Naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Voiko tästä keskustella asiallisesti.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/perh…
Tuo ero on hämmentävän suuri. 25-34 -vuotiaat naiset haluavat seksiä saman verran kuin 55-64-vuotiaat miehet. (Jätetään tästä nyt ilmeisimmät läpät, jooko)
Itsestäni (55+ mies) tuntuu, että ainakin 20 vuoden ajan on julkisuudessa ollut jatkuvasti ajatus, että naiset haluavat "oikeasti" seksiä yhtä paljon kuin miehetkin.
Mietin seuraavaa: Jos mies omaksuu tämän ajatuskannan, hän alkaa mieltämään naisten halun kuin omansa. Tästä seuraa looginen odotus, että hänen pitäisi kohdata suht paljon seksiin halukkaita naisia. Kun näin ei tapahdu omassa reaalitodellisuudessa, mutta mielikuva on, että naiset kyllä haluavat, niin on otollinen pohja ajatella, ettei mies juuri yksilönä jostain syystä kelpaa seksikumppaniksi.
Aikaisemman sukupolven miehet ehkä olivat kasvaneet ajatukseen, että naiset eivät juuri seksiä halua ja se, ettei itse saanut oli nyt vaan aika normia elämää.
Siitä, että pariskunnasta toinen (lähes aina mies) haluaa enemmän seksiä kuin toinen, selitetään sillä, että pariskunnan halut eivät kohtaa. Eikö pitäisi todeta, että ero on sukupuolissa jo sinällään eikä kyseisessä pariskunnassa?
Se, että naiset haluavat "oikeasti" yhtä paljon seksiä kuin miehet on tutkitun tiedon valossa perätön väite. Onko sen toistamisesta enemmän hyötyä vai haittaa?
Yksittäistapauksena mainittakoon, että omassa parisuhteessani yli 30 vuoden aikana ne, jaksot, jolloin vaimo on halunnut enemmän seksiä ovat olleet vallitsevia. Ero on onneksi ollut pieni.
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
No tuossa aiemmin esim. mies sanoi että saa huonon orgasmin, niin ei viitsi panostaa naiseen tai jotain sinnepäin. Mutta kun saa orgasmina kuitenkin, vaikka huononkin, ja nainen ei mitään orgasmia..niin kuinka sen ajattelee mies? Eli nainen kuitenkin on siinä pantavana..mutta ei saa mitään, kun miehestä seksi huonoa, niin mitä sen naisen pitäisi vielä tehdä että ansaitsisi edes huonon pienen orgasmin itse? Aika simppeli kysymys kai.
No siinähän se ero onkin. Onko nainen pantavana = ei tee mitään, vai onko aktiivisempi. Jos mies tekee kaiken, niin tekee kuten itselle paras. Jos toista ei selvästikkään kiinnosta, niin on kai parempi että on ohi nopeasti? Jos nainen on mukana menossa, eikä vain lahnaile -> keskityn myös naiseen.
Tällä ap:llä ja orgasmista paljon puhuvalla on niin moni lähtöolettamus mettässä, että vaikea keskustella.
Saati sitten tilanteessa jossa hän ei oikein pysty ajattelelemaan että suurimmalla osalla pariskuntia seksi sujuu hyvin vaikkei orgasmeja lasketa.
Että tosiaan ap, jos saisit kunnolla ja tekisit sitten itsekin jotain nautintosi eteen niin rauhoittuisit. Tää on niitä harvoja kertoja kun ihan oikeesti tuntuu että joku naisoletettu on kunnon panon tarpeessa. Ei tollasta hiekkaplluisuutta muukan voi oikein selittää?
Siis voitko nyt vaan vastata MITÄ sen naisen pitää tehdä, jotta itsekkin saisi jotain, eli mies edes viitsis muuta kuin vaan panna omaksi ilokseeen? Yksinkertainen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Siis voitko nyt vaan vastata MITÄ sen naisen pitää tehdä, jotta itsekkin saisi jotain, eli mies edes viitsis muuta kuin vaan panna omaksi ilokseeen? Yksinkertainen kysymys.
Ensimmäisenä ymmärtää omasta kehostaan sen verran että mistä nauttii ja syttyy. Sitten tuoda näitä asioita esille tai toteuttaa niitä (riippuen mitä ko. asiat ovat). Mieheenkin saa koskea, ei ole tarkoitus että makaa vain paikallaan. Lantiota voi liikuttaa siten, että tuntuu itselleen parhaalta, jos menee kovin äärimmäiseksi väännöksi, niin seurata kumppanin reaktioita -> jos kumppani selvästi lopettaa tai "vääntää" eri suuntaan, voi tehdä kipeää -> hellemmin jne. Miestäkin voi vietellä, jo pelkällä katseella saa syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä ymmärtää omasta kehostaan sen verran että mistä nauttii ja syttyy. Sitten tuoda näitä asioita esille tai toteuttaa niitä (riippuen mitä ko. asiat ovat). Mieheenkin saa koskea, ei ole tarkoitus että makaa vain paikallaan. Lantiota voi liikuttaa siten, että tuntuu itselleen parhaalta, jos menee kovin äärimmäiseksi väännöksi, niin seurata kumppanin reaktioita -> jos kumppani selvästi lopettaa tai "vääntää" eri suuntaan, voi tehdä kipeää -> hellemmin jne. Miestäkin voi vietellä, jo pelkällä katseella saa syttymään.
Juu uskon että näin tekevätkin. useimmat. Ainakin itse.
Mutta jos mies ei vaan tee muuta kuin panee..mitä siinä sitten? Esim ei mies ollenkaan kosketa ja sytytä naistaan..siis kai nyt nainen yhtälailla koskettelee kalua. Mites mies?
Voin vastailla vain omalta kohdaltani, joten tämä ei nyt edusta miessukupuolta yhtään sen enempää kuin mikään muukaan vastaus. En oikein osaa nähdä seksiä sellaisena minä-teen-jotta-sinä-tekisit-että-minulla-olisi-kivaa -tyyppisenä pelinä. Minulle seksi on nautiskelua, jota tehdään joko yhdessä vaimon kanssa tai sitten yksin. Yhdessä sekstaillessa nautinto on kokonaisuus, joka muodostuu hänen nautinnostaan ja minun nautinnostani, ja molempien palasten pitää siinä olla, jotta sellaista yhteistä nautintoa ylipäänsä olisi. Käytännössä se menee paljolti niin, että fyysistä nautintoa annetaan ja vastaanotetaan vuorovedolla, toinen tekee ja toinen vastaanottaa. Silloin kun on vastaanottavana osapuolena, saa nauttia tunteesta, kiihotuksesta, orgasmeista, kaikesta fyysisestä, ja antavana osapuolena taas saa toisenlaista mielihyvää toisen nautinnon seuraamisesta ja tuntemisesta, vaikkapa siitä, kun tunnen hänen orgasminsa sormissani tai kullissani.
Ei tällainen seksi ole minulle mitään "panostamista" omaan nautintoon, se on tapa nauttia yhdessä. Omaan nautintoon panostan silloin, kun annan itselleni sellaisen itsetyydytyssession, josta itse eniten tykkään. Ja mitä tulee siihen, mitä naisen "pitää" tehdä jotta saisi jotakin, niin hänen täytyy haluta nauttia samalla tavalla saamisesta ja antamisesta, että seksi olisi yhteinen juttu, eikä kahta ihmistä tavoittelemassa erikseen omaa orgasmiaan toisen avustuksella.
Mihin tuota vertaisi? Yhteinen, rauhallinen ja yhdessä valmisteltu ateria rakkaan kanssa ei ole pelkästään oman nälän sammuttamista, jossa kuorin perunat siksi että hän paistaisi pihvin, jotta saisimme ruoat lautaselle mahdollisimman nopeasti. Se on kokonaisuus, joka muodostuu siitä kaikesta yhdessä tekemisestä, kaupassa käynnistä, ruoan valmistuksesta, siitä nauttimisesta, keskustelusta, viinilasillisesta, jälkiruoasta, yhdessäolosta. Ei siinä käydä kauppaa, että mitä sinun pitäisi tehdä, että minä viitsisin ne perunat kuoria, vaan se on hetki, joka yksinkertaisesti vain tehdään yhdesssä, HALUTAAN tehdä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies ei vaan tee muuta kuin panee..mitä siinä sitten? Esim ei mies ollenkaan kosketa ja sytytä naistaan..siis kai nyt nainen yhtälailla koskettelee kalua. Mites mies?
