miksi nainen suostuisi yhdyntään
vain miestä miellyttääkseen? ei mieskään pysty yhdyntään jos ei itse halua.
Kommentit (66)
Kyllä minun mieheni on valmis tyydyttämään minut, vaikka itseään ei huvittaisikaan. Ei ihanaan seksiin aina tarvita penistä. Missä teidän mielikuvitus on naiset?????!?!??!?!
Taas joku feministi lepakonjäänne yrittää kovin "keskustelua" herättää.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:22"]
[/quote]
häh? nainen ei ole mikään runkkualusta.
Minä oon aina ihmetelly, millaisia on sellaiset miehet, jotka haluavat naista, joka ei haluaisi?? Mun mies ei ikinä panisi mua muulloin, ku silloin ku tietää että minä haluan. Meillä harrastetaan seksiä silloin, kun molempia haluttaa. Ja mun mielestä se on sitä oikeaa tasa-arvoa. Anteeks vaan. Enhän minäkään esim, hiero mieheni hartioita, jos hän ei halua?? Miks hän panisi mua, jos minä en halua? Ei voi käsittää.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:22"]
[/quote]
Joo, tää on tää sama prostituutiojankkaaja jolla on vain yksi argumentti.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:03"]
Pöh. Miksi ei suostuisi? Rakastan miestäni ja vaikkei seksi minua niin aina kiinnostakaan, niin häntä kiinnostaa. Ei ole todellakaan suuri vaiva olla silloin tällöin yhdynnässä.
[/quote]
Ei se pillu panemalla pilaannu. Jos mä voin tuottaa iloa kumppanilleni, niin miksen sitä tekisi. Itsekin saa seksin hyviä vaikutuksia, vaikka ei hillitöntä panettusta potisikaan.
[/quote]
miksi arvostat miehen seksuaalisuutta enemmän kuin omaasi?
[/quote]
Missä näin sanotaan? Minun seksuaalisuuteni ei ole kauppatavara, josta mies saa nauttia vaan, kun tähdet on oikeassa asennossa. Olen päättänyt jo parisuhteen alkuvaiheessa, että en pihtaa. Jos haluan seksiä, vaadin sitä. Jos toinen haluaa seksiä, olen mukana, vaikka en olisikaan (alkuun) 100% innoissani. Jos seksi tuntuu syystä tai toisesta vastenmieliseltä, kieltäydyn, ja puolisoni kunnioittaa sitä.
Ja joo, jos minua panettaa, mieheni lähtee leikkiin mukaan vaikka alunperin ei olisi ollutkaan halukas.
[/quote]
en mäkään pihtaa. seksi on ihanaa. halottomana en silti sitä harrasta. en ymmärrä miestä joka voi nussia halutonta naista.