Kysymys heteroille ikisinkkumiehille
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät enää nykyään kiinnostu kaltaisistani tavallisista miehistä. Ilmeisesti siksi, että emme ole tarpeeksi maskuliinisia. Toisaalta samaan aikaan naiset vaativat meitä feminismin nimissä juurikin muuttumaan vähemmän maskuliinisiksi.
Valitse siinä sitten. Joko olet ei-maskuliininen ja epäkiihottava taikka maskuliininen ja sika-patriarkka.
Kyllä näillä sosiaalisiltataidoiltaan rajoittuneilla on vaikeaa. Jos nyt lähtisitte siitä ,että naiset on samanlaisia ihmisiä luin miehetkin. Kohdelkaa toisia mukavasti ja arvostavasti niin voisitte niitä kavereita ja kumppaneita joskus löytää . Olipa maskuliinisuutenne aste mikä hyvänsä. Syy yksinäisyyteen löytyy sieltä ihan omasta käytöksestä.
Mukava ja arvostava kohtelu ei ole kiihottavaa. Kiihottavuuteen vaikuttavat asiat tulevat syvältä ihmisten perimästä, luolamiesten ajalta, eivätkä siihen vaikuta nykypäivän feminismi-ideologiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy missään, en ikinä tapaa sinkkunaista, josta voisin kiinnostua, naiset eivät tee aloitteita. Siinä se pähkinänkuoressa.
Kai käytät deittiappeja ja sivustoja?
En tietenkään. Vaikka olen sinkku, ei se tarkoita, että kuka tahansa kelpaa.
Kyllä miissä saa valita kuka kelpaa. Ei ole pakko alkaa kenen tahansa kanssa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät enää nykyään kiinnostu kaltaisistani tavallisista miehistä. Ilmeisesti siksi, että emme ole tarpeeksi maskuliinisia. Toisaalta samaan aikaan naiset vaativat meitä feminismin nimissä juurikin muuttumaan vähemmän maskuliinisiksi.
Valitse siinä sitten. Joko olet ei-maskuliininen ja epäkiihottava taikka maskuliininen ja sika-patriarkka.
Kyllä näillä sosiaalisiltataidoiltaan rajoittuneilla on vaikeaa. Jos nyt lähtisitte siitä ,että naiset on samanlaisia ihmisiä luin miehetkin. Kohdelkaa toisia mukavasti ja arvostavasti niin voisitte niitä kavereita ja kumppaneita joskus löytää . Olipa maskuliinisuutenne aste mikä hyvänsä. Syy yksinäisyyteen löytyy sieltä ihan omasta käytöksestä.
Mukava ja arvostava kohtelu ei ole kiihottavaa. Kiihottavuuteen vaikuttavat asiat tulevat syvältä ihmisten perimästä, luolamiesten ajalta, eivätkä siihen vaikuta nykypäivän feminismi-ideologiat.
Hyvin harva pitää seurustelun aloittamisen kriteerinä kiihottavuutta. Kumppani ehdokkaan pitää ola mukava ja arvostava ensin. Ei kukaan halua kusipään kanssa seurustella. Itse vaadin myös älykkyyttä, keskustelukykyä ja huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy missään, en ikinä tapaa sinkkunaista, josta voisin kiinnostua, naiset eivät tee aloitteita. Siinä se pähkinänkuoressa.
En tietenkään. Vaikka olen sinkku, ei se tarkoita, että kuka tahansa kelpaa.
Kyllä miissä saa valita kuka kelpaa. Ei ole pakko alkaa kenen tahansa kanssa olemaan.
Niin, deittiappeja ja sivustoja käyttävä nainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoni on nollassa. En uskalla lähestyä naisia, koska olen jo etukäteen varma, ettei vastakaikua ole tulossa. Minulla oli aikoinaan profiili nettideittisaitilla (ei Tinder) ja vajaan vuoden aikana yksi nainen laittoi viestin ensin. Lukemattomia kertoja en saanut aloitusviestiini mitään vastausta ja niinä kertoina, kun pääsin jutteluasteelle, ainakin puolen tusinaa naista lopetti keskustelun kuin seinään kuvani nähtyään.
Oot varmaan livenä viehättävämpi kuin kuvissa. Senkun vaan lähestyt naisia, mutta kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva pitää seurustelun aloittamisen kriteerinä kiihottavuutta. Kumppani ehdokkaan pitää ola mukava ja arvostava ensin. Ei kukaan halua kusipään kanssa seurustella. Itse vaadin myös älykkyyttä, keskustelukykyä ja huumorintajua.
Siinä on iso ero, että mitä muodollisesti sanoo vaativansa, ja mitä taas oikeasti syvällä sisimmässään haluaa. Ideologian nimissä monet kieltävät totuudet jopa omalta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaisin luettelemaan syitä sille, miksi elän yksin vuodesta toiseen, listasta tulisi todella pitkä.
Mutta tiivistettynä: en käy viihteellä ja arkisissa tilanteissa en osaa lähestyä naista.
Naisten silmissä olen luultavasti liian tylsä persoona, jotta he kiinnostuisivat.
Olen huomannut olevani myös nirso.
Eli käytännössä odotat, että joku tuntematon nainen tulee sinut kotoa hakemaan? Tätä saat odottaa lopunikääsi mikäli et itse tee asian hyväksi mitään. Vähimmäisvaatimus on että käy edes jossain tyrkyllä ja näyttää kiinnostuneelta ja helpostilähestyttävältä. Ei ne naiset tule aloitteita tekemään kuin niille, joiden luulee olevan kiinnostuneita. Ujoimmat ei välttämättä silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkumiehet! Oletteko koskaan kokeilleet sitä kikkaa, että deittiprofiilissa ilmoitatte haluavanne lapsia, ja mahdollisimman monta lasta mahdollisimman nopeasti? Se on hunajaa sellaisen naisen korville jonka biologinen kello tikittää.
Ei kiitos. Huomasin olevani ikisinkkumies ollessa 30 nurkilla. Ikäisilläni naisilla alkoi olla toiveita tai vähintään taka-ajatuksia mahdollisesta perheestä. Lapsi/lapset eivät olleet minun juttuni ja koin, että olisi väärin riistää niiltä naisilta, jotka lapsia halusivat, heille (biologisesti) tärkeää aikaa sopivan kumppanin löytämiseen. Sitä paitsi tuossa iässä oli hauskan huoletonta menoa yllin kyllin.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on iso ero, että mitä muodollisesti sanoo vaativansa, ja mitä taas oikeasti syvällä sisimmässään haluaa. Ideologian nimissä monet kieltävät totuudet jopa omalta itseltään.
Kun sinä katsot normaalissa elämässä esim. Ostosreissulla tavallisia pariskuntia ja perheitä niin monessako tapauksessa ajattelet kiihottavuuden olleen syyn parinvalintaan? I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkumiehet! Oletteko koskaan kokeilleet sitä kikkaa, että deittiprofiilissa ilmoitatte haluavanne lapsia, ja mahdollisimman monta lasta mahdollisimman nopeasti? Se on hunajaa sellaisen naisen korville jonka biologinen kello tikittää.
Ei kiitos. Huomasin olevani ikisinkkumies ollessa 30 nurkilla. Ikäisilläni naisilla alkoi olla toiveita tai vähintään taka-ajatuksia mahdollisesta perheestä. Lapsi/lapset eivät olleet minun juttuni ja koin, että olisi väärin riistää niiltä naisilta, jotka lapsia halusivat, heille (biologisesti) tärkeää aikaa sopivan kumppanin löytämiseen. Sitä paitsi tuossa iässä oli hauskan huoletonta menoa yllin kyllin.
M49
Tämähän on hyvä. Jos ei halua lapsia ja perhettä niin ei niitä hanki, eikä edes lupaile asian kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
No en kai nyt niin idiootti ole että vihdoinkin kun tienaan hyvin ja elämä alkaa olla mallillaan mahdollisuuksia täynnä, päästäisin jonkun määräilemään mitä saan tehdä ja olla. Treffikutsuja tulee tasaiseen tahtiin, mutta ei kiinnosta pidemmät/vakavammat jutut yhtään.
Miksi luulet että nainen tahtoisi määrätä, mitä saat tehdä ja miten olla? Ei kävisi mielessäkään ruveta määräilemään.
T. Ikisinkku nainen
Elämä on niin mukavaa yksin.
Aijaijai... jospa sitä korvaisi sunnuntain aamukahvin rommikolalla ja avaisi keksipaketin. Sitten vielä pienet nokoset yhdessä kissan kanssa ja iltapäivällä puistoon nauttimaan kesän viimeisestä hellepäivästä.
Ei millään pahalla mutta pitäkää riivinraudat tunkkinne :)
Ne pari tapaamani naista joista aidosti olen ollut kiinnostunut, eivät olleet samassa mielessä kiinnostuneet minusta ja muuttivat muuaalle. Hakivat enemmän väliaikaista suhdetta sen ajan kun tapailin heitä eivätkä vakavassa mielessä ollut kiinnostuneita. Ei siinä mitään, tykkään kun kaikki naiset eivät ole niin vakavissaan.
Mutta syy sinkkuuteeni 32v iässä on se että kiinnostavia naisia olen elämässäni tavannut 2kpl, ja kummankaan kanssa ei nyt onnistunut pidempi vakavampi suhde. Ei tulisi mieleenkään mennä yhteen sellaisen naisen kanssa joka ei aidosti kiinnosta.
Kyllä nasia löytyisi, nytkin yksi jo vähän ärsyttävästi kyselee viikottain tapaamisia, mutta en vain ole aidosti kiinnostunut. Minulle tämä nainen oli vain hetkittäistä hauskanpitoa enkä ole edes antanut ymmärtää että olisin kiinnostunut mistään vakavasta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa avata ketjua matkimatta muita?
Tasa-arvon nimissä jokaiselle ketjulle pitää olla kummallekin sukupuolelle omansa. Pahoittelut tosin yksisarvisille ja paloautoille yms.
Vierailija kirjoitti:
En saa niitä naisia kiinnostumaan joista voisin itse viehättyä.
Naiset itse väittävät, että tasoja ei ole olemassa, mutta äärimmäisen järjestelmällisesti vain ne naiset kiinnostuvat joissa on jotain vikaa tai vikoja ulkonäöllisesti.
Esim kriteereinä on perusnätti, hoikka kroppa ja urheilullisuus. Jos käyn tuollaisen naisen kanssa treffeillä niin hän ei kiinnostu.
Jos käyn treffeillä naisen kanssa jolla on esim pullukka kroppa niin hän kiinnostuu aina huolimatta siitä onko meillä mitään yhteistä tai kemiaa.
Jos käyn treffeillä naisen kanssa jolla on esim epäviehättävät kasvot niin hän kiinnostuu aina huolimatta siitä onko meillä mitään yhteistä tai kemiaa.
Naisen taso menee aina yhteensopivuuden edelle. Ei auta muuta kuin jatkaa treffeillä käyntiä, että löytäisi poikkeustapauksen vaikka jo vuosien aikana sellaista ei ole vielä tullut vastaan.
Sama homma täällä. Mun taso ei riitä saamaan sen näköistä naista josta seksuaalisesti kiinnostun, joten olen mielummin yksin.
Nuorempana harrastin kännissä seksiä naisten kanssa joista en selvin päin olisi edes kiihottunut, onneksi iän myötä seksivietti laskenut niin ei tarvii enää tommosta (moraalisestikin) aika kyseenalaista toimintaa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita itse suosittelisin välttämään, jää parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kai nyt niin idiootti ole että vihdoinkin kun tienaan hyvin ja elämä alkaa olla mallillaan mahdollisuuksia täynnä, päästäisin jonkun määräilemään mitä saan tehdä ja olla. Treffikutsuja tulee tasaiseen tahtiin, mutta ei kiinnosta pidemmät/vakavammat jutut yhtään.
Miksi luulet että nainen tahtoisi määrätä, mitä saat tehdä ja miten olla? Ei kävisi mielessäkään ruveta määräilemään.
T. Ikisinkku nainen
Voisiko nyt naiset ihan oikeasti poistua tästä keskustelusta. Avaus on suunnattu miehille.
Olin nuorena kovakin naistenmies. 30 tienoilla masennuin ja lihoin, aloin ryypiskelemään. Vihasin itseäni. Nyt 40v alkaa elämä taraantumaan, mutta sinkkuna mennään kun on tähän totuttu. Oman ikäiset naisetkin on jo vanhempia. En myöskään käy missään niin kotona menee viikonloput.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kokeilin laittaa tollasta tuubaa profiiliin että "ehkä" haluan lapsia yms. mutta kävi nopeasti selväksi ettei kannata kun joku lisääntymiskiihkoinen nainen kävi kaksin käsin kiinni ja puski päälle, siinä alkoi hieman ahdistamaan kun kuitenkin tiesin etten tule koskaan oikeasti haluamaan lapsia.
Jos alkaisin luettelemaan syitä sille, miksi elän yksin vuodesta toiseen, listasta tulisi todella pitkä.
Mutta tiivistettynä: en käy viihteellä ja arkisissa tilanteissa en osaa lähestyä naista.
Naisten silmissä olen luultavasti liian tylsä persoona, jotta he kiinnostuisivat.
Olen huomannut olevani myös nirso.