Sille pitäs sanoa siitä. Jos ei usko ja on kynnyskysymys tuo, niin ukko vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastailla vain omalta kohdaltani, joten tämä ei nyt edusta miessukupuolta yhtään sen enempää kuin mikään muukaan vastaus. En oikein osaa nähdä seksiä sellaisena minä-teen-jotta-sinä-tekisit-että-minulla-olisi-kivaa -tyyppisenä pelinä. Minulle seksi on nautiskelua, jota tehdään joko yhdessä vaimon kanssa tai sitten yksin. Yhdessä sekstaillessa nautinto on kokonaisuus, joka muodostuu hänen nautinnostaan ja minun nautinnostani, ja molempien palasten pitää siinä olla, jotta sellaista yhteistä nautintoa ylipäänsä olisi. Käytännössä se menee paljolti niin, että fyysistä nautintoa annetaan ja vastaanotetaan vuorovedolla, toinen tekee ja toinen vastaanottaa. Silloin kun on vastaanottavana osapuolena, saa nauttia tunteesta, kiihotuksesta, orgasmeista, kaikesta fyysisestä, ja antavana osapuolena taas saa toisenlaista mielihyvää toisen nautinnon seuraamisesta ja tuntemisesta, vaikkapa siitä, kun tunnen hänen orgasminsa sormissani tai kullissani.
Ei tällainen seksi ole minulle mitään "panostamista" omaan nautintoon, se on tapa nauttia yhdessä. Omaan nautintoon panostan silloin, kun annan itselleni sellaisen itsetyydytyssession, josta itse eniten tykkään. Ja mitä tulee siihen, mitä naisen "pitää" tehdä jotta saisi jotakin, niin hänen täytyy haluta nauttia samalla tavalla saamisesta ja antamisesta, että seksi olisi yhteinen juttu, eikä kahta ihmistä tavoittelemassa erikseen omaa orgasmiaan toisen avustuksella.
Mihin tuota vertaisi? Yhteinen, rauhallinen ja yhdessä valmisteltu ateria rakkaan kanssa ei ole pelkästään oman nälän sammuttamista, jossa kuorin perunat siksi että hän paistaisi pihvin, jotta saisimme ruoat lautaselle mahdollisimman nopeasti. Se on kokonaisuus, joka muodostuu siitä kaikesta yhdessä tekemisestä, kaupassa käynnistä, ruoan valmistuksesta, siitä nauttimisesta, keskustelusta, viinilasillisesta, jälkiruoasta, yhdessäolosta. Ei siinä käydä kauppaa, että mitä sinun pitäisi tehdä, että minä viitsisin ne perunat kuoria, vaan se on hetki, joka yksinkertaisesti vain tehdään yhdesssä, HALUTAAN tehdä yhdessä.
Voi kiitos! Ihanaa, että löytyi mies joka oikeasti tuntee ja ajattelee! Miten mukava päätös tälle ikävälle miesten väännölle. Rakastan omaa miestäni ja hän on maailman paras seksissä. ei puhettakaan itsekyydestä. Aina tehty toisillemme toista varten niin paljonkuin vain pystymme. Parhaimmillaan rakastelu on kuin joku pyhä toimitus, ja ihan toisiin sfääreihin siinä pääsee.
Onneksi edes yksi mies siis osaa ajatella, kiitos vielä. Nyt odottelenkin omaa miestä kotiin huomenna...:D meillä taas sessiot sitten korkella ja kovaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos! Ihanaa, että löytyi mies joka oikeasti tuntee ja ajattelee! Miten mukava päätös tälle ikävälle miesten väännölle. Rakastan omaa miestäni ja hän on maailman paras seksissä. ei puhettakaan itsekyydestä. Aina tehty toisillemme toista varten niin paljonkuin vain pystymme. Parhaimmillaan rakastelu on kuin joku pyhä toimitus, ja ihan toisiin sfääreihin siinä pääsee.
Onneksi edes yksi mies siis osaa ajatella, kiitos vielä. Nyt odottelenkin omaa miestä kotiin huomenna...:D meillä taas sessiot sitten korkella ja kovaa!!
No olepa hyvä sitten. Ihan muuten sivuhuomautuksena, kun olen kuvaillut täsmälleen tuota samaa ylläolevaa asiaa konkreettisemmalla tasolla (esim mitä kenellekin tehdään ja kuka mistäkin tykkää ja kuinka paljon), niin poikkeuksetta olen saanut hyvin jyrkkää vastareaktiota ja syytöstä milloin mistäkin miehisestä vajavaisuudesta, anatomian ymmärtämättömyydestä, naisen halveksunnasta tai yleisestä kusipäisyydestä, joskus vaihtelun vuoksi myös vihjailua, että etpä voi tietää, vaikka vaimo feikkaisikin. Hyvin mahdollisesti jotakin näistä sinultakin, vaikkei tässä nyt voikaan ihan täysin aukottomasti tunnistaa jokaista kirjoittajaa. (Jos tunnistin väärin, niin anteeksi.)
Mutta ihan kiva kuulla silti, että joku muukin on sitä mieltä, että parasta seksiä on se mitä toisensa täysin tunteva pari vain osaa juuri toinen toisillensa, yhdessä tehdä. Hyviä sessioita toivotellen,
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olepa hyvä sitten. Ihan muuten sivuhuomautuksena, kun olen kuvaillut täsmälleen tuota samaa ylläolevaa asiaa konkreettisemmalla tasolla (esim mitä kenellekin tehdään ja kuka mistäkin tykkää ja kuinka paljon), niin poikkeuksetta olen saanut hyvin jyrkkää vastareaktiota ja syytöstä milloin mistäkin miehisestä vajavaisuudesta, anatomian ymmärtämättömyydestä, naisen halveksunnasta tai yleisestä kusipäisyydestä, joskus vaihtelun vuoksi myös vihjailua, että etpä voi tietää, vaikka vaimo feikkaisikin. Hyvin mahdollisesti jotakin näistä sinultakin, vaikkei tässä nyt voikaan ihan täysin aukottomasti tunnistaa jokaista kirjoittajaa. (Jos tunnistin väärin, niin anteeksi.)
Mutta ihan kiva kuulla silti, että joku muukin on sitä mieltä, että parasta seksiä on se mitä toisensa täysin tunteva pari vain osaa juuri toinen toisillensa, yhdessä tehdä. Hyviä sessioita toivotellen,
M50
Siis ensinnäkin olen nainen joka haluaa seksiä ihan kokoajan..joten tuohon otsikkoon vastaus tässä. Mieskin haluaa mutta ei hän jaks kokoajan kuten minä haluaisin. Onneksi hänellä avara mieli ja näppärät sormet! Ja kieli..
En voi ihan käsitttää tätä vastakkainasettelua täällä; miksi miehet hyökkäävät naisia vastaan/halveksivat/ eivät halua kuin panna... eikö se käänny heitä vastaan? itseppä valitsevat sitten jos näin haluavat.
Olen tavannut niin paljon miehiä ja onnekseni se ensimmäin eoli todellakin hyvä; vasta 16 mutta äitinsä gyne; oli jo opettanut poikansa miten tyttöä kohdellaan. Sain siin heti ekalta niin upeaa seksiä, että ei mitään määrää! Siis hän herätti yöllä suuseksillä, osasi klitoriksen salat yms, Joten oeln oikeasti onnekas! Kuvitelkaas, eka sellainen ja vielä oli ympärileikattu. Apua. Tähän mieheen olen yhä yhteyksissä... vuosikymmennet siis. Voiko joku käsittää tätä syvää yhteyttä sekä että?
Avauduin nyt näin. Vaikka olenkin se joka paljon aina vääntää..
Anteeksi vain, mutta minä olen se joka aina paljon vääntää, ja jota metsästetään joka ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta minä olen se joka aina paljon vääntää, ja jota m734etsästetään joka ketjusta.
Ole hyvä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi siitä pitää tehdä ongelma?
Eikö ihmisille käy sellainen, että mies panee vaikka kerran päivässä silloin kun siltä tuntuu, ja jos naista ei silloin haluta niin nainenkinhan saa siitä kuitenkin läheisyyttä ja hyvää oloa?
Sitten vaikka yhtenä-kahtena päivänä viikossa pidemmän kaavan mukaan ja niin, että molemmat haluavat täysillä.Eli jos nainen haluaa kerran viikossa ja mies joka päivä, niin mikä ongelma on panna joka päivä joku peruspano vaikka lähärissä, ja sitten kerran viikossa revitellä kunnolla pitkine esileikkeineen ym.?
Eikö tuollainen ole aika hyvä seksielämä?
Miten se pano onnistuu jos nainen ei ole kiihottunut ja kostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisille käy sellainen, että mies panee vaikka kerran päivässä silloin kun siltä tuntuu, ja jos naista ei silloin haluta niin nainenkinhan saa siitä kuitenkin läheisyyttä ja hyvää oloa?
Sitten vaikka yhtenä-kahtena päivänä viikossa pidemmän kaavan mukaan ja niin, että molemmat haluavat täysillä.Eli jos nainen haluaa kerran viikossa ja mies joka päivä, niin mikä ongelma on panna joka päivä joku peruspano vaikka lähärissä, ja sitten kerran viikossa revitellä kunnolla pitkine esileikkeineen ym.?
Eikö tuollainen ole aika hyvä seksielämä?Miten se pano onnistuu jos nainen ei ole kiihottunut ja kostunut?
Mukavasti ei varmaan mitenkään. Liukkari auttaa, mutta ehkä voisi olla sitten muuta kuin panemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen ole aika hyvä seksielämä?Miten se pano onnistuu jos nainen ei ole kiihottunut ja kostunut?
Ei mitenkään. Meillä ollut aina sama ongelma. Pikaseksit onnistui huonosti nuorenakin, eikä ole onnistunut enää vuosikausiin. Vaimon pitää olla halukas ja pillu vaatii huolellisen esileikin ennen naintia. Muuten kookas kaluni ei mahdu ja menee vain limakalvot rikki. Isokaluisen ongelmia.
Ongelmia tulee kun vaimo haluaa seksiä enää kerran viikossa. Itsellä menee himot jo överiksi ja tulee paineita. Pitäisi olla just siilä hetkellä himoissaan ja virkeä. Syystä, että aina mennään nuolemisessa pitkän kaavan ja vaimon orgasmin kautta. Jos iteltä loppuu puhti nuollessa, niin tuppaa joskus seisokki loppumaan kun pääsisi vihdoin naimaan. Eikä tähän aina auta sininenkään pilleri, varsinkaan jo vaimo on tyhjentänyt liiat paineet edellisenä iltana tai samana aamuna. Vanha ei jaksa enää montaa kertaa vuorokaudessa. Mutta tämä on miehilläkin normaalia, ei aina osu halut kohille ja tulee seisokin kanssa ongelmia. Olisi helpompi jos voisi rietastella ja harrastaa pikaseksiä silloin kun itellä on halut korkeimmillaan. Mutta kun se nopea tuikkaisu on mahdotonta, eikä siihen auta liukkarit, jos pillu ei ole kiihoittunut ja laajentunut ottamaan isoa kalun vastaan.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa seksiä yhtä paljon kuin miehet mutta naiset eivät halua huonoa seksiä ja sitä miehet yleensä tarjoavat naiselle.
Kun kasseissa tarpeeksi pakottaa mies harrastaa mieluummin jopa huonoa seksiä kun on kokonaan ilman. Se mitä miehet eivät halua, on joutua yksipuolisesti panostamaan siihen hyvään seksiin. Sitähän se naisten kanssa yleensä on.
Sä meinaat siis, että kun saat nautintoa naiselta, niin sun ei tarvii sitä sitten antaa takaisin? Sitähän se just yleensä miesten kanssa on...
Miten sä sen noin sait käännettyä? Idea oli juuri se, että jos naiselta saisi nautintoa, niin sitä itsekin antaisin enemmän takaisin.
