Tulin juuri taideostoksilta. Pitäisi lähteä kohta ruokakauppaan
Maksoin ostokseni isoilla 50 euron seteleillä. Voisi viinirypäleitä ja jotain alkomahooli pitoista hyvää juotavaa käydä. Näin ne vapaaherran päivät leppoisasti kuluvat.
Kuinkas teillä rahvaalla on päivä mennyt?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko leikkeleitä ökykaupasta?
Ei, tänään on vegaanipäivä, eli rypäleitä, viiniä, olutta jne. Huomenna sitten krapulassa syödään rasvaista liharuokaa.
ostit ilmeisesti ison kipsi falloksen aitoa kun et näe saatikka koe.
ostit varmaan muumimukeja. eikös teikäläiset niihin sijoita
Vierailija kirjoitti:
ostit ilmeisesti ison kipsi falloksen aitoa kun et näe saatikka koe.
Et lukenut aloitusta. "Vapaaherra".
Olen heteromies, en tarvitse ostella falloksia.
Ap
"isoilla 50 e seteleillä"? onko niitä eri kokoisia?
Voi ei, itse jouduit menemään. Eikös sun mies yleensä teillä tee ostokset?
niinhän suuri osa suomalaisista maksaa käteisellä - harmaa talous, pimeät työt, maksut ilman kuittia...
ymmärtäähän sen tässä järjettömän kalliissa maassa...
"Taide ostoksilla" Eli hait divarista läjän vanhoja Jalluja, niitä halvimpia joissa sivut on liimaantuneet kiinni.
Kiitos kysymästä. Olen tässä urheillut, varannut reissun ja ostellut osakkeita. Seurannut sivusta olympialaisia. Päätettiin juuri mieheni kanssa mennä ex tempore Pariisiin la-su, jotta päästään katsomaan koriksen finaalipeliä. Oli pakko ostaa liput ns mustasta pörssistä. Tuli vähän kalliiksi mutta ei tunnu missään 😅
Ostin kaupasta sikanauta jauhelihaa, laitoin jääkaappiin.
Taivaanrannan maalarin kalleriasta saa Picassoa edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Olen tässä urheillut, varannut reissun ja ostellut osakkeita. Seurannut sivusta olympialaisia. Päätettiin juuri mieheni kanssa mennä ex tempore Pariisiin la-su, jotta päästään katsomaan koriksen finaalipeliä. Oli pakko ostaa liput ns mustasta pörssistä. Tuli vähän kalliiksi mutta ei tunnu missään 😅
Ihminen on sillä tasolla, että kykenee keskustelemaan vain siitä, mitä on ostanut. Ai karsee.
Onko leikkeleitä ökykaupasta?