Ei juma minkä näkoinen "sisustus"
Minkälainen ihminen viihtyy tälläisessä krääsätalossa??
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7752579?pos=oikoas_my_kartta1
Ja miljoonan siitä pitäisi saada?
Kommentit (99)
Keittiö ja olkkari on ainoat, joita ei tarvitsisi rempata jos tuonne muuttaisi. Makuuhuoneet ja kylppärit menisi heti uusiksi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:01"]
Mikä ihme se kenkärivistö oli siellä makkarin ikkunan alla? Luulisi noin isossa talossa olevan säilytyspaikka kengille, vai oliko ne sisustusesineitä? Entäpä vaaleanvihreät sohvat! Aivan järkyttävän huono maku tuolla sisustajalla.
[/quote]
Eikö tuolla ole edes kunnon pukeutumishuonetta???
Ihanan kallista.
Kirsikka(parketti) kakun päällä:
Lämmitys
Sähkö. Suora sähkölämmitys.
Olenko minä ainoa, jota ihmetyttää kulku tekniseen tilaan kylppärin kautta? Ihmettelin alkuun, onko talossa kaksi saunaaa (kuvasta) ja piti sitten tarkistaa pohjakuva uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:07"]
Keittiö ja olkkari on ainoat, joita ei tarvitsisi rempata jos tuonne muuttaisi. Makuuhuoneet ja kylppärit menisi heti uusiksi.
[/quote]
Minulla menisi kyllä myös keittiön pinnat uusiksi. Väreinä pelkkää harmaata! Kaapistot rumia ja kolkkoja, kaikki tavara pilkottaa rumasti esiin maitolasisista kaapistoista, inhottava baarikeittiö! En ostaisi koska talo ei vastaa minun makumieltymyksiä yhtään, mm. liian korkea olohuone, kolme kerrosta (kiva siivotessa ja ravatessa ylös alas), huonosti suunniteltu piha (mauton suihkulähde keskellä pihaa!! Vie kaiken tilan) kylpyhuoneissa ja makuuhuoneissa hirveät värit/tapetit/kaakelit jne.
Nou tanks! Ottaisin jos saisin ilmaiseksi ja myisin pois. Itse en haluaisi tuonne muuttaa.
Aika...erikoinen maku. Pistää myös silmään noi johtovyyhdit olkkarissa. Mutta jos omistajat pitävät tästä niin mikäs siinä.
Kelpaisi minulle. Hauska ja pirteä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:11"]
Olenko minä ainoa, jota ihmetyttää kulku tekniseen tilaan kylppärin kautta? Ihmettelin alkuun, onko talossa kaksi saunaaa (kuvasta) ja piti sitten tarkistaa pohjakuva uudestaan.
[/quote]
En edes huomannut, tosi erikoinen ratkaisu...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:46"]
Tuosta talosta ja jopa sisustuksesta voi keskimääräinen av-mamma perheineen vain haaveilla. Happamia sano... :DD
[/quote]
Tämä ehkä tulee sinulle ylältyksenä, mutta kalliskin voi olla rumaa.
Upea talo. Karsea sisustus. Pojan huoneesta tuli kylmät väreet, oli jotenkin pelottavan oloinen :/
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:11"]
[/quote]
En edes huomannut, tosi erikoinen ratkaisu...
[/quote]
Juu, ihmettelin kylppärikuvassa niitä kahta "saunanovea" vierekkäin. Vasemman puoleinen onkin ovi tekniseen tilaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:09"]
Ihanan kallista.
Kirsikka(parketti) kakun päällä:
Lämmitys Sähkö. Suora sähkölämmitys. [/quote]
Ihmettelinkin miten tuollainen talo on Espoossa noinkin edullinen.
Jo selvisi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:46"]
Tuosta talosta ja jopa sisustuksesta voi keskimääräinen av-mamma perheineen vain haaveilla. Happamia sano... :DD
[/quote]
No kyllä uskaltaisin sanoa että JOPA keskimääräisellä av-mammalla on parempi sisustusmaku kun tuossa ;)
Tuo vessa/suihkuhuoneen ruskea kaakelointi ynnä punaiset kalusteet ym. punaiset kamat... hrrrr..... Ihan eri tyyleistä, punaiset selvästi uudempaa "kautta". Laatoituskaan ei vaikuttaisi niin elähtäneeltä, jos punaisten tilalla olisi jotain yhteensopivampaa?
Aika ysäri sisustus?? Yllättävää kun kuitenkin oli rakennettu 2006. Kylppäri ja makkarit tosi vanhanaikaiset. Muuten sisustuksesta - onneksi myyjä yleensä ottaa omansa pois.
Oliko tuossa joku rantaoikeus vai miksi tuollainen hinta?? Oikea max 750k€, olihan tuossa paljon huoneita mutta pieniä kun on noin vähän neliöitä - 180/8 on km 22m2/huone. Siitä vielä pesutilat, käytävät yms pois....
Olohuone huonosti rakenteellisesti suunniteltu kun oli ne tolpat tilaa viemässä. Hyvällä suunnittelulla noikin olisi vältetty
Ei sisustus minusta mitenkään karmea ollut. Erilainen ja persoonallinen. Ei tosin mikään maailman hienoinkaan.
Hieno talo, ottaisin heti. Punaruskea kylppäri vähän kaamea, menisi laatat uusiksi, muuten kyllä kelpaisi meikäläiselle oikein hyvin.