Olemme todella rikkaita, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (105)
Minusta rikas on vasta jos on useita kymmeniä miljoonia euroja omaisuutta. Onko teillä?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:33"]
Define rich!
[/quote]
Jos mennään vaikka ihan pankkimaailman High Net Worth kriteereillä
No ei kiinnosta kysyä mitään, jos olette itse ansainneet rahanne niin toivotan vaan hyvää jatkoa ja toivottavasti pysytte rikkaana tulevaisuudessakin!
Sellainen rikas kyllä ärsyttäisi ihan v**tusti niinkuin joku Mervi Tapola, että saa miljoonia tosta vaan, eikä ikinä tee työtä päivääkään, ei mitään muuta kun vaan ryyppää ja ääliöi.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:25"]
Ostatteko lapsille kaiken mitä ne huomaa pyytää?
[/quote]
Ei todellakaan, lapset saavat tarvitsemansa ja sitten synttäreinä ja jouluna ja erikoistilanteissa jotain ekstraa.
[/quote]
Jos lapsesi haluaa esim. uusia sisustustyynyjä huoneeseensa vaikka siellä on jo niitä, niin ostatko kuitenkin? :) (Meillä tytär nimittäin haluaisi, mutten voi "tuhlata" rahojamme sellaiseen "turhuuteen" vaikka itsekin tekisi mieli uusia sisustusta. :)
[/quote]
Luultavasti en ostaisi ellei muutenkin olisi isompi sisustusprojekti meneillään tai lapsella vaikkapa synttärit.
Miten olette rikastuneet? Jos palkkatyöllä, mikä on ala?
Miinkälaisia haaveita toteuttaisitte, jos olisitte rikkaita, kuten vaikkapa Donald Trump, Bill Gates, George Soros, Mark Zuckerberg tai Roman Abramovitz?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:35"]
Miten elämäsi eroaa meistä tavallisista keskituloisista?
[/quote]
No jos vertaan siihen kun itse olin vielä keskituloinen niin onhan se paljon helpompaa. Ei tarvitse miettiä onko varaa johonkin tai mistä pitää tinkiä saadakseen jotain muuta. Eikä tarvitse ikinä riidellä rahasta.
On varaa laittaa lapset hyviin kouluihin ja maksaa heidän opiskelunsa yliopistossa, kivoja lomia, useampi koti, ei tarvitse tehdä tylsiä kotihommia kuten siivota vaan voi vaikka senkin ajan treenata PT:n kanssa tai tehdä perheen kanssa jotain kivaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:48"]
[/quote]
No jos vertaan siihen kun itse olin vielä keskituloinen niin onhan se paljon helpompaa. Ei tarvitse miettiä onko varaa johonkin tai mistä pitää tinkiä saadakseen jotain muuta. Eikä tarvitse ikinä riidellä rahasta.
On varaa laittaa lapset hyviin kouluihin ja maksaa heidän opiskelunsa yliopistossa, kivoja lomia, useampi koti, ei tarvitse tehdä tylsiä kotihommia kuten siivota vaan voi vaikka senkin ajan treenata PT:n kanssa tai tehdä perheen kanssa jotain kivaa.
[/quote]
Suomalainen yliopistokoulutus on ilmainen, ettäs tiedät, samoin hyviin kouluihinkin pääsee numeroilla eikä rahalla. Mitäs kouluja te olette muka käyneet?
En halua kysyä teiltä mitään. Haluan ainoastaan onnitella onnistuneesta elämästä. Kippis sille!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:41"]
Miten olette rikastuneet? Jos palkkatyöllä, mikä on ala?
[/quote]
Oma yritys, alaa en voi paljastaa ettei henkilöllisyys paljastu.
[/quote]
[/quote]
Missä maassa asutte, kun hyvä koulutus maksaa?
[/quote]
[/quote]
Taidankin olla rikas, asumme USA:ssa ja tuo on meidän arkea.
Täällä myös yksi tuleva rikas! Aion nimittäin lotota viikonloppuna. Nähdään ensi viikon ketjussa, kerron sitten tarkemmin!
Onko teillä ollut pahoja perheriitoja? Jos on, niin miten olette päässeet niistä yli?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:50"]
[/quote]
[/quote]
Suomalainen yliopistokoulutus on ilmainen, ettäs tiedät, samoin hyviin kouluihinkin pääsee numeroilla eikä rahalla. Mitäs kouluja te olette muka käyneet?
[/quote]
Emme asu Suomessa ja vaikka lapset toki saavat halutessaan tulla sinne opiskelemaan ilmaiseksi (jos yliopisto on enää lasteni ollessa aikuisia Suomessakaan ilmainen) on kivaa että vaikkapa Ivy League ja Oxbridge ovat mahdollisia jos muksuilla älliä riittää.
Itse olen käynyt lukion Suomessa ja lähtenyt sitten ulkomaille opiskelemaan, mieheni vastaavat koulut omassa kotimaassaan ja tapasimme yliopistossa ei kummankaan kotimaassa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:56"]
Onko teillä ollut pahoja perheriitoja? Jos on, niin miten olette päässeet niistä yli?
[/quote]
On, erityisesti silloin kun lapset olivat ihan pieniä ja yritys imi kaikki mehut, silloin piti vaan purra hammasta ja aikamme karjuttuamme sopia riidat ja palautella mieleen ne syyt miksi olimme naimisiin mennet ja perheen perustaneet.
Nykyään emme riitele juurikaan arjen pikku kinoja lukuunottamatta, terävimmät kulmat on jo hiotuneet.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:56"]
[/quote]
On, erityisesti silloin kun lapset olivat ihan pieniä ja yritys imi kaikki mehut, silloin piti vaan purra hammasta ja aikamme karjuttuamme sopia riidat ja palautella mieleen ne syyt miksi olimme naimisiin mennet ja perheen perustaneet.
Nykyään emme riitele juurikaan arjen pikku kinoja lukuunottamatta, terävimmät kulmat on jo hiotuneet.
Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa "todella rikas"?