Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme todella rikkaita, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.08.2013 |

Kiinnostaako miten tosirikkaat elävät?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:46"]

Miinkälaisia haaveita toteuttaisitte, jos olisitte rikkaita, kuten vaikkapa Donald Trump, Bill Gates, George Soros, Mark Zuckerberg tai Roman Abramovitz?

[/quote]

Perustaisimme varmaan elokuvatuotantoyhtiön ja tuottaisimme leffoja joista itse pitäisimme.

Vierailija
42/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylläri, ette asu Suomessa, eipä ihme :D Täällä verotetaan ja kusetetaan kaikki ihan kuoliaiksi ja ruokakin maksaa ihan älyttömyyksiä. Ainoa maa, jossa oman autonsa käyttämisestä joutuu maksamaan AUTON KÄYTTÖVERON.

Onnea teille, kun tajusitte muuttaa täältä pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote or="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:08"]

Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa "todella rikas"?

[/quote]

Kuten aiemminkin vastasin niin määrittelen rikkaan pankkien käyttämien high net worth kriteerien mukaan.

Vierailija
44/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:56"]

Onko teillä ollut pahoja perheriitoja? Jos on, niin miten olette päässeet niistä yli?

[/quote]

On, erityisesti silloin kun lapset olivat ihan pieniä ja yritys imi kaikki mehut, silloin piti vaan purra hammasta ja aikamme karjuttuamme sopia riidat ja palautella mieleen ne syyt miksi olimme naimisiin mennet ja perheen perustaneet.

Nykyään emme riitele juurikaan arjen pikku kinoja lukuunottamatta, terävimmät kulmat on jo hiotuneet.

[/quote]

Kauan teillä oli ollut parisuhdetta takana, kun noita riitoja oli? Liittyikö siihen henkilökohtaista loukkaamista, esim. nimittelyä tai muuta vastaavaa?

Vierailija
45/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:19"]

Onko teillä ollut pahoja perheriitoja? Jos on, niin miten olette päässeet niistä yli?

[/quote]

On, erityisesti silloin kun lapset olivat ihan pieniä ja yritys imi kaikki mehut, silloin piti vaan purra hammasta ja aikamme karjuttuamme sopia riidat ja palautella mieleen ne syyt miksi olimme naimisiin mennet ja perheen perustaneet.

Nykyään emme riitele juurikaan arjen pikku kinoja lukuunottamatta, terävimmät kulmat on jo hiotuneet.

[/quote]

Kauan teillä oli ollut parisuhdetta takana, kun noita riitoja oli? Liittyikö siihen henkilökohtaista loukkaamista, esim. nimittelyä tai muuta vastaavaa?

[/quote]

Noin 10 vuotta, mies osaa riidellä nätisti mutta minä saataan raivoissani (ja silloin vielä hormonihuuruissakin) iskeä rumasti vyön alle. Onneksi mies on  viilipytty ja anteeksiantavaista sorttia ja iän myötä olen onneksi oppinut itsehillintää.

Vierailija
46/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tylsää kun kaikki on niin helppoa eikä elämä tarjoa enää haasteita?

Vierailija
47/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Noin 10 vuotta, mies osaa riidellä nätisti mutta minä saataan raivoissani (ja silloin vielä hormonihuuruissakin) iskeä rumasti vyön alle. Onneksi mies on  viilipytty ja anteeksiantavaista sorttia ja iän myötä olen onneksi oppinut itsehillintää.

[/quote]

Jos ette olisi päässeet riidoista yli, missä olisitte  nyt?

Vierailija
48/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:35"]

Miten elämäsi eroaa meistä tavallisista keskituloisista?

[/quote]

No jos vertaan siihen kun itse olin vielä keskituloinen niin onhan se paljon helpompaa. Ei tarvitse miettiä onko varaa johonkin tai mistä pitää tinkiä saadakseen jotain muuta. Eikä tarvitse ikinä riidellä rahasta.

On varaa laittaa lapset hyviin kouluihin ja maksaa heidän opiskelunsa yliopistossa, kivoja lomia, useampi koti, ei tarvitse tehdä tylsiä kotihommia kuten siivota vaan voi vaikka senkin ajan treenata PT:n kanssa tai tehdä perheen kanssa jotain kivaa.

[/quote]

No koo kaiken tuon tekee

myös meidän tavisperhe ja  en ole "rikas" , tulot himpun vajaa 10 kuussa, miehellä sama. Toki jos tarkoitat yliopistolla jotain jenkkiyliopistoa niin siihen ei oo mahkuja mutta yksiöt lapsille on maksettu kunhan ovat siinä iässä. BT on myös tietty Bulevardilla halvempi kuin Beverly Hills:llä, asutte ilmeisesti ulkomailla pysyvästi? 

Ja oikeesti, ei kukaan onnellisessa perheessä asuva riitele rahasta, köyhäkään.

Vierailija
49/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä on vähintään 800 000 euroa sijoituksia (plus tietenkin oma asunto siihen päälle)?

Vierailija
50/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsää ja jos ikävystyttää niin yritystä voi aina laajentaa. Nyt kun ei tienata vain omaan pussiin vaan firma tuo leivän monelle perheelle on vastuukin ihan eri luokkaa kun silloin kun firman HQ oli ruokapöydän ääressä.

Meillä on koko ajan jotain projekteja meneillään ja harrastamme paljon kaikenlaista niin yksin kuin perheenäkin ja meillä on paljon tavoitteita jotka eivät liity rahaan tai mammonaan joihin ei ole bisneksen rakentamisen aikana ollut mahdollisuutta paneutua.

Vierailija
51/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:40"]

Eli teillä on vähintään 800 000 euroa sijoituksia (plus tietenkin oma asunto siihen päälle)?

[/quote]

Kyllä

Vierailija
52/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos ette olisi päässeet riidoista yli, missä olisitte  nyt?

[/quote]

Varmaan eronneet ja lapset suhaisivat kahden kodin ja pahimillaan kahden maan väliä, onneksi niin ei käynyt.

Vierailija
53/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä antaisit neuvoksi naiselle, joka on menettämässä aivan kaiken?

Vierailija
54/105 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoittaisin miettimään miten tähän tilanteeseen on jouduttu ja ottamaan opiksi omista virheistä. Onko jotain vielä pelastettavissa ja mitä olisit valmis uhraamaan jos saisit tilanteen entiselleen?

Sitten mieti mitä tulevaisuudelta haluat ja keskity ottamaan pieniä askelia sitä kohti.

Niin kauan kuin on elämää on toivoa.

Vierailija
55/105 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa

nyt kannattaisi hiukan muunnella kirjoitustapaa ja -tyyliä, nyt sinut tunnistaa liian helposti.

Sama vanha provoilija taas vauhdissa.

Vierailija
56/105 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:56"]

Kehoittaisin miettimään miten tähän tilanteeseen on jouduttu ja ottamaan opiksi omista virheistä. Onko jotain vielä pelastettavissa ja mitä olisit valmis uhraamaan jos saisit tilanteen entiselleen?

Sitten mieti mitä tulevaisuudelta haluat ja keskity ottamaan pieniä askelia sitä kohti.

Niin kauan kuin on elämää on toivoa.

[/quote]

Kiitos. Tiedän nyt mitä haluan. Saan sen aiemmin kuin osasin uneksiakaan.

Vierailija
57/105 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen rikas, moni ystävä on mulle harmikseni kateellinen ja töissä avoimesti ihmettelevät miksi käyn töissä. Silti en tulisi av:lle pröystäilemään, huomaa että olet uusrikas kun ei ole käytöstapoja. Raha ei tuo onnea.

Vierailija
58/105 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama rikas ulkomailla asuva on ennenkin kehunut rikkauksillaan.

Mikä ihme laittaa tekeen sellaista?

Me  ollaan varakkaita, mutta yleensä koetan vähätellä ja salata sitä muilta, en tosiaan tykkää kehua mammonalla.

En koskaan kerro mitä ostan tai jos on hankittu vaikka uusi auto. Jos joku sen huomaa, se on sitten sen asia.

Koetan ostella nimenomaan sellaisia merkkejä, ettei ne paljasta mitään. En kaipaa komeaa laukkua pönkittämään mun itsetuntoani.

Vierailija
59/105 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon köyhä, mut mulla on rikas isä (taivaassa)

Vierailija
60/105 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko yhtään rahaa hyväntekeväisyyteen,kuten esim lastensairaalalle tai nuorten mielenterveystyöhön tai mihinkin nyt mikä sinusta tuntuu tärkeältä.

Tiedäthän että auttaa voi vaikka 10 eurolla per kuukausi. Rikashan sinä olet. No further questions.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi