Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Niko Ranta-Aho hermostui kesken haastattelun. Pyysi muokkaamaan kysymyksiä.

Vierailija
13.08.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006600517.html

Nolouden huippu. Narsisti mikä narsisti.

Kommentit (322)

Vierailija
161/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin haastattelun. Hyvää työtä toimittajalta.

Niko vaikuttaa paitsi hyvin naiivilta myös hyvin tyhmältä. Ovat tainneet "isot pojat" viedä häntä kuin kuoriämpäriä. Rahakkaasta hangaroundista on varmasti ollut paljon iloa. 

Vierailija
162/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä miksi ton miehen pitäisi ottaa vastuu kaikista ihmisistä kun loppujen lopuksi se ostaja tekee viime kädessä päätöksen käyttääkö se sitä ainetta vai ei. Että jos jotain tässä voi syyttää on se huumeiden käyttäjä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans kiinnostaa Ranta-ahon perheen tausta? Mistä rahat tulleet? Ennen tätä keissiä ollut kuullutkaan koko perheestä.

Vierailija
164/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä miksi ton miehen pitäisi ottaa vastuu kaikista ihmisistä kun loppujen lopuksi se ostaja tekee viime kädessä päätöksen käyttääkö se sitä ainetta vai ei. Että jos jotain tässä voi syyttää on se huumeiden käyttäjä itse.

Niin että asiakas on aina oikeassa vai?

Vierailija
165/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans kiinnostaa Ranta-ahon perheen tausta? Mistä rahat tulleet? Ennen tätä keissiä ollut kuullutkaan koko perheestä.

Mitä olen ymmärtänyt, niin Veikon Koneen omistaneet aikanaan, ja jonkun paikallisen sähköliikkeen Tampereen tai Porin seudulla.

Vierailija
166/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisi vastuun itse edes omista tekemisistään. Kauppias, joka ei välitä mitä hänen kauppatavaransa ihmisille aiheuttaa. Kärsimystä ja surua.

Nikon pitäisi viettää päivä narkomaanin äidin seurassa.

Vierailija
167/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuuseen kurkottaa se katiskaan kapsahtaa.. #vaimitensenymeni..

Vierailija
168/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan se on että käyttäjä tekee päätökset ottaa huumeita tai alkoholia tai mitä vaan. Huumeiden välitys on moraalitonta, mutta harvoinpa muita pakotetaan käyttämään aineita, jolloin kuolemat olisivat kauppiaiden syytä.

Vierailija
169/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan se on että käyttäjä tekee päätökset ottaa huumeita tai alkoholia tai mitä vaan. Huumeiden välitys on moraalitonta, mutta harvoinpa muita pakotetaan käyttämään aineita, jolloin kuolemat olisivat kauppiaiden syytä.

kieltolaki ainakin toimii tosi hyvin kun kaikkein aineiden käyttö vaan kasvaa, ja useammat aloittavat suoraan ns. kovilla huumeilla, joita kännissä kokeillaan.

Vierailija
170/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ymmärtää että Suomessa on lait,  kun vertaa itseään Alkon toimitusjohtajaan. 

Miksi rikolliset on 97% aina noin saakurin tyhmiä.

Ei se välttämättä ole tyhmyyttä. Erilaiset persoonallisuushäiriöt on rikoksista tuomituilla hyvin yleisiä, ja niiden siivittämänä jotkut ihan fiksutkin tyypit tekee ns. normikansalaisen näkövinkkelistä todella typeriä juttuja.

Pitkäaikainen päihteiden käyttö toki myös vaikuttaa kognitiivisiin kykyihin.

Vierailija
171/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.

Mulle tuli ihan päinvastainen kuva. Ei varmaan älykkö mutta tietyllä tapaa erittäin kyvykäs tyyppi. Ei tuollaista muuten pysty rakentamaan.

Kyllä pystyy, 99% rikollisista on tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat. Rikollisjengien valta perustuu siihen, että niissä on paljon sakkia ja eri kerroksia, ei älykkyydestä.

Mihin tuo 99% perustuu? Suuremmalla osalla on esim. hahmottamis- tai keskittymishäiriöihin liittyviä ongelmia kuin suuria puutteita kognitiivisissa kyvyissä.

Jengeissä on aina myös fiksua porukkaa, joka pystyy pyörittämään sitä sekalaista sakkia edes jotenkin hallitusti. Ns. suorittavassa portaassa (mm. hangaroundit) on toki monenkirjavaa väkeä, mutta osa tippuu porukasta jos ei vaan ymmärrä pelin henkeä.

Vierailija
172/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ymmärtää että Suomessa on lait,  kun vertaa itseään Alkon toimitusjohtajaan. 

Miksi rikolliset on 97% aina noin saakurin tyhmiä.

Ei se välttämättä ole tyhmyyttä. Erilaiset persoonallisuushäiriöt on rikoksista tuomituilla hyvin yleisiä, ja niiden siivittämänä jotkut ihan fiksutkin tyypit tekee ns. normikansalaisen näkövinkkelistä todella typeriä juttuja.

Pitkäaikainen päihteiden käyttö toki myös vaikuttaa kognitiivisiin kykyihin.

riippuu täysin käytetystä päihteestä.

Vierailija
173/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on feissari?

174/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranta-ahon poika on joutunut ulos sieltä isin kuplasta, jossa voi tehdä mitä vaan, rahaa tulee ja kukaan ei sano poikkipuolista sanaa.

Mistä me tiedetään, minkälainen arvomaailma siinä perheessä on? Nikon isähän sanoi, että hänellä ei enää ole poikaa.

Mun mielestä läheiset voisi jättää ulos näistä spekuloinneista. Vaikka Niko on persereikä, se ei tarkoita, että koko perhe on.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
175/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mammat nyt moralisoi, mutta muuten tulee joka asiaan "omia valintoja" -vastaus. Missäs se asenne nyt on? Kyllä se on ihan oma valinta niiltä huumeiden käyttäjiltäkin.

Kerropa mitä kaikkea tiedät niistä toimintatavoista, joilla tämä porukka houkuttelee lapsia kokeilemaan sen ensimmäisen kerran.

Vierailija
176/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua pumpulipäätä. Menehän vielä vähän kasvamaan.

Vierailija
177/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim seksiorjiksi pakotetut naiset ja lapset , niihin pistetään huumetta väkisin, että ne jäävät siihen koukkuun. Sitten niiden on myytävä seksiä, koska ne ovat aina velkaa maailman kobrille ja nakkimakkaroille.

Vierailija
178/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki niitä pidettäisiin orjina ilman huumekoukkuakin. passit on otettu pois eikä pakopaikkaa ole.

197

Vierailija
179/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranta-ahon poika on joutunut ulos sieltä isin kuplasta, jossa voi tehdä mitä vaan, rahaa tulee ja kukaan ei sano poikkipuolista sanaa.

Mistä me tiedetään, minkälainen arvomaailma siinä perheessä on? Nikon isähän sanoi, että hänellä ei enää ole poikaa.

Mun mielestä läheiset voisi jättää ulos näistä spekuloinneista. Vaikka Niko on persereikä, se ei tarkoita, että koko perhe on.

On aiemmin oikaistu täällä jossain keskustelussa, että tuo tarina ei koske tätä perhettä vasn jotakuta henkirikokseen syyllistynyttä.

Vierailija
180/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on feissari?

Esim jonkin hyväntekeväisyysjärjestön palkattu työntekijä, joka jahtaa sinua kadulla, kun vaan yrität liikkua paikasta A paikkaan B.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän