Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys heteroille ikisinkkumiehille

Vierailija
16.08.2020 |

Minkä katsoisit olevan syynä sinkkuuteesi?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsiikö tähän vastata kun joku ilmeisesti nainen poistelee tätä ketjua?

Vierailija
2/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa avata ketjua matkimatta muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään, en ikinä tapaa sinkkunaista, josta voisin kiinnostua, naiset eivät tee aloitteita. Siinä se pähkinänkuoressa.

Vierailija
4/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai nyt niin idiootti ole että vihdoinkin kun tienaan hyvin ja elämä alkaa olla mallillaan mahdollisuuksia täynnä, päästäisin jonkun määräilemään mitä saan tehdä ja olla. Treffikutsuja tulee tasaiseen tahtiin, mutta ei kiinnosta pidemmät/vakavammat jutut yhtään.

Vierailija
5/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa niitä naisia kiinnostumaan joista voisin itse viehättyä.

Naiset itse väittävät, että tasoja ei ole olemassa, mutta äärimmäisen järjestelmällisesti vain ne naiset kiinnostuvat joissa on jotain vikaa tai vikoja ulkonäöllisesti.

Esim kriteereinä on perusnätti, hoikka kroppa ja urheilullisuus. Jos käyn tuollaisen naisen kanssa treffeillä niin hän ei kiinnostu.

Jos käyn treffeillä naisen kanssa jolla on esim pullukka kroppa niin hän kiinnostuu aina huolimatta siitä onko meillä mitään yhteistä tai kemiaa.

Jos käyn treffeillä naisen kanssa jolla on esim epäviehättävät kasvot niin hän kiinnostuu aina huolimatta siitä onko meillä mitään yhteistä tai kemiaa.

Naisen taso menee aina yhteensopivuuden edelle. Ei auta muuta kuin jatkaa treffeillä käyntiä, että löytäisi poikkeustapauksen vaikka jo vuosien aikana sellaista ei ole vielä tullut vastaan.

Vierailija
6/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi kiinnosta.

Vierailija
7/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät enää nykyään kiinnostu kaltaisistani tavallisista miehistä. Ilmeisesti siksi, että emme ole tarpeeksi maskuliinisia. Toisaalta samaan aikaan naiset vaativat meitä feminismin nimissä juurikin muuttumaan vähemmän maskuliinisiksi.

Valitse siinä sitten. Joko olet ei-maskuliininen ja epäkiihottava taikka maskuliininen ja sika-patriarkka.

Vierailija
8/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska seurustelu ei kiinnosta. Olisi kauheaa jos vieressä olisi riippa. Yksin saan mennä ja tulla milloin haluan ja tehdä mitä haluan. Seksikään ei kiinnosta ja lähinnä vain säälittävä vonkaavat epätoivoiset miehet. Ravintoloissa en käy. Elämä on mahtavaa itsekseen. Yksinäinen ei tarvii olla

Vierailija
9/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät enää nykyään kiinnostu kaltaisistani tavallisista miehistä. Ilmeisesti siksi, että emme ole tarpeeksi maskuliinisia. Toisaalta samaan aikaan naiset vaativat meitä feminismin nimissä juurikin muuttumaan vähemmän maskuliinisiksi.

Valitse siinä sitten. Joko olet ei-maskuliininen ja epäkiihottava taikka maskuliininen ja sika-patriarkka.

Suosittelen, että rupeat jonkun ns. "sorretun vähemmistön" edustajaksi. Silloin feministit eivät enää paheksu sinua vaikka olisitkin miehekäs, eli voit saada naisen.

Vierailija
10/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku koska seurustelu ei kiinnosta. Olisi kauheaa jos vieressä olisi riippa. Yksin saan mennä ja tulla milloin haluan ja tehdä mitä haluan. Seksikään ei kiinnosta ja lähinnä vain säälittävä vonkaavat epätoivoiset miehet. Ravintoloissa en käy. Elämä on mahtavaa itsekseen. Yksinäinen ei tarvii olla

Vastasit väärään ketjuun, lue jatkossa otsikko tarkemmin.

Vierailija
11/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy missään, en ikinä tapaa sinkkunaista, josta voisin kiinnostua, naiset eivät tee aloitteita. Siinä se pähkinänkuoressa.

Kai käytät deittiappeja ja sivustoja?

Vierailija
12/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan olet sinkku, koska ajattelusi on mustavalkoista, ei faktoihin perustuvaa, etkä ymmärrä, että naiset ovat yksilöitä, ei ryhmä. Se, että sinä et syystä tai toisesta kiinnosta ei johdu mainitsemistasi seikoista, vaan sinussa on jotain muuta vikaa - se tuli ainakin minulle selkeäksi muutaman lauseen perusteella. Ja paljon vikaa onkin.

Vierailija
13/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan olet sinkku, koska ajattelusi on mustavalkoista, ei faktoihin perustuvaa, etkä ymmärrä, että naiset ovat yksilöitä, ei ryhmä. Se, että sinä et syystä tai toisesta kiinnosta ei johdu mainitsemistasi seikoista, vaan sinussa on jotain muuta vikaa - se tuli ainakin minulle selkeäksi muutaman lauseen perusteella. Ja paljon vikaa onkin.

Älä puutu tähän keskusteluun. Anna miesten keskustella keskenään, kysymys oli suunnattu vain ja ainoastaan heille.

Vierailija
14/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa niitä naisia kiinnostumaan joista voisin itse viehättyä.

Naiset itse väittävät, että tasoja ei ole olemassa, mutta äärimmäisen järjestelmällisesti vain ne naiset kiinnostuvat joissa on jotain vikaa tai vikoja ulkonäöllisesti.

Esim kriteereinä on perusnätti, hoikka kroppa ja urheilullisuus. Jos käyn tuollaisen naisen kanssa treffeillä niin hän ei kiinnostu.

Jos käyn treffeillä naisen kanssa jolla on esim pullukka kroppa niin hän kiinnostuu aina huolimatta siitä onko meillä mitään yhteistä tai kemiaa.

Jos käyn treffeillä naisen kanssa jolla on esim epäviehättävät kasvot niin hän kiinnostuu aina huolimatta siitä onko meillä mitään yhteistä tai kemiaa.

Naisen taso menee aina yhteensopivuuden edelle. Ei auta muuta kuin jatkaa treffeillä käyntiä, että löytäisi poikkeustapauksen vaikka jo vuosien aikana sellaista ei ole vielä tullut vastaan.

Sitä yhteensopivuutta ja kiinnostusta pitää tuntea molemminpuolisesti. Ilmeisesti ulkonäkösi riittää treffeille pääsyyn, mutta siellä sitten paljastuu luonteesta ja persoonallisuudesta jotain luontaantyöntävää. Esimerkiksi tämä tasohöpötys tai se ettet kiinnostu naisesta ihmisenä vaan tietyn muotoisena lihapalana. Hoikat ja fiksut näkee tämän heti. Ilmeisesti niille joita et kuolaa asia ei ole niin ilmeinen vaan he antaisi mahdollisuuden. Kannattaa treenata sitä nöyryyttä ja inhimmillisyyttä ,mikäli aiot kumppanin löytää.

Vierailija
15/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täältä poistellaan minun viestejä välistä? Lopeta mode ole ystävällinen.

Vierailija
16/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkumiehet! Oletteko koskaan kokeilleet sitä kikkaa, että deittiprofiilissa ilmoitatte haluavanne lapsia, ja mahdollisimman monta lasta mahdollisimman nopeasti? Se on hunajaa sellaisen naisen korville jonka biologinen kello tikittää.

Vierailija
17/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi kiinnosta.

Sama juttu ja viihdyn paremmin yksin. Pariseksi ei ole vaivan arvoista.

Vierailija
18/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni on nollassa. En uskalla lähestyä naisia, koska olen jo etukäteen varma, ettei vastakaikua ole tulossa. Minulla oli aikoinaan profiili nettideittisaitilla (ei Tinder) ja vajaan vuoden aikana yksi nainen laittoi viestin ensin. Lukemattomia kertoja en saanut aloitusviestiini mitään vastausta ja niinä kertoina, kun pääsin jutteluasteelle, ainakin puolen tusinaa naista lopetti keskustelun kuin seinään kuvani nähtyään.

Vierailija
19/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai käytät deittiappeja ja sivustoja?

En tietenkään. Vaikka olen sinkku, ei se tarkoita, että kuka tahansa kelpaa.

Vierailija
20/138 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntoni on nollassa. En uskalla lähestyä naisia, koska olen jo etukäteen varma, ettei vastakaikua ole tulossa. Minulla oli aikoinaan profiili nettideittisaitilla (ei Tinder) ja vajaan vuoden aikana yksi nainen laittoi viestin ensin. Lukemattomia kertoja en saanut aloitusviestiini mitään vastausta ja niinä kertoina, kun pääsin jutteluasteelle, ainakin puolen tusinaa naista lopetti keskustelun kuin seinään kuvani nähtyään.

Sinun kannattaa käyttää vähemmän ulkonäköön perustuvia deittipalveluita. Tai yrittää päästä tekemään tuttavuutta esim harrastuksen parissa. Tämäkin onnistuu ihan vaikka instan välityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä