Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pikkuhousunsuojia?

Vierailija
24.08.2013 |

Tuli mieleen kun kaveri oli kylässä ja olisi tarvinnut lainaan mutta ei mulla sellaisia ollut kun en käytä. Jäin vaan miettimään mitä hän ajattelee siitä etten käytä niitä...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin. Yleensä vain menkkojen viimeisenä päivänä jolloin vuoto on niin vähäistä, ettei sidettä tarvita. Nykyään menkatkin loppuvat ns. kuin seinään joten tällä hetkellä minulla ei ole pikkuhousunsuojia kotona.

Vierailija
2/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-3 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:44"]

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-3 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

[/quote]Ei mulla mitään vuoda kuin korkeintaan oviksen aikaan jos on kovin vaeltelevia ajatuksia :) Pikkarit vaihdan päivittäin, yöt nukun ilman. ap

Vierailija
4/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaihdankin pikkuhousut 2-3 kertaa päivässä...

Vierailija
5/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viimeisinä menkkapäivinä. Ei kai kukaan koko aikaa vuoda jotain, eihän se ole tervettä. Aamulla käyn suihkussa ja yöt nukun ilman pikkuhousuja.

Vierailija
6/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte muulloin kuin kuukautisten aikaan?? Oudolta tuntuu

-mies

Vierailija
7/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta haudutella paikkoja.

Vierailija
8/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäkää oo ostanu vuosiin pikkuhousunsuojia. Ihan turhia kapineita. Siteillä mennään menkkapäivinä, eikä muulloin tarvi. Ei se oo ees terveellistä phs:iä käyttää jatkuvasti.

Vierailija
9/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vain vuotaa ainakin vähäistä valkovuotoa melkein joka päivä, vain muutama täysin kuiva päivä mahtuu kiertoon. Ja käytän pikkuhousunsuojia joka päivä, koska en siedä sitä tunnetta kun pikkuhousut tahraantuu. Vaihdan sitä suojaa joka päivä sen mukaan, kuinka paljon valkovuotoa erittyy. En koe tunnetta millään tavalla hautovaksi, ehkä olen niin tottunut siihen. Ja onhan nuo nykyään melko hengittäviksi kehiteltyjäkin.

Vierailija
10/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan ymmärrä miinuspeukkujen logiikkaa?! ap

Vierailija
11/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kysyy mielummi että pikkuhousunsuojat vai tahmaset pikkarit :D yök

Vierailija
12/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään muita kuin tampooneja kuukautisten aikaan. Pikkarit vaihtuu kerran päivässä. Joskus nuorena mulla oli vähän aikaa käytössä noita siteitä ja suojia mutta ne tuntui jotenkin "aikuisten vaipoille". Meni ruttuun ja pelotti että ne näkyy tiukkojen kamppeiden läpi. Käytän myös lähes aina stringejä. Tampooni on paras keksintö (tuskin kukaan nainen kuukautisista nauttii) kun se ei tunnu lainkaan ja on huomaamaton.

Vierailija
13/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku justiisa yks päivä kävi palstalla hehkuttamassa, että oli käyttäny phs:ää joka pvä 15vuoden ajan valkovuodon takia ja oli lääkärin kehotuksesta lopettanu niien käytön niin ajan kanssa oli valkovuotokin loppunu. Et kyllä ne hautoo sitä alapäätä. Oon muualtaki kuullu vastaavia kokemuksia.

Vierailija
14/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:59"]

Pitäs kysyy mielummi että pikkuhousunsuojat vai tahmaset pikkarit :D yök

[/quote]

No eikö niitä pikkareita vaihdeta kerran päivässä? Onko sen kivempaa joku tahmainen suoja? Tai jatkuvasti käyttää jotain suojia siellä alapään luona? Itse nukun yöni alasti eikä tosiaan tahriinnu lakanatkaan mitenkään, tulee mieleen että miksi kukaan käyttäisi pikkuhousunsuojia ns. huvikseen eli normaalisti, aika outoa enkä ole koskaan kuullut tuollaista? Suosittelen alasti nukkumista teillekin naiset, tavaran pitää joskus tuulettua;)

Vierailija
15/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala.-asteen opettajammekin kehotti tyttöjä nukkumaan ilman pikkuhousuja! Tämä on tosi tarina. Kaikenlaista...

Vierailija
16/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en keksi ainuttakaan syytä miksi hautoa alapäätään pikkuhousunsuojilla. Toi nimi itsessäänhän on jo korni - miksi niitä pikkuhousuja pitäisi suojata kun ne nyt kuitenkin vaihdetaan kerran, pari päivässä..? 

Mulle ei ole ongelma, jos sitä valkovuotoa muutaman kerran kuussa tipahtaa työpäivän aikana kalsareihin pikkusormen pään kokoinen tilkka, pystyn sen asian kanssa elämään iltapesuun saakka. 

Kuukautisten aikaan käytän vuotoon sopivaa tamponia.

Ei mikään ihme että hiivalääkkeitä mainostetaan niin paljon, jos nykyään on ihan "normaalia" kulkea KOKO ajan joku hautova sidehässäkkä pöksyissä. 

Vierailija
17/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, koska olisin viimeksi käyttänyt pikkuhousunsuojia.

Pikkuhousut vaihdan joka toinen päivä pesun yhteydessä. Niin enkä nuku ilman pikkareita.

Tähän asti ainakin selvitty ilman tulehduksia, hajuja tms. 

Vierailija
18/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aiemmin melko paljon suojia koska valkovuoto oli runsasta. Päätin kuitenkin kokeilla johtuuko runsas vuoto juuri pikkuhousunsuojista ja lopetin niiden käytön. Muutamassa viikossa runsas vuoto loppui miltei kokonaan, pikkuhousunsuojien kanssa pikkarit oli heti märkänä jos suojan otti pois. Vaihdan pikkarit kerran päivässä, eikä näy valkovuototahroja :) eli kyllä ne suojat saattaa aiheuttaa sitä vuotoa. Siitä kyllä tulee ikävä oravanpyörä, suoja aiheuttaa vuotoa, vuodon takia käytetään suojaa. Kannattaa kokeilla olla muutama viikko ilman, voi tehdä ihmeitä.

Vierailija
19/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan hiivatulehtusta tai muitakaan tulehduksia. Tampoonia käytän kuukautisten aikaan, muuten ihan vain pikkareita jotka vaihtuu päivittäin ja yöt nukun myös alasti.

Tulee mieleen vaan, että ei taida olla mikään kovin hohdokas alku spontaanille seksille jos nainen hautoo jatkuvasti jotain suojia pikkareissaan...

Vierailija
20/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk en. Ihan turhaa kamaa luontoa rasittamaan. Parasta on riittävän kokoinen tamponi sekä tummat paksuhkot alushousut, joiden materiaali ei ala haista helposti hiestä tai mistään muustakaan.