

Vierailija
114/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja miehensä tekivät aivan oikein, kun lähtivät lapsineen hotelliin. Lupausten pettäminen on alhaisista alhaisin temppu, sivistymätöntä, röyhkeää ja erittäin moukkamaista, ei millään tavalla puolusteltavaa.

Vierailija
115/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua hävetti ainakin muutamaa tuntia ennen kavereiden tapaamista soittaa heille, että eipä voidakaan nähdä, kun isovanhemmille tuli saunareissu ja olin vielä aikaisemmin ehtinyt sanoa, että meille sopii kyllä tuo tapaaminen pitkästä aikaa, kun lapset menevät mummilaan. 

Hehh, tämä "käsikirjoitus" jatkuu niin, että lapset menivät juuri nukkumaan ja kohta mekin. Melkoisen tapahtumarikas päivä takana. Ap

Vierailija
116/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ap:n appivanhempien kaltaisia isovanhempia riittää. Mun mielestä ap teki oikein (tai sun mies, sehän se päätti että nyt loppu mummolassa yksin kököttäminen) Kun lähti hotelliin, näkee huomenna kaverinsa ja sit ajelevat kotiin.

Te tulitte 300km päästä tapaamaan isovanhempia joiden luulisi olevan innoissaan teidän ja eritoten lastenlasten näkemisestä. Ainakin mun omat lapset pettyis karvaasti jos jo luvattu ilta isovanhempien kanssa ilman omia vanhempia ei toteutuisikaan. Varsinkin jos syynä olisi yht'äkkinen saunailta muiden kavereiden kanssa. Mun lapset pettyis varmana niin pahasti, etten todellakaan antais isovanhempien satuttaa niitä enää ikinä niin pahasti. 

Tsemppiä siis sinne ap teille. Toiv teillä on kiva ilta hotellilla ja ihana loppuloma kavereita moikatessa. Itse en vaivautuisi enää anoppilaan, ikinä.

Vierailija
117/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:59"]

[/quote]

Onkos teistä kuulunut mummille päin?

Vierailija
118/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset viihtyvät hotellissa ihan hyvin, nyt kyllä jo nukkuvat. Vanhempi lapsi ihmetteli, että miksi piti lähteä hotelliin kun mummila on lähellä... Heille tästä tulikin hotelliloma, vähän harmissaan olivat kun eivät saaneet viettää iltaa kahdestaan isovanhempien kanssa (=syödä iltapalaksi jätskiä ja valvoa myöhään) mutta hotellin leikkihuone vei ajatukset muualle :) Ap

Vierailija
119/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 21:06"]

Näitä ap:n appivanhempien kaltaisia isovanhempia riittää. Mun mielestä ap teki oikein (tai sun mies, sehän se päätti että nyt loppu mummolassa yksin kököttäminen) Kun lähti hotelliin, näkee huomenna kaverinsa ja sit ajelevat kotiin.

Te tulitte 300km päästä tapaamaan isovanhempia joiden luulisi olevan innoissaan teidän ja eritoten lastenlasten näkemisestä. Ainakin mun omat lapset pettyis karvaasti jos jo luvattu ilta isovanhempien kanssa ilman omia vanhempia ei toteutuisikaan. Varsinkin jos syynä olisi yht'äkkinen saunailta muiden kavereiden kanssa. Mun lapset pettyis varmana niin pahasti, etten

todellakaan antais isovanhempien satuttaa niitä enää ikinä niin pahasti. 

Tsemppiä siis sinne ap teille. Toiv teillä on kiva ilta hotellilla ja ihana loppuloma kavereita moikatessa. Itse en vaivautuisi enää anoppilaan, ikinä.

[/quote]

Tuskin sinunlaistasi kaivattaisikaan.

Vierailija
120/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis ole olleet isovanhempiin yhteydessä, antaa heidän saunoa rauhassa! Pitää katsoa tilannetta huomenna. Ap