Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma minkä näkoinen "sisustus"

Vierailija
20.08.2013 |

Minkälainen ihminen viihtyy tälläisessä krääsätalossa??

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7752579?pos=oikoas_my_kartta1

Ja miljoonan siitä pitäisi saada?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, ihana kaunis talo! Sisustus onneksi lähtee myyjän mukana ;)

Vierailija
62/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ei ole minun makuuni, mutta sanasta "krääsätalo" odotin taloa joka olisi täynnä, noh, krääsää. Sellainen kuin joku kerta linkitettiin, jossa oli jokaisessa vapaassa nurkassa kaappi joka oli täynnä tilpehööriä. Ahdistava sisustus, kun talossa ei varmaan voisi kääntyäkään törmäämättä johonkin huonekaluun.

Eihän tuo ap:n linkittämä nyt mitenkään omituinen sisustus ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta talosta saisi upean.

Vierailija
64/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli välittömästi mieleen, että onkohan sisustaja kotoisin suomesta.

Vierailija
65/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka maksuasioista ei voi kiistellä niistä voi puhua. Sisustus on todella mauton. Selkeästi äkkirikastuneen isännän kyhäelmä. Ei mitään tyyliä vaan on osteltu "kivoja" tavaroita ympäriinsä kun rahaa on. Itse talo taas on ihan normaali tiilitalo ongelmineen. Oikea kauppahinta tässä olisi 500 - 550t luokkaa. Sijainti on hyvä.

PS. En ole kateellinen, koska asumme lähistöllä vähän uudemmassa samankokoisessa talossa, jossa ei ole 80-luvun ruskeita kaakeleita eikä puhviverhoja ;)

Vierailija
66/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tällainen sisustus karkoittaa mahdollisia ostajia. Ei kaikilla ole niin hyä mielikuvitus, että osaavat miettiä, miten talon voisi sisustaa ja remontoida aivan toisennäköiseksi.  Eikä ole ihan halpaakaan laittaa keittiötä, kylppäriä ja kaikkia pintoja uusiksi.

Vierailija
67/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Luin ilmoitusta tarkemmin ja talo on tehty 2006!!!! Toisen kylppärin ruskeat kaakelit ovat kuitenkin sitä halvinta tavaraa, jota laitettiin 80-90-luvulla jokaisen rivariin ja kerrostaloon. Meillä oli samanlaiset, mutta siniset. Ehkä rahat loppuivat tässä kesken? Sininen kylpyhuone kun on oikein tyylikäs. Ja mitä käytänöllistä on siinä, että tekee talon kolmeen kerrokseen? Ei yhtään mitään. Jatkuvaa ravaamista portaissa ja matalia kattoja. Välittäjällä on kyllä toivoton urakka saada talo ylipäätään myydyksi ellei hinnasta lähde vähintään 40 % pois.

Vai onkohan tässä haluttu tehdä aito retrotalo? Ruskea kylppäri ja makuuhuone kenkineen viittaavat tähän.... boheemia.... boheemia...

Vierailija
68/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan pieni tontti. Plussaa kahden auton talli.

Vierailija
69/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen suomalaisissa asuntonäytöissä juossut, että kissanyrjökaakeli ei yllätä enää minkäänlaisessä ympäristössä - sille löytyy oma uskollinen fanijoukkonsa kaikista kansanryhmistä.  Tärkeintähän kuitenkin on, että kyseinen perhe on itse viihtynyt talossaan. Toivottavasti omakin kämppäni on aiheuttanut sydämentykytyksiä edes joillekin, sillä sisustamiseen on kulutettu aikaa, kärsivällisyyttä ja mielikuvitusta ja olisi suorastaan sääli, jos mun kämppä ei näyttäisi justiinsa mun kämpältä, vaan miltä tahansa saman kerrostalon huushollilta.

No niin, pääsinpä jeesustelemaan, vaikka aloitin kommenttini vähän muilla mielin. :D Suoraan sanottuna, laittaisin itsekin tuolla monta asiaa ennen sisäänmuuttoa uusiksi, mutta en voi luvata, että se siltikään kaikille raatilaisille kelpaisi. Jos omassa kodissaan ei voi rohkeasti mennä perse edellä puuhun, niin missä sitten? :)

Vierailija
70/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suomalaisiin taloihin suunnitellaan liian pienet makuuhuoneet, joihin mahtuu sänky juuri ja juuri yhteen paikkaan. Toisinaan sängylle ei kunnon paikkaa ole ollenkaan. No nyt oli lääniä makuuhuoneissakin, mutta niin niukasti kalustettuja, että kalsealta tuntui. Ja olikos siellä keittiössä uunien vetokahvoilla lapsen aluspöksyja kuivumassa. Siltä ainakin näytti. Vai menikö rahat niin tarkkaan hulppeata taloa rakennutettaessa, että pöytärätteinä käytetaan lasten pieniksi jääneitä pöksyjä?

Vierailija
71/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ole mikään kieliekspertti, mutta onko oikein kirjoittaa "

Tässä komeassa kodissa kaikki ovat kohdallaan"

Eikö se pidä olla kaikki ON kohdallaan?

Kivittäkää jos olen väärässä :)

Vierailija
72/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:53"]

ostatteko te aina asunnon valmiiksi sisustettuna?

[/quote]

Ei, mutta kiinteä sisustus on kalliimpaa vaihtaa. Kylpyhuoneet pitäisi panno atomeiksi ja tuo epätasainen valkoinen tiilipinta on aika juntti kasarijulkkari. Julkisivun rappaaminen tasaiseksi ja kalkkimaalilla maalaaminen ei ole ihan ilmaista.

Vierailija
73/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ON kohdallaan toki! Olet aivan oikeassa, 51! :)

Vierailija
74/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää lottovoittajan ns. unelmatalolta.. Siis että joku on voittanut lotossa ja päättänyt tehdä talon, kuin unelma. Haisee kauas uudelta rahalta.

Vierailija
75/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:44"]

Sen verran olen suomalaisissa asuntonäytöissä juossut, että kissanyrjökaakeli ei yllätä enää minkäänlaisessä ympäristössä - sille löytyy oma uskollinen fanijoukkonsa kaikista kansanryhmistä.  Tärkeintähän kuitenkin on, että kyseinen perhe on itse viihtynyt talossaan. Toivottavasti omakin kämppäni on aiheuttanut sydämentykytyksiä edes joillekin, sillä sisustamiseen on kulutettu aikaa, kärsivällisyyttä ja mielikuvitusta ja olisi suorastaan sääli, jos mun kämppä ei näyttäisi justiinsa mun kämpältä, vaan miltä tahansa saman kerrostalon huushollilta.

No niin, pääsinpä jeesustelemaan, vaikka aloitin kommenttini vähän muilla mielin. :D Suoraan sanottuna, laittaisin itsekin tuolla monta asiaa ennen sisäänmuuttoa uusiksi, mutta en voi luvata, että se siltikään kaikille raatilaisille kelpaisi. Jos omassa kodissaan ei voi rohkeasti mennä perse edellä puuhun, niin missä sitten? :)

[/quote]

kissanyrjökaakeli :DD

Vierailija
76/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo kuvissa käytetty kalansilmä(?)efekti, joka vääristää mittasuhteet aivan tolkuttomiksi. Kaikissa kuvissa näyttää siltä, kuin jalkapallokentän reunoille olisi ripoteltu kalusteita, vaikka huone olisikin tavanomaista kokoluokkaa.

Ja komppaan aikaisempaa kommentoijaa epäilemällä, että jompikumpi talon sisustajista on kotoisin jostakin eteläisemmästä maasta. Joissakin maissa ko. sisustus olisi suoranainen unelma.

Vierailija
77/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:58"]

Kaikki ON kohdallaan toki! Olet aivan oikeassa, 51! :)

[/quote]

Kiitos! :D

Välittäjä ehkä kannattaisi tarkistaa otsikkonsa.

Vierailija
78/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalla saa tyylitajua. Säilytyksen osalta asunto on puutteellisesti sisustettu, johtoja siellä täällä, samoin krääsää pilaamassa jonkinlaisen minimalistiseen glamouriin pyrkivän sisustuksen.

Olkkari ok, mutta valaisimet tulisi olla isompi kun tila on niin iso, ruokapöytä on häiritsevän erilainen ja pieni lakikaan muuhun nähden.

keittiö ok. Pojan huoneessa huonekalut aseteltu todella tyhmästi ja krääsä pilaa kaiken, tulisi olla kaappien takana noi sälät. Vessasta romppeet piiloon ja jotain kaunista purnukkaa pöydille, edes pari.

Pienillä muutoksilla saisivat huomattavasti paremman lookin ja ehkä asunnon helpommin myytyä.

Toki kukaan tuskin ostaa taloa sisutuksineen, mutta vaikuttaa se niin paljon myynnissä, että voi olla vaikea nähdä asuntoa sielunsilmin erilaisia sisutettuna Ja siten omana, tulevana kotina.

Vierailija
79/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saakin hyvän keskustelun, johon voisi linkittää kalliita taloja, joiden sisustus ei vastaa taloa/hintaa.

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7971989

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7772055

Tässä lievästi kitschiä:

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7621779

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7914031

Vierailija
80/99 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, onko sinusta tuolla oikeasti "hurjasti tilaa"? Minusta ei ole, makkarit ovat todella pieniä. Ota huomioon, että siellä on KAHDEKSAN huonetta, ja niistä osa on kumminkin aika isoja, samaten kylppäri ja keittiö ovat isoja. Joten osa makkareista on ihan putkan kokoisia.

Se on kyllä totta, että hintaa arvioidessa sisustus on toisarvoinen seikka, kun tapetit ja kakkoskylppärin kaakelit on suht huokea vaihtaa...