Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita Pepsi Max -addikteja?

Vierailija
18.08.2013 |

Kuinka paljon juomaa kuluu päivässä ja kauanko olet ollut koukussa?

Oletko huomannut mitään haittoja?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon yhdestä kolmeen puolentoista litran pulloa viikossa. Ei ole minkäänlaisia haittavaikutuksia. Juon sitä, koska se on hyvää ja raikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut Pepsi Maxia niin kauan kuin sitä on ollut eli yli 20v. Nykyisin iho kuivuu, on tullut ihottumia ja olen ehkä keskittymiskyvytön. En pääse millään eroon, Pepsi Max on aivan ihana juoma, just raikas ja hyvä.

Vierailija
4/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinainen addikti ole mutta valitsen mieluummin Maxin kuin Cokiksen.

Maxissa on pehmeämpi ja täyteläisempi maku. Cokiksessa on jotenkin latteampi ja vinkerämpi maku. Hmmm... alkoikin tehdä mieli Maxia... ;-)

Vierailija
5/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermarketissa tarjouksessa vielä tänään ;P

Vierailija
6/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:20"]

Itse olen juonut Pepsi Maxia niin kauan kuin sitä on ollut eli yli 20v. Nykyisin iho kuivuu, on tullut ihottumia ja olen ehkä keskittymiskyvytön. En pääse millään eroon, Pepsi Max on aivan ihana juoma, just raikas ja hyvä.

[/quote]

Joo, tuota ihon kuivumista minullakin. Samaa tulee muuten sokerista ja maidosta, jostain syystä.

Vierailija
7/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, K-kaupoissa 2-päkki alle 3 euroa nyt! Äkkiä hakemaan!

Vierailija
8/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin entinen addikti. Huomasin haittavaikutuksena epämääräisen töhnöisen olon. Nykyään juon janoon vettä ja joskus sitten lasillisen limua sokerillisena versiona, kun sellaista tekee mieli. Olo on sata kertaa parempi.

Vierailija
9/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin riippuvainen, etten ole elänyt ilman Pepsi Maxia päivääkään koskaan!

Riippuvuutta kestänyt jo noin 20 vuotta, joten on varmaan ihme,että olen elossa, vai?? Hampaat ovat hyvässä kunnossa, kiille hyvä, just kävin tarkastuksessa, joten ei ainakaan hampaita vahingoita, kuten sokerilimut, mehut, hedelmät jne.

Vierailija
10/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menis, mutta olen pakottanut itseni rajoittamaan ja ostan nykyään vain puolen litran pullon viikonlopussa. Mikä tahansa kolajuoma menis. Ei se maistu edes hyvälle, mutta mieli tekee silti. 

Vierailija
11/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavia nuo oirekuvaukset. Vai että kuivaa ihoa ja töhnöistä oloa? Ei noilla ole todennäköisesti mitään tekemistä Pepsi Maxin kanssa.

Vierailija
12/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:46"]

Aika naurettavia nuo oirekuvaukset. Vai että kuivaa ihoa ja töhnöistä oloa? Ei noilla ole todennäköisesti mitään tekemistä Pepsi Maxin kanssa.

[/quote]

No, jos töhnöinen olo oli niinä "normaaleina" päivinä, kun join 1-2 litraa Pepsi-Maxia ja hävisi aina niinä päivinä, kun se jäi väliin, niin syy-seuraussuhde oli aika selvä. Tämä empiirinen tulos toistui joka kerta sen 15 vuoden aikan, kun olin koukussa tuohon juomaan. Mutta toki sinä saat kuvitella tietäväsi paremmin.

Vierailija
13/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:54"]

[/quote]

No, jos töhnöinen olo oli niinä "normaaleina" päivinä, kun join 1-2 litraa Pepsi-Maxia ja hävisi aina niinä päivinä, kun se jäi väliin, niin syy-seuraussuhde oli aika selvä. Tämä empiirinen tulos toistui joka kerta sen 15 vuoden aikan, kun olin koukussa tuohon juomaan. Mutta toki sinä saat kuvitella tietäväsi paremmin.

[/quote]

Ihan varmasti kuvittelet saaneesi nuo oireet juuri Pepsi Maxista. En minä sitä epäile. Mielen vaikutus kehoon on suuri ja kiistaton. Mutta epäilen erittäin paljon, että Pepsi Max on todella aiheuttanut tuon olon. Paljon todennäköisemmin selitys on psykologinen.

Vierailija
14/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]

Ihan varmasti kuvittelet saaneesi nuo oireet juuri Pepsi Maxista. En minä sitä epäile. Mielen vaikutus kehoon on suuri ja kiistaton. Mutta epäilen erittäin paljon, että Pepsi Max on todella aiheuttanut tuon olon. Paljon todennäköisemmin selitys on psykologinen.

[/quote]

Kuten sanoin, ihan vapaasti saat kuvitella tietäväsi paremmin.

Vierailija
15/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 jatkaa: vielä mielenkiinnosta: miten se psykologisesti selittyy, että en halunnut uskoa olon johtuvan Pepsi-Maxista, koska en halunnut luopua siitä kaikkina niinä vuosina, koska se oli mielestäni raikasta, auttoi makeanhimoon ja yksinkertaisesti halusin lipittää sitä litratolkulla. Silti psykologisesti uskottelin itselleni, että se vähän turvonnut olo, jossa aivot tuntuivat toimivan vähän hitaammin johtui siitä?

Vierailija
16/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin on selvää, että Pepsi Max on diureetti eli poistaa kehosta nesteitä. Eikös silloin iho kuivu helposti, jos nesteitä poistuu liikaa?

Vierailija
17/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, en pysty juomaan sitä kuraa edes puolta lasia. Maistuu hirveälle, sattuu kurkkuun ja tulee ilmaa.

Vierailija
18/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Pepsi Max, nykyisin Coca~Cola Zero. Ennen meni 1,5l vähintään päivässä, kunnes hammaslääkäri kertoi että mulla ei ole etuhampaissa takana enää kiillettä ollenkaan. Sen jälkeen vähensin, lopetinkin hetkeksi, mutta niin koukussa olen että juon vieläkin. Enää ei mene kuin ½ litraa päivässä, joskus vaan mukillinen. Viikonloppuisin tulee juotua vähän enemmän.

Vierailija
19/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl mulle melkeinpä jo liian hyvää :s pulloja siellä täällä ja aina pakko hakee lisää 

Vierailija
20/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:00"]

Kuten sanoin, ihan vapaasti saat kuvitella tietäväsi paremmin.

[/quote]

Ei meistä kumpikaan varmaksi asiaa tiedä. Minun selitykseni on kuitenkn epämääräisyydessäänkin todennäköisempi, koska ihminen pystyy hyvin kuvittelemaan itselleen kuvaamasi oireet, mutta Pepsi Maxissa ei ole mitään ainesosaa, joka aiheuttaisi tuollaista.