Mä en jaksaisi mennä vanhemmilleni, ovat jo iäkkäitä
Mutta oma tytär asuu heillä kun opiskelee. Niin pitäisi mennä katsomaan. En tiedä miksi en haluaisi vanhemmilleni. Olen siellä yleensä pari päivää. Äitini syyllistää mua jos en käy katsomassa tytärtä, muutenkin en aina jaksa uteliaisuutta. Tänään olisi taas ehkä mentävä
Kommentit (13)
Asuvat 30km päässä. Äitini aina sanoo että käy katsomassa tytärtä.mutta en jaksaisi joka viikko käydä kun oon yleensä pari päivää. Viimeksi näin tytärtä viikko sitten vk loppuna. Mutta joo, tiedostan että olisi käytävä. Vanhempani jo kohta 80v ja tytär 19v on sulkeutunut ja omissa oloissaan.
Ap
Miten tyttäresi jaksaa asua siellä?
Mitä ihmeen sossutapauksia oikein olette ap?
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan hyvin. Äitini käy varmaan joka tunti katsomassa hänen huoneessaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuin? Ja olipa törkeästi sanottu
Ap
Sun tytär ei jaksa käydä sun luona kun olet iäkäs. Ei auta sinua, ei pidä sulle seuraa, eikä kiinnostu voinnistasi. Sitä saa mitä tilaa.
Ehkä mä vaan kaipaisin vinkkejä miten saada positiivinen mieli kyläilystä ja miten jaksaa olla siellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan hyvin. Äitini käy varmaan joka tunti katsomassa hänen huoneessaan.
Ap
Miksi et ole hommannut tyttärellesi asuntoa? Miksi hän ei opiskele? Et voi sysätä kasvatusvastuuta vanhemmillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin? Ja olipa törkeästi sanottu
Ap
Vastaa kysymykseen. Eihän tuo tilanne ja asenteesi ole mitenkään normaali. Siitä tuli mieleen sossutapaus ja olen täysin varma, että teillä on ollut asiakkuus tai on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sun tytär ei jaksa käydä sun luona kun olet iäkäs. Ei auta sinua, ei pidä sulle seuraa, eikä kiinnostu voinnistasi. Sitä saa mitä tilaa.
Mä luulen että tää nyt on aika monenkin kohtalo. Jaksaako nykynuoret meitä vanhoina enää, tuntuu maailma muuttuvan kylmemmäksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi et ole hommannut tyttärellesi asuntoa? Miksi hän ei opiskele? Et voi sysätä kasvatusvastuuta vanhemmillesi.
Haluaa asua vanhemmillani. Oli vaihtoehto joko yksin tai siellä. Ja hän opiskelee
Ap
Asuvatko he kaukana vai lähellä? Syyllisyys ei ole syy käydä kenenkään luona.