Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kotona yötä vai mummolassa?

Vierailija
22.08.2013 |

Eli tilanne se, että lapsi menossa tod. näköisesti viikonlopuksi mummolaan. Nyt anoppi kysyi, että tulisivatko yöksi aina meille. (ei ole pitkä matka). En tiedä kummin tekisi, tuleeko lapselle herkemmin ikävä kotona vai olisiko niin, että uni maistuisi omassa sängyssä paremmin. Koskaan kun ei ole ollut yötä missään niin ei oikeen tiedä mitä tehdä.

Ja jotenkin karsastan ajatusta, että täällä joku häärää niin ettemme ole kotona. Joo olen varmaan ihan outo.

Ja ikää lapselle 2v ja risat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ajattelen että hyvä lapsen oppia nukkumaan siellä mummolassakin. Miksi turhaan rampata toiseen paikkaan. Jos lapsesi sitten alkaa mahdottomasti kaivata kotiin, tulkoot sitten jos niin käy.

Vierailija
2/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotias ehtii kyllä myöhemminkin opetella mummolassa yökyläilemään. Miksi LAPSEN pitäisi rampata toiseen paikkaan jos isovanhemmat ovat tarjoutuneet omaan kotiin tulemaan?

Meillä on melko avoimien ovien koti enkä osaisi ajatella, että isovanhempien hääräämisessä mitään pahaa on. Meinaatko, että ottavat luurangot kaapistanne? ;)

Vierailija
4/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää, että joku yöpyy meillä kun mä en ole kotona. Ehdottomasti harjoittelemaan yöpymistä mummolassa. 

Vierailija
5/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luurankoja kaapissa. :) Jotenkin vain en osaa ajatella että täällä joku häärää, mutta kait sekin olisi vain totuttelu kysymys. Ja mielellään tekee niin kuin lapselle parhaaksi on. Mutta kun ei oikeen tiedä mikä se olisi. :D

Mummo siis sitä mieltä, että olisivat päivät mummolassa ja yöksi tulisivat omaan kotiin.

ap

Vierailija
6/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ehdottomasti ton ikäiselle ottaisin isovanhemmat kotiin hoitamaan. Olen ottanutkin (tosin omat vanhempani). Ehkä tämä onkin se kynnyskysymys, että pitäisi ottaa anoppi...

Vierailija
7/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei niin väliä onko anoppi vai oma äiti, silti se on kynnyskysymys, mutta eiköhän se kynnys ole niin pieni, että jospa pääsisi yli hyppäämään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi