Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pikkuhousunsuojia?

Vierailija
24.08.2013 |

Tuli mieleen kun kaveri oli kylässä ja olisi tarvinnut lainaan mutta ei mulla sellaisia ollut kun en käytä. Jäin vaan miettimään mitä hän ajattelee siitä etten käytä niitä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk en. Ihan turhaa kamaa luontoa rasittamaan. Parasta on riittävän kokoinen tamponi sekä tummat paksuhkot alushousut, joiden materiaali ei ala haista helposti hiestä tai mistään muustakaan.

Vierailija
22/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk en. Ihan turhaa kamaa luontoa rasittamaan. Parasta on riittävän kokoinen tamponi sekä tummat paksuhkot alushousut, joiden materiaali ei ala haista helposti hiestä tai mistään muustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole kuulleet virtsankarkailusta? Jotkut naiset kärsivät sellaisestakin vaivasta. Minulla se on aika lievää ja saattaa lirahtaa muutama tippa aivastuksen yhteydessä tms. Siksi pärjään tavallisilla pikkuhousunsuojilla.

Vierailija
24/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:54"]

Ettekö ole kuulleet virtsankarkailusta? Jotkut naiset kärsivät sellaisestakin vaivasta. Minulla se on aika lievää ja saattaa lirahtaa muutama tippa aivastuksen yhteydessä tms. Siksi pärjään tavallisilla pikkuhousunsuojilla.

[/quote]

Niin? Käytetään niitä Tenoja tai pikkuhousunsuojia sitten kun se joskus on ajankohtaista. Jos tuon viestin kirjoittaja on alle 50-vuotias niin suosittelen rivakkaa lantionpohjalihasjumppaa ja/tai kääntymistä gynekologin puoleen. 

Vierailija
25/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän talvella kestopikkuhousunsuojia, eli vain kangasta, ei kosteussuojaa. Kesällä hameitten kanssa en tartte mitään. Haluaisin olla talvellakin ilman, mutta pillifarkkujen kanssa pitää olla jotain 'pehmustetta'.

Vierailija
26/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä muuten kuin menkkojen loppuvaiheessa, joskus jos on runsas vuoto niin kuukupin kanssa (varalta) ja yhdynnän jälkeen jos mies on tullut mun sisään. Vaihdan joka päivä alushousut niin en koe tarpeelliseksi normaalisti käyttää.

Vierailija
27/29 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:52"]

Miksi käytätte muulloin kuin kuukautisten aikaan?? Oudolta tuntuu

Käytän joka päivä kun mulla on sellanen mallia aina märkä pillu ja joudun vaihtamaankin suojaa muutaman kerran päivässä.

Mustakin se tuntu oudolta teininä mut kaikkeen tottuu,tää on kuulemma mun ominaisuus :)

Vierailija
28/29 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
29/29 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä. olen hoitanut häpyäni niin, että valkovuoto ei ole ongelma (oikeanlainen bakteerikanta): ei ole tarvetta kehollani kehittää ylenmäärin valkovuotoa. normaalit vessakäynnit riittää (samalla pyyhkimisellähän valkovuodotkin lähtee)