Voitko tunnustella kasvojasi? Tarvitsisin vähän apua...
Kysymys on kulmakarvojen välisestä alueesta tai vähän niiden tasoa alempana, mutta kuitenkin nenän yläpuolella, ja suunnilleen samalla tasolla kuin silmien ylin kohta. "Kuuluuko" siinä olla ihon alla sellaiset pienet kohoumat, jotka tuntee, kun tunnustelee käsillä? Ne eivät näy päälle.
Huomasin itselläni sellaiset, toinen on vähän isompi kuin toinen ja niiden välissä on ehkä pari senttiä "normaalia" aluetta, jossa ei tunnu mitään muhkuroita. Olen vähän huolissani, koska en ole ennen huomannut niitä. Onko siellä jokin kasvain vai enkö vain ole ennen huomannut niitä?
Voin olla vähän pöhkö, mutta kiitos, jos joku voisi auttaa...
Kommentit (11)
Voi kamala. Pitääköhän mennä lääkärille? Mulla on ollut pahoja päänsärkyjä viime kuukausina ja äsken kun hieroin päätä, huomasin nuo patit tai kohoumat. Jotenkin näyttää myös, että tuo nenän yllä oleva alue on muuttunut epäsymmetriseksi siitä kohtaa, missä menee sellaiset kaaret kohti kulmakarvojen alkupäitä.
Tajuaako näistä selostuksista mitään?
ap
käy lääkärissä, niin saat mielenrauhan
ei mulla ole mitään muhkuroita, vaikka kuinka tunnustelen...
Mulla tulee talia noille kohdin, jos tunnen pahkuran niin puristan valkoiset ihomadot pois.
Ne on vähän kipeät enkä uskalla alkaa puristella niitä. Finnejä on kyllä ollut muualla naamassa, mutta tuo kohta on outo. Ja ne on aika isojakin ollakseen finnejä tai ainakin toinen niistä.
ap
Tai voi olla vaan jotain liikkeelle lähteneitä kuona-aineita. Mutta sinuna kävisin lääkärissä varmuuden vuoksi ja etenkin jos sulla on ollut päänsärkyjä.
Ei minulla ole.