Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen suostuisi yhdyntään

Vierailija
23.08.2013 |

vain miestä miellyttääkseen? ei mieskään pysty yhdyntään jos ei itse halua.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:22"]

Taas joku feministi lepakonjäänne yrittää kovin "keskustelua" herättää.

[/quote]

Joo, tää on tää sama prostituutiojankkaaja jolla on vain yksi argumentti.

[/quote]

tuliko huono omatunto? ei kannata panna silloin kun nainen ei ole halukas.

Vierailija
2/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 17:02"]

[/quote]

Jos ei halua niin suhde päättyy siihen. Seuraava nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:03"]

Pöh. Miksi ei suostuisi? Rakastan miestäni ja vaikkei seksi minua niin aina kiinnostakaan, niin häntä kiinnostaa. Ei ole todellakaan suuri vaiva olla silloin tällöin yhdynnässä.

[/quote]

Ei se pillu panemalla pilaannu. Jos mä voin tuottaa iloa kumppanilleni, niin miksen sitä tekisi. Itsekin saa seksin hyviä vaikutuksia, vaikka ei hillitöntä panettusta potisikaan.

[/quote]

miksi arvostat miehen seksuaalisuutta enemmän kuin omaasi?

[/quote]

Seksi on suhteen ylivoimaisesti tärkein asia. Aktiivinen seksielämä kuuluu osaksi suhdetta. Sellainen että ei tee mieli pariin viikkoon tarkoittaa että toisen ei tarvitse olla enää uskollinen. On eri asia jos ei fyysisesti kykene jolloin se on ymmärrettävää, mutta se että ei "halua" tarkoittaa että et edes pidä miehestä.

Vierailija
4/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan eläissäni kieltäytynyt seksistä, ja olen aina yleensä ollut se puutteessa oleva, joten en voi kuvitella sellaista että mies haluaisi minua, ja minä en "antaisi", olen joka kerta kiitollinen saamastani huomiosta, ja saan yleensä aina vähintään yhden orgasmin vaikka en olisi ollut aluksi mitenkään himoissani. 

Vierailija
5/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:23"]

Pöh. Miksi ei suostuisi? Rakastan miestäni ja vaikkei seksi minua niin aina kiinnostakaan, niin häntä kiinnostaa. Ei ole todellakaan suuri vaiva olla silloin tällöin yhdynnässä.

[/quote]

Ei se pillu panemalla pilaannu. Jos mä voin tuottaa iloa kumppanilleni, niin miksen sitä tekisi. Itsekin saa seksin hyviä vaikutuksia, vaikka ei hillitöntä panettusta potisikaan.

[/quote]

[/quote]

Missä näin sanotaan? Minun seksuaalisuuteni ei ole kauppatavara, josta mies saa nauttia vaan, kun tähdet on oikeassa asennossa. Olen päättänyt jo parisuhteen alkuvaiheessa, että en pihtaa. Jos haluan seksiä, vaadin sitä. Jos toinen haluaa seksiä, olen mukana, vaikka en olisikaan (alkuun) 100% innoissani. Jos seksi tuntuu syystä tai toisesta vastenmieliseltä, kieltäydyn, ja puolisoni kunnioittaa sitä.

Ja joo, jos minua panettaa, mieheni lähtee leikkiin mukaan vaikka alunperin ei olisi ollutkaan halukas.

[/quote]

en mäkään pihtaa. seksi on ihanaa. halottomana en silti sitä harrasta. en ymmärrä miestä joka voi nussia halutonta naista.

[/quote]

Oikea nainen haluaa joka päivä

Vierailija
6/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:33"]

[/quote]

häh? nainen ei ole mikään runkkualusta.

[/quote]

No jos naista ei kiinnosta niin se lähtee vaihtoon. Kuka hemmetti rupeaa olemaan puutteessa sen takia että jotakin ei seksi kiinnosta?

Vierailija
7/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:43"]

Minä oon aina ihmetelly, millaisia on sellaiset miehet, jotka haluavat naista, joka ei haluaisi?? Mun mies ei ikinä panisi mua muulloin, ku silloin ku tietää että minä haluan. Meillä harrastetaan seksiä silloin, kun molempia haluttaa. Ja mun mielestä se on sitä oikeaa tasa-arvoa. Anteeks vaan. Enhän minäkään esim, hiero mieheni hartioita, jos hän ei halua?? Miks hän panisi mua, jos minä en halua? Ei voi käsittää.

[/quote]

Miten joku ei voi haluta seksiä puolisonsa kanssa? Teillä on ongelmia suhteessa. Minä haluan puolisoani 24/7

Vierailija
8/66 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen nainen, jonka mielestä prostituutio on lähtökohtaisesti epäeettistä. Jankkaaminen ärsyttää ja pilaa kaikki ketjut joissa voisi keskustella sinänsä mielenkiintoisesta aiheesta.

Vierailija
9/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]

sama juttu sitten pätee myös mieheen? eli jos mies ei kykene kolmeen yhdyntään joka päivä, niin siirryn seuraavaan. itse haluan kolme yhdyntää päivittäin.

Vierailija
10/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missä näin sanotaan? Minun seksuaalisuuteni ei ole kauppatavara, josta mies saa nauttia vaan, kun tähdet on oikeassa asennossa. Olen päättänyt jo parisuhteen alkuvaiheessa, että en pihtaa. Jos haluan seksiä, vaadin sitä. Jos toinen haluaa seksiä, olen mukana, vaikka en olisikaan (alkuun) 100% innoissani. Jos seksi tuntuu syystä tai toisesta vastenmieliseltä, kieltäydyn, ja puolisoni kunnioittaa sitä.

Ja joo, jos minua panettaa, mieheni lähtee leikkiin mukaan vaikka alunperin ei olisi ollutkaan halukas.

[/quote]

en mäkään pihtaa. seksi on ihanaa. halottomana en silti sitä harrasta. en ymmärrä miestä joka voi nussia halutonta naista.

[/quote]

Oikea nainen haluaa joka päivä

[/quote]

hehe oikea nainen? joo, yleensä haluan joka päivä. mutta aina en. mieskään ei halua joka päivä.

Vierailija
11/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen nainen, jonka mielestä prostituutio on lähtökohtaisesti epäeettistä. Jankkaaminen ärsyttää ja pilaa kaikki ketjut joissa voisi keskustella sinänsä mielenkiintoisesta aiheesta.

[/quote]

eihän täällä muut jankkaa kun sä :) kun joku on sun kanssa eri mieltä hän on muka "jankkaaja".

Vierailija
12/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:45"]

Minä oon aina ihmetelly, millaisia on sellaiset miehet, jotka haluavat naista, joka ei haluaisi?? Mun mies ei ikinä panisi mua muulloin, ku silloin ku tietää että minä haluan. Meillä harrastetaan seksiä silloin, kun molempia haluttaa. Ja mun mielestä se on sitä oikeaa tasa-arvoa. Anteeks vaan. Enhän minäkään esim, hiero mieheni hartioita, jos hän ei halua?? Miks hän panisi mua, jos minä en halua? Ei voi käsittää.

[/quote]

Miten joku ei voi haluta seksiä puolisonsa kanssa? Teillä on ongelmia suhteessa. Minä haluan puolisoani 24/7

[/quote]

ok. jos olet mies niin kykenetkö kolmeen yhdyntään joka päivä? yhdynnän pitää sitten kestää sellainen väh 10 min. jos et pysty, niin susta ei ole suhteeseen.

Vierailija
13/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Seksi on suhteen ylivoimaisesti tärkein asia. Aktiivinen seksielämä kuuluu osaksi suhdetta. Sellainen että ei tee mieli pariin viikkoon tarkoittaa että toisen ei tarvitse olla enää uskollinen. On eri asia jos ei fyysisesti kykene jolloin se on ymmärrettävää, mutta se että ei "halua" tarkoittaa että et edes pidä miehestä.

[/quote]

jos mies ei kykene kolmeen yhdyntään joka päivä, on siis ok pettää? koska se ettei pysty kertoo siitä ettei enää välitä :( nyyh.

Vierailija
14/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ei ihme että olet vielä sinkku :)

Vierailija
15/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen pariskunta saa puuhata makuuhuoneessaan mitä haluaa tai olla puuhaamatta. Mitä ihmettä se meille muille kuuluu?

Vierailija
16/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:37"]

Eikö jokainen pariskunta saa puuhata makuuhuoneessaan mitä haluaa tai olla puuhaamatta. Mitä ihmettä se meille muille kuuluu?

[/quote]

toki saa :) mutta onhan se iljettävää kun jotkut on valmiita panemaan haluttomia. aika löyhämoraalista porukkaa.

Vierailija
17/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:37"]

[/quote]

toki saa :) mutta onhan se iljettävää kun jotkut on valmiita panemaan haluttomia. aika löyhämoraalista porukkaa.

[/quote]

Näinpä.

Niin  ja meidän avioliitossa minä (nainen) olen huomattavasti halukkaampi seksiin kuin mies. Eipä meillä tuota seksiä usein mutta onneksi on keksitty oma käsi ja lelut =)  Kyllä se suhde perustuu muuhunkin kuin seksiin.

Luultavasti rupeaisin kyllä harkitsemaan eroa jos hellyys loppuisi. Silloin on pakko olla jotain vialla suhteessa.

Vierailija
18/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]

sama juttu sitten pätee myös mieheen? eli jos mies ei kykene kolmeen yhdyntään joka päivä, niin siirryn seuraavaan. itse haluan kolme yhdyntää päivittäin.

[/quote]

Sitten haluat. Mutta kai ymmärrät että on aivan eri asia että ei pysty kuin ei halua. Jos toinen on sairaalassa koomassa niin hän ei pysty puhumaan sinulle. Mutta jos toinen on samassa huonessa ja sanoo että hän ei halua puhua kanssasi niin asiat ovat täysin erillaisia.

Sama on seksissä. Jos mies ei fyysisesti pysty yhdyntään niin se on eri juttu. On muutakin seksiä. Mutta se että toinen sanoo sinulle että hän ei vaan halua seksiä kanssasi niin se on välitön parisuhteen päättymiseen johtava teko.

Mitä jos mies sanoisi että hän ei halua nyt puhua kanssasi kuukauteen? Olisitko ihan ok asian kanssa? Koska se on sama kuin ei saisi seksiä kuukauteen

Vierailija
19/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]

ok. jos olet mies niin kykenetkö kolmeen yhdyntään joka päivä? yhdynnän pitää sitten kestää sellainen väh 10 min. jos et pysty, niin susta ei ole suhteeseen.

[/quote]

Oletko noin naurettava?. On täysin eri asia pystyä ja haluta. seksiä on muutakin kuin yhdyntä. Jos toinen ei kykene puhumaan niin se on eri asia kuin että se ei suostu puhumaan sinulle. Toinen on tahallista ja toinen ei.

Miten sellaisen kanssa voi seurustella joka omasta tahdosta ei halua seksiä kanssasi?

Vierailija
20/66 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

jos mies ei kykene kolmeen yhdyntään joka päivä, on siis ok pettää? koska se ettei pysty kertoo siitä ettei enää välitä :( nyyh.

[/quote]

Pystyminen ja haluaminen on eri asia. Toinen on itsestä kiinni ja toinen ei.