Onko teillä Duolingon ikoni flunssainen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
On se
No miksi? Nythän on kesä. Ap
Markkinointitaktiikka. Ja oliko niin, että ne jotka eivät käytä sitä päivittäin saavat tuon naaman
HankkikaaVITTUelämä. Te ette sillä paskapelillä oikeasti opi mitään.
Vierailija kirjoitti:
On, ällöttävän näköinen.
Niin on! Ap
Vierailija kirjoitti:
Markkinointitaktiikka. Ja oliko niin, että ne jotka eivät käytä sitä päivittäin saavat tuon naaman
Olen tosi korkealla ja teen päivittäin. Ap
Minä käytän päivittäin, ja on tuo ällöttävä flunssanaama. En uudista tilausta, on se kuitenkin päälle 80 euroa vuosi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kun omassakin on tuo vaikka siinä käyttö on päivittäistä.
Vierailija kirjoitti:
HankkikaaVITTUelämä. Te ette sillä paskapelillä oikeasti opi mitään.
Jos sinä et kykene oppimaan, se ei tarkoita etteivät muut kykene.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän päivittäin. Viime viikon pistesaldo n. 6000. Minullakin Duon naama rutulla 😄
P.S. Duolingolle on tullut myös matematiikkaa ja musiikkia.
The Duolingo icon, Duo, is sick. It doesn't look like Tylenol or NyQuil can make Duo feel better. The only way Duo can heal is if you complete your lesson.
As long as you leave Duo hanging, he's going to suffer. You should probably hop on that lesson now and nurse him back to health.
Vierailija kirjoitti:
The Duolingo icon, Duo, is sick. It doesn't look like Tylenol or NyQuil can make Duo feel better. The only way Duo can heal is if you complete your lesson.
As long as you leave Duo hanging, he's going to suffer. You should probably hop on that lesson now and nurse him back to health.
Tämähän ei siis päde, kuten ketjussa on moneen kertaan todettu.
Flunssainen ikoni vie fiilikset koko sovelluksesta.
Viimeksi keväällä tuli tuollainen rönttönen ikoni silloin kun sovellus halusi päivittää itse itsensä
On se