Nykyisen naisystävän kanssa näin onkin ja olemme molemmat hyvin tyytyväisiä seksielämäämme. Exän kanssa roolini oli yksin tehdä aloitteet ja huolehtia seksin vaihtelevuudesta ja nautinnollisuudesta, hän oli lähinnä paikalla. Sano laiskaksi ja itsekkääksi, mutta kyllä siinä vuosien varrella into toisen tyydyttämiseen ja seksiin ylipäätään väheni rajusti. Mielestäni laiska ja itsekäs oli se exä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa seksiä yhtä paljon kuin miehet mutta naiset eivät halua huonoa seksiä ja sitä miehet yleensä tarjoavat naiselle.
Kun kasseissa tarpeeksi pakottaa mies harrastaa mieluummin jopa huonoa seksiä kun on kokonaan ilman. Se mitä miehet eivät halua, on joutua yksipuolisesti panostamaan siihen hyvään seksiin. Sitähän se naisten kanssa yleensä on.
Siis mieshän saa kuitenkin orgasmin vai kuinka? Sekö on miehen "huonoa seksiä"? Voisko joku mies nyt ystävällisesti valaista, mitä se nainen sitten saa? Ja mitä sen LISÄÄ PITÄÄ tehdä ansaitakseen itse jotakin, edes jotakin, vaikk pikkuisen orgasmin? vai eikö ole sitäkään ansainnut?
Jos mies on se, joka tekee aloitteet (ottaa vastaan pakit), on aktiivinen seksissä ja ehdottelee välillä jotain vaihtelua naisen vain välillä suostuessa seksiin (lähinnä vain ottamalla vastaan mitä mies tarjoaa), niin seksi on varmaan molemmille huonoa. Ehkä mies siitä jonkinlaisen pienen orgasmin saa, mutta ei tyydytystä. Naisen orgasmille on vielä pienemmät mahdollisuudet. Toisaalta eipä hän ole juuri mitään panostanutkaan.
Nainen voi esimerkiksi itsekin tehdä joskus aloitteita, olla aktiivinen myös esileikeissä (sen ei ole pakko olla vain mieheltä naiselle), ehdottaa joskus uutta (tai ei-hetkeen-käytettyä) asentoa, olla vaikka joskus vaihteeksi päällä tai osallistua siinä lähetyssaarnaajassa aktiivisesti (liikuttaa lantiota, hyväillä niskaa/selkää tai vaikka puristella perseestä tahtia).
Jos nainen näyttää, että hän seksiä juuri minun kanssa haluaa ja on siinä aktiivinen, niin minä olen valmis tekemään paljon naisen nautinnon eteen. Voin antaa eroottisen kokovartalohieronnan, nuolen ja/tai sormetan mielelläni naiselleni orgasmin ennen yhdyntää, tykkään lähetyssaarnaajasta ja välillä voin tarttua hiuksista ja ottaa takaapäin niin kovaa kuin keski-ikäinen mies nyt enää kykenee ja kinkympiäkin juttuja voidaan kokeilla. Mutta vain jos minäkin saan tuntea itseni halutuksi ja olla välillä hemmottelun kohteena. Valitettavasti oman kokemuksen mukaan harva nainen uskaltaa, osaa tai viitsii olla aktiivinen aloitteissa ja seksissä. Ainakaan ensimmäisen vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa aiemmin esim. mies sanoi että saa huonon orgasmin, niin ei viitsi panostaa naiseen tai jotain sinnepäin. Mutta kun saa orgasmina kuitenkin, vaikka huononkin, ja nainen ei mitään orgasmia..niin kuinka sen ajattelee mies? Eli nainen kuitenkin on siinä pantavana..mutta ei saa mitään, kun miehestä seksi huonoa, niin mitä sen naisen pitäisi vielä tehdä että ansaitsisi edes huonon pienen orgasmin itse? Aika simppeli kysymys kai.
Nainen voi itsekin tehdä jotain sen orgasminsa eteen eikä vain maata paikallaan pantavana. Olisitko sinä tyytyväinen, jos mies aina vain makaisi paikallaan muna pystyssä ja sinä saisit sitten ratsataa molemmille orgasmit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit miten moni nainen on eikä tee juuri mitään. Kaluun koskettaminenkin tuntuu monelle olevan jo suuri uhrautuminen.