Olemme todella rikkaita, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:21"]
Euroissa kuusinumeroiset tulot on riittävä, jopa se alin :) Ei tartte enempää jos kolme lasta ja molemmat vanhemmat tienaa tuon.
[/quote]
#96 kommentoi - meidän perheessä vain kaksi henkeä, ja vain toinen meistä töissä. Ja silti riittää se "kuusinumeroinen summa". Eli ihan tarpeeksi. :D
Ammattiurheilijan muutaman vuoden uran aikana keräämien miljoonien pitää riittää loppuelämän ajaksi, joten tilanne on hieman eri kuin ns. taviksilla.
Saunalahjden mainoksethan sen kertovat, miten tosirikkaat elävät:)))
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:41"]
Mun mielestän todella rikas ihminen voi viettää aikaa läheistensä kanssa. Se että vanhemmat riekkuvat ympäri maailmaa ja lapset seuraavat lastenhoitajien kanssa perässä ei kuulosta kovin rikkaalta. Tai sitten me vaan arvostetaan eri asioita
[/quote]
Ajattelen vähän samoin (olen se, joka kysyi pikkulapsiajasta)...siis arvostan ap:n ja miehensä saavutuksia, ja en usko, että olisin pystynyt samaan, en ole yrittäjähenkinen enkä kovin aikaansaava. Ja minusta on todella hienoa, että jotkut tuottavatja luovat työpaikkoja. Mutta mulle kaikkein tärkeintä elämässä ja asia, jota en olisi mistään hinnasta vaihtanut mihinkään, on ollut se, että olen saanut olla paljon lasteni kanssa vauva- ja pikkulapsiaikana. Mulla on silti ns. ura (tutkijana) ja olemme jakaneet miehen kanssa hoitovapaat, mutta en olisi mistään hinnasta jättänyt väliin omia hoitovapaaosuuksiani, enkä tehnyt yli 8h päiviä kun lapset olivat pk-iässä.
[/quote]
Sama täällä. Olin juuri työtilaisuudessa pariskunnan kanssa, jotka molemmat ovat erittäin hyvätuloisia, tekevät paljon töitä ja varmaankin myös hyvin työnsä. He kertoivat perheestään, kuinka pyrkivät useimpina päivinä syömään ainakin yhden aterian yhdessä. Siinä, kun he kertoivat perhe-elämästään se kuulosti projektilta, siltä, että excel-taulukkoon tehdään laskelma, josta nähdään, että on vietetty aikaa lasten kanssa. Siinä hetken verran tunsin itseni todella rikkaaksi heidän rinnallaan siksi, että minä olen osa lasteni arkea ja lapset saavat joka päivä tuntea olevansa minulle tärkeitä.
Sanoiko ap asuvansa jenkeis? Musta se ei kertonut asuinpaikasta muuta kuin et se ei oo Berliini?
Mua kiinnostaisi puhuvatko lapset suomea ollenkaan?