Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja lausuu Phoebe-nimen Pepeksi!

Vierailija
13.08.2020 |

Meidän kolmasluokkalaisen koulunaloitus ei mennyt oikein putkeen tänään. Tyttö aloitti vallan uudessa koulussa, uudessa luokassa ja kova jännitys oli heti alkajaisiksi vaihtunut kunnon nolostumiseen, kun opettajan näkemys Phoebe -nimen lausumisesta on Pepe! Tyttö oli pyytänyt lausumaan nimen oikein, mutta pyyntö oli mennyt kuuroille korville ja nyt meillä onkin sitten koko ilta itketty uutta tahatonta lempinimeä. Laitoin opettajalle wilmaan viestiä ja vastauskin oli saapunut: hän kuulemma ääntää kuten kuuluukin. Kuinka mä nyt saan tuon opettajan päähän sen, että tuollainen tarpeeton jääräpäisyys ei ole oikein kohtuullista, etenkin kun luokkakaverit olivat jo kuulemma lällätelleet pepeä välitunnilla? :(

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna kivi ja kirves, kun olin keskikoulussa, luokallani oli tyttö, jonka nimi oli Käthe. Eräs opettaja lausui nimen aina Keeti. Tämä on jostain syystä jäänyt mieleeni vaikka tärkeämpääkin muistettavaa koulusta voisi olla..

Vierailija
82/86 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lausuisin foebe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nimihän on suoraan frendeistä. Voi elämän kevät sentään.

Vierailija
84/86 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna kivi ja kirves, kun olin keskikoulussa, luokallani oli tyttö, jonka nimi oli Käthe. Eräs opettaja lausui nimen aina Keeti. Tämä on jostain syystä jäänyt mieleeni vaikka tärkeämpääkin muistettavaa koulusta voisi olla..

Meillä ala-asteella oli Dana kenen nimen opettaja kehotti lausumaan Daana 🤔

Vierailija
85/86 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica olis helpompi.

Vierailija
86/86 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ph äännetään aina äffänